Sari la conținut

Nipru-pinioane Pt. Treapta A Patra


lebadau
 Share

Postări Recomandate

Am auzit pe la cunostinte cum ca s-ar putea pune niste pinioane pt treapta a patra cu alte rapoarte. Ma intereseaza sa pot merge constant ceva mai repede fara sa turez motoru... A pus cineva? Ce trebe modificat? E diferenta mare?

am eu pe motocicleta nush ce diferenta este numai cu pinioanele,eu am si grup de fuga si cauciuc de 400,dar la mine sa modificat kilometrajul cu 25%,adica cand imi arata putin peste 45 am 60 la 80 am 100 samd.la mine au iesit destul de greu pinioanele originale(iti trebuie o presa ca fara nu cred ca reusesti),eu am folosit un extractor de ala cu trei brate luat de la rusi cu 15ron.pinioanele le-am luat de la gaspar cu 60ron parca.

sper ca te-au ajutat informatiile :bounce: .cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu modificate treptele 3 si 4 (perechi, desigur), pentru ca aveam roata de 16 si grup de atas. Merg foarte bine pina la un raport de 1:1 (atita e loc), dar trebuie sa-ti faca cineva pinioane buna ca altfel nu rezista. Eu le-am facut la Cimpina la fabrica de reductoare si tin si acum, dupa 5 ani (motocicleta am vindut-o).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu pe motocicleta nush ce diferenta este numai cu pinioanele,eu am si grup de fuga si cauciuc de 400,dar la mine sa modificat kilometrajul cu 25%,adica cand imi arata putin peste 45 am 60 la 80 am 100 samd.la mine au iesit destul de greu pinioanele originale(iti trebuie o presa ca fara nu cred ca reusesti),eu am folosit un extractor de ala cu trei brate luat de la rusi cu 15ron.pinioanele le-am luat de la gaspar cu 60ron parca.

sper ca te-au ajutat informatiile :bounce: .cristi

[/q

 

Mersi mult. Treaba pare simpla. ...cauciuc de 400? de unde? Eu abia am gasit unu de 200 pe 15. L-am pus pe janta de renault, am prins grupu, da n-am apucat sa fac bascula. As pune si eu mai mare... Cum ai facut cu cardanu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

nu nu , ai inteles gresit (lebadau' :rock: ) ! cand a zis 400 a vrut sa zica de 4.00 ! e ceva mai mare decat cauciucul standard de DNEPR (adica 3.75 pe o roata de 19" ) este o mare greseala sa pui o roata mult mai mica pe spate :lol: o sa te deplasezi cu maxim 90km/h(la blana blanii blanoase... :D ) DA' ACUMA CE SA ZIC.... FACI NUMAI CE VREI CU MOTORUL TAU! eu am facut greseala asta , si am pus o roata de yamaha de 18" cu cauciuc cu un "balon" de 90 , mai exact cauciucul e pirelli si are 110/90/18" , si pot as-ti spun sincer ca la drum intins un amic de-a meu mergea muuult mai lejer(motor mai putin turat) da' le avea aproape"pe toate" :baldy: adica: roata de 19" cu cauciuc rusesc de 4.00/19" si grup conic "de fuga" adica 9 cu 35(fata de 8 cu 37 cat are pentru atas;Ii mai lipseau pinioanele cu raport de de 1,19 pentru a-4-a :bounce: si cam le avea pe toate! sau cel mai frumos ar fi sa ai o cutie de viteze cu 5 rapoarte , si toate modificate :ok: aia ar fi"mama cutiilor de viteze"pentru un nipru! sunt sigur ca ai merge cu 120km/h fara motor super-turat, si cu un consum rezonabil! da' mai greu sa-ti pui "manutzele" pe o asa cutie de viteze(dar nu imposibil :lol: )! :lol:

cam atat!

CIAO! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E imposibil sa pui mana pe o cutie adevarata cu a 5-a , asta daca nu ai in curte un Dnepr Kremlin Escort. Ural a renuntat se pare la gandul cu cutia de viteze cu 5 rapoarte.

 

Pentru o motocicleta Dnepr solo a 3-a si a 4-a marite ar fi binevenite, si eu am in vedere asa ceva pentru un solo pe care-l construiesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator DARK-RIDER-82

salutare tuturor! am sa incerc sa fiu "la obiect" asta ca sa nu ma mai fac "de cacao"! am fost ieri pe la D-L Gaspar si am mai stat ceva timp de vb cu el , bineinteles ca l-am mai "descusut" in legatura cu ce mai este nou pe piata si am aflat urmatoarele: pinioanele pentru treapta a 4-a nu au de fapt raportul de 1,19 (adica pinioane de 21cu 25 ) ci 1,13(adica 22 cu 25)pe aproape de 1:1! A aparut si un grup conic pentru cei care vor viteza si mai putin demaraj in tromba: 10"dinti"pinionul de atac cu 35 de "dinti" coroana! e putin mai scump decat cel de 9 cu 35 , da' eu zic ca se merita(cred , NU L-AM INCERCAT , NU BAG MANA IN FOC PT. EL) era pre frumos sa aiba pinioane de a-4-a cu raport 1:1... da asta este... eu am luat pinioane de a-4a cu raport 1,13 si sper sa demontez cutia si sa o pun la loc cat mai repede cu putinta(daca se poate,offcourse)

CAM ATAT!

bafta! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...