lebadau Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Am auzit pe la cunostinte cum ca s-ar putea pune niste pinioane pt treapta a patra cu alte rapoarte. Ma intereseaza sa pot merge constant ceva mai repede fara sa turez motoru... A pus cineva? Ce trebe modificat? E diferenta mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 trebuie inlocuita a pereche de pinioane,in asa fel incit sa se mareasca ordinul de multiplicare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Am auzit pe la cunostinte cum ca s-ar putea pune niste pinioane pt treapta a patra cu alte rapoarte. Ma intereseaza sa pot merge constant ceva mai repede fara sa turez motoru... A pus cineva? Ce trebe modificat? E diferenta mare? am eu pe motocicleta nush ce diferenta este numai cu pinioanele,eu am si grup de fuga si cauciuc de 400,dar la mine sa modificat kilometrajul cu 25%,adica cand imi arata putin peste 45 am 60 la 80 am 100 samd.la mine au iesit destul de greu pinioanele originale(iti trebuie o presa ca fara nu cred ca reusesti),eu am folosit un extractor de ala cu trei brate luat de la rusi cu 15ron.pinioanele le-am luat de la gaspar cu 60ron parca. sper ca te-au ajutat informatiile .cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Am avut eu modificate treptele 3 si 4 (perechi, desigur), pentru ca aveam roata de 16 si grup de atas. Merg foarte bine pina la un raport de 1:1 (atita e loc), dar trebuie sa-ti faca cineva pinioane buna ca altfel nu rezista. Eu le-am facut la Cimpina la fabrica de reductoare si tin si acum, dupa 5 ani (motocicleta am vindut-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lebadau Postat Iulie 3, 2007 Autor Share Postat Iulie 3, 2007 am eu pe motocicleta nush ce diferenta este numai cu pinioanele,eu am si grup de fuga si cauciuc de 400,dar la mine sa modificat kilometrajul cu 25%,adica cand imi arata putin peste 45 am 60 la 80 am 100 samd.la mine au iesit destul de greu pinioanele originale(iti trebuie o presa ca fara nu cred ca reusesti),eu am folosit un extractor de ala cu trei brate luat de la rusi cu 15ron.pinioanele le-am luat de la gaspar cu 60ron parca. sper ca te-au ajutat informatiile .cristi [/q Mersi mult. Treaba pare simpla. ...cauciuc de 400? de unde? Eu abia am gasit unu de 200 pe 15. L-am pus pe janta de renault, am prins grupu, da n-am apucat sa fac bascula. As pune si eu mai mare... Cum ai facut cu cardanu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 nu nu , ai inteles gresit (lebadau' ) ! cand a zis 400 a vrut sa zica de 4.00 ! e ceva mai mare decat cauciucul standard de DNEPR (adica 3.75 pe o roata de 19" ) este o mare greseala sa pui o roata mult mai mica pe spate o sa te deplasezi cu maxim 90km/h(la blana blanii blanoase... ) DA' ACUMA CE SA ZIC.... FACI NUMAI CE VREI CU MOTORUL TAU! eu am facut greseala asta , si am pus o roata de yamaha de 18" cu cauciuc cu un "balon" de 90 , mai exact cauciucul e pirelli si are 110/90/18" , si pot as-ti spun sincer ca la drum intins un amic de-a meu mergea muuult mai lejer(motor mai putin turat) da' le avea aproape"pe toate" adica: roata de 19" cu cauciuc rusesc de 4.00/19" si grup conic "de fuga" adica 9 cu 35(fata de 8 cu 37 cat are pentru atas;Ii mai lipseau pinioanele cu raport de de 1,19 pentru a-4-a si cam le avea pe toate! sau cel mai frumos ar fi sa ai o cutie de viteze cu 5 rapoarte , si toate modificate aia ar fi"mama cutiilor de viteze"pentru un nipru! sunt sigur ca ai merge cu 120km/h fara motor super-turat, si cu un consum rezonabil! da' mai greu sa-ti pui "manutzele" pe o asa cutie de viteze(dar nu imposibil )! cam atat! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 E imposibil sa pui mana pe o cutie adevarata cu a 5-a , asta daca nu ai in curte un Dnepr Kremlin Escort. Ural a renuntat se pare la gandul cu cutia de viteze cu 5 rapoarte. Pentru o motocicleta Dnepr solo a 3-a si a 4-a marite ar fi binevenite, si eu am in vedere asa ceva pentru un solo pe care-l construiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 salutare tuturor! am sa incerc sa fiu "la obiect" asta ca sa nu ma mai fac "de cacao"! am fost ieri pe la D-L Gaspar si am mai stat ceva timp de vb cu el , bineinteles ca l-am mai "descusut" in legatura cu ce mai este nou pe piata si am aflat urmatoarele: pinioanele pentru treapta a 4-a nu au de fapt raportul de 1,19 (adica pinioane de 21cu 25 ) ci 1,13(adica 22 cu 25)pe aproape de 1:1! A aparut si un grup conic pentru cei care vor viteza si mai putin demaraj in tromba: 10"dinti"pinionul de atac cu 35 de "dinti" coroana! e putin mai scump decat cel de 9 cu 35 , da' eu zic ca se merita(cred , NU L-AM INCERCAT , NU BAG MANA IN FOC PT. EL) era pre frumos sa aiba pinioane de a-4-a cu raport 1:1... da asta este... eu am luat pinioane de a-4a cu raport 1,13 si sper sa demontez cutia si sa o pun la loc cat mai repede cu putinta(daca se poate,offcourse) CAM ATAT! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.