Betrayal Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Salut. Scuze ca postez aici..... ma gandeam ca poate pot fi mai bine sfatuit. Am un Suzuki DR 650 R.... cu care merg 90% pe asfalt... dar nu vreau sa ma limitez la "conditia" asta. Vreau sa pot face offroad cu el. Sper sa ajung sa schimb raportul acela pe la 55% strada - 45% offroad. Trebuie sa schimb semeringurile de la furca, si lichidul. Am la dispozitie Motul Fork Oil Soft (sau Light?) , Medium sau Hard. Si nu stiu ce sa aleg. Prima varianta, soft, nu-mi prea suna bine. Dar pe un site al firmei Motul am gasit caracteristici, si am gasit diferente nu foarte mari la vascozitate intre Soft si Medium, dar diferente mari intre Medium si Hard. Ma gandesc daca Medium ar face suspensia fatza cam moale pt offroad... dar si la Hard ma gandesc ca poate devine prea rigida. Adica... doar sunt si cei cu Africa Twin care fac enduro... si daca aia baga Hard... io cu DR la un raport probabil de semi-street-semi-enduro..... ce bag ? V-am plictisit destul cu aberatiile mele.... daca puteti sa-mi dati un sfat.... ? Cineva care are motor asemanator cu al meu , daca a bagat ceva de genul ala, si cum i s-a parut ? Mersi, si scuze pt deranj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Iulie 2, 2007 Share Postat Iulie 2, 2007 Hard, heavy cum vrei sa-i spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Iulie 3, 2007 Autor Share Postat Iulie 3, 2007 Hard, heavy cum vrei sa-i spui Ca-n reclama cu Pepsi Max... "Uhm.... R U sure?" Oricum daca am de ales intre "riscul" de a fi prea moale sau prea rigida, prefer ultima varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Nu pune HARD - asta e pentru mers numai vara cu motor greu si cu arcurile din amortizor prea moi din cauza uzurii. E bun la africane - modele vechi care au furca prea moale pentru utilizarea stradala...te lasa pe intuneric noaptea din cauza fenomenului de plonjare la frana. Nu pune nici soft - asta e pentru iarna, cu motoare usoare care fac numai enduro si au arcuri tari si semeringuri bune care nu scapa deloc... Pune medium (10 sau 15W) pentru un motor de greutate medie uzura medie/mare si utilizare mixta on/off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Iulie 3, 2007 Autor Share Postat Iulie 3, 2007 Nu pune HARD - asta e pentru mers numai vara cu motor greu si cu arcurile din amortizor prea moi din cauza uzurii. E bun la africane - modele vechi care au furca prea moale pentru utilizarea stradala...te lasa pe intuneric noaptea din cauza fenomenului de plonjare la frana. Nu pune nici soft - asta e pentru iarna, cu motoare usoare care fac numai enduro si au arcuri tari si semeringuri bune care nu scapa deloc... Pune medium (10 sau 15W) pentru un motor de greutate medie uzura medie/mare si utilizare mixta on/off. Am fost azi la magazin, si am gasit: 5W - Light, 10W - Medium, 15W - Medium-Heavy, 20W - Heavy. Pana sa citesc topicul asta am cumparat deja 15W... Medium-Heavy. Uitasem ca era si varianta asta... De la MOTUL. Mersi, si.... sper sa iasa cu bine "operatia" de schimbare semeringuri joi.... sa nu ma trezesc cu alte complicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silwiu Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 Vreau si eu sa fac acelasi lucru.. De unde ai luat ulei MOTUL ? Spune-mi si mie, te rog, adresa magazinului daca e in Bucuresti sau Ploiesti. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.