Sari la conținut

lebadau

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2006

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra, moped, hoinar, mz, cz, ij, nipru, yamaha tt 600

Vizitatori Recenți Profil

376 citiri profil

lebadau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. lebadau

    Sunt Nervos

    Salut. Imi plac la nebunie motocicletele modificate, lucrate cat mai exagerat da sa fie INMATRICULABILE! Momentan am un nipru taiat, janta de masina, etc. Sunt tare multumit de cum merge dar expira itp-u... ma rog, nici nu ma gandesc sa-l vand. Vara asta am cumparat o yamaha tt 600 cu acte in regula. De ce enduro? ca stau la munte, daca nu imi luam speed. Chopperu si ratu ma caracterizeaza, da imi plac toate motocicletele!
  2. Jawa 350 ohv din 1935. Daca afli ceva...
  3. Salut. am un motor jawa, din 1932 cred, 350 cm, monocilindru, 4 timpi, cutia de viteze separat de motor. caut disperat chiulasa completa si pistonu cu tot cu bolt si segmenti. in cazul in care se mai gasesc, se poate afla un pret pt. ele?
  4. Hai noroc. Bun raspuns! Am cunoscut un tip anu asta la intrunire la BC care avea pe nipru un radiator scos din circuitu de presiune cu returu in baie. La prima vedere am crezut ca sunt prea beat ca sa mai pricep. Dimineata am vb. cu omu si mi-a zis ca chiar asa e. Cica a mers cu el 40.000 km fara belele cu ungerea... cum nu stiu. Tipu chiar credea ca a reinventat roata! Ma rog, sa mai zic ceva: am un prieten care a pus radiator sub presiune intre pompa si cuzineti, cu pompa originala de nipru (fara comanda functie de temperatura). Mere f bine si la -15 grade, cu motoru rece, datorita unei supape de suprapresiune facuta tot de el (cea originala a fost anulata). Nipru e proiectat pt. temperaturile mici din rusia. Oricum uleiu se subtiaza repede. Poate BEM candva pe la vreo intrunire!
  5. ...stai oleaca... Pompa dubla? Pentru ce? vrei sa tii supapa de presiune a pompei deschisa? Presiune in punctu A => presiune si in B oriunde in circuit. Nu vad de ce nu. Dak pui radiatoru a.i. sa nu se goleasca cu motoru oprit nu vad de ce sa nu mearga.
  6. man, puterea=UxI... 12Vx5A= 60W. Ai pus vreo data halogen pe nipru? Deja se simte diferenta! Calca frana, tine faru aprins si semnalizeaza(dak mai mere releu)+pompa. Na, sa zicem ca mere, la relanti ce faci? Preferi ture multe ca sa duca pompa? Mai elegant e sa pui radiator de Oltcit(proiectat pt asta) pe circuitu de presiune. Pe bune, mai putine griji. ...dak stii sa faci circuitu cum trebe
  7. despre amestec sarac... zi si mie... Pun un motor electric la roata pe spate, cu ulei in baie si contactu pus, da fara gaz. Se incinge? dak meri cu socurile trase pana se inneaca da, adevarat!
  8. ma, in legatura cu segmentii... eu pun ulei nou az`, peste o luna tre sa-l schimb. Foarte corect. Da nu de asta vorbeam. In carte scrie ca becu se poate aprinde si cand instalatia mere normal(in ture mici). Se poate si cu el stins. Mai mult poti baga pe circuit si un filtru de la masina ca sa anulezi filtru centrifugal care numa pierde presiune. Treaba verificata.
  9. man, cu 12% merge 15 min si se f..e bujia. da scanteia intre electrod si partea ceramica. Da, la amestec bogat se incinge, da sarac nu cred.
  10. Ma, in primu rand presiunea nu are treaba cu segmentii. Lasa pompe electrice ca nu gasesti. Dak gasesti ramai fara curent. Pune radiatoru de oltcit pe circuitu de presiune(cum e la masina). E cel mai sigur. Dak tot modifici fa cum trebe!
  11. ma, lasa biela... motoru bate? Dak nu lasa-l asa. La respectivu con FA-I UN CANAL DE PANA, cum e la ij. Trebe freza. 2-3 sute de mii.
  12. man, oltcit club are motoru boxer in 4 cilindrii si consuma 8 la suta.(reglat bine) Jumate de motor tre sa ia mult mai purin. Am nipru si merg cu 4,5 in afara localitatilor cu 80 km/h (grup de atas, carburatoare BMW). Pe bune, e reglata prost. Nu se incalzeste de la amestec sarac. Asa e la 2 timpi fiindca cantitatea de ulei e direct proportionala cu amestecu. Nu-i ulei cat trebe => frecare mai mare. In schimb un 4 timpi se incinge de la avans reglat rau.
  13. Am auzit pe la cunostinte cum ca s-ar putea pune niste pinioane pt treapta a patra cu alte rapoarte. Ma intereseaza sa pot merge constant ceva mai repede fara sa turez motoru... A pus cineva? Ce trebe modificat? E diferenta mare?
  14. Am pus mai demult si eu carburator de dacie. Merea naspa. Se condensau vaporii pe peretii galeriei. Am rezolvat problema incalzind teava galeriei de admisie cu gazele de la evacuare(2 tevi sudate una de alta, una pt admisie, cealalta trecea gazele calde de la cilindru stang spre toba din dreapta). Mergea mai bine, da nu cum trebe. Am inversat fisele intre ele, dar la fel, nu-i bine. Dak era cama decalibrata se simtea. Ori cum, tare ciudat. Tu cum faci avansu?
×
×
  • Creează nouă...