snicky Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 (editat) salut. am cumparat acum o saptamana o yamaha fzr de 600 din '92, cand am luat-o mergea super bine... mi s-a oprit odata in timp ce mergeam, dar dupa a pornit si dupa vreo ora mi s-a mai oprit inca odata si nu a mai vrut sa porneasca. fostul proprietar mi-a zis de cand am luat-o ca trebuie sa ii schimb bujiile si le-am schimbat. am cumparat buji NGK Iridium ca alea am inteles ca sunt bune, dar tot nu vrea sa porneasca. am reusit de cateva ori sa o pornesc, dar mergea doar in 2 pistoane si se oprea. am verificat fisele si da scanteie la toate si bujiile sunt stranse bine. stie cineva ce as putea sa ii fac ? daca stiti pls help Editat Iulie 11, 2007 de snicky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 (editat) Foarte greu de zis mai ales ca n-ai istorie la ea. Deci: 1. Asigura-te ca ai benzina in rezervor. 2. Asigura-te ca nu e infundat robinetul de la rezervor, filtrul de benzina (daca ai), pompa de benzina sa mearga. 3. Scinteie zici ca ai. Fisele sa fie puse care unde trebe. 4. Filtrul de aer sa fie la locul lui. Daca ai scinteie, poti incerca sa-i pui un pic de benzina la fiecare carb si daca porneste si moare dupa aia, nu se alimenteaza. 5. Daca ai cu ce/cine, verifica compresia. Daca ai scinteie si se alimenteaza si tot nu porneste poate fi: Fie n-ai compresie (desi a mers totusi), fie nu e scinteia cind trebe (senzor de pe motor, discul care-i da semnalul sau cdi) fi s-a intimplat ceva la distributie. Ordinea operatiilor ar fi: Asigura-te ca se alimenteaza (ca zici ca ai scinteie), carburile curate, daca se alimenteaza si nu porneste, verifica totusi compresia, si daca tot nimic, atunci discul de pe motor/senzor/cdi/distributie.. Editat Iulie 12, 2007 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 1. sa nu fie filtru de aer imbaxit sa nu traga destul aer si sa iti inece bujiile 2. sa nu fie carburile murdare (verifica) 3. bujiile sa nu fie de alt tip decat ce iti trebuie. cod: CR9EIX 4. filtru de benzina infundat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snicky Postat Iulie 12, 2007 Autor Share Postat Iulie 12, 2007 Foarte greu de zis mai ales ca n-ai istorie la ea. Deci: 1. Asigura-te ca ai benzina in rezervor. 2. Asigura-te ca nu e infundat robinetul de la rezervor, filtrul de benzina (daca ai), pompa de benzina sa mearga. 3. Scinteie zici ca ai. Fisele sa fie puse care unde trebe. 4. Filtrul de aer sa fie la locul lui. Daca ai scinteie, poti incerca sa-i pui un pic de benzina la fiecare carb si daca porneste si moare dupa aia, nu se alimenteaza. 5. Daca ai cu ce/cine, verifica compresia. Daca ai scinteie si se alimenteaza si tot nu porneste poate fi: Fie n-ai compresie (desi a mers totusi), fie nu e scinteia cind trebe (senzor de pe motor, discul care-i da semnalul sau cdi) fi s-a intimplat ceva la distributie. Ordinea operatiilor ar fi: Asigura-te ca se alimenteaza (ca zici ca ai scinteie), carburile curate, daca se alimenteaza si nu porneste, verifica totusi compresia, si daca tot nimic, atunci discul de pe motor/senzor/cdi/distributie.. 1. Benzina am in rezervor 2. Robinetul de la rezervor nu cred ca e infundat pentru ca a mers inainte :|. filtru de benzina nu cred ca am ca nu l-am vazut pe acolo si pompa de benzina merge ca se aude cand pun contactul 3. Fisele le-am pus in ordine 4. Am incercat si cu filtrul de aer dat jos si cu el pus si acceasi problema... Am incercat sa pun benzina in carburatoare si am reusit sa o pornesc pana la urma pentru putin timp, dar mergea doar in 2 pistoane si moare pana la urma 5. Compresie am pentru ca a mers chiar foarte bine inainte Carburatoarele cum verific daca sunt curate sau nu? ca nu ma pricep 1. sa nu fie filtru de aer imbaxit sa nu traga destul aer si sa iti inece bujiile 2. sa nu fie carburile murdare (verifica) 3. bujiile sa nu fie de alt tip decat ce iti trebuie. cod: CR9EIX 4. filtru de benzina infundat 1. Filtrul de aer l-am suflat cu compresorul si am incercat si cu el pus si fara el 2. Poti sa imi spui cum sa verific daca sunt murdare? :| nu ma pricep 3. Codu asta sunt 4. Nu cred ca am filtru de benzina PS: ms la amandoi pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 (editat) 1. Nu poti verifica daca carburile sint curate/murdare. Singurul lucru pe care-l poti face e sa le dai jos, demontezi capacul de la camera de nivel constant, il speli in benzia, suflii aer comprimat pe la jicloare, pe la canalele de aer si cam asta e, se cheama ca sint curate. 2. Nu stiu cum ai bagat benzina pe la carburi, ideea era sa injectezi niste benzina direct, pa canalul de admisie. In felul asta nu prea mai conteaza daca sint sau nu infundate. Varianta 2 e sa dai bujiile jos, torni niste benzina pe acolo la toti cilindrii, dupa care pui bujiile inapoi, tii gazul tras si dai la starter. 3.Sugestia mea e sa fii sigur ca merge benzina inainte de a trece mai departe, desi sa porneasca in doi incepe sa nu mai semene a alimentare cu benzina, ci ceva electric. 4. Cum a pornit in 2 clindrii? In 1-4 sau 2-3 sau altfel? Ai doua bobine, iar de la fiecare din ele pleaca 2 fise. O bobina merge la 1-4, iar cealalta la 2-3. Daca atunci cind porneste, porneste in 1-4 sau 2-3, atunci e posibil sa fii fatat o bobina. In ipoteza ca iti porneste 1-4 sau 2-3, poti face asa: Inverseaza fisele: Fisele de pe 1-4 le pui pe 2-3 iar cele de pe 2-3 merg pe 1-4. Apoi, inverseaza firele de comanda de pe bobine ( Fiecare bobina are 2 fire. Unu din ele vine din cdi, iar celalalt e fie comun la ambele, fie separat, dar merge la masa sau la +). Tu ar trebui sa inversezi intre ele firele de comanda (care vin din cdi). Daca ai facut toate astea si porneste in celelalte 2 pistoane, atunci e bobina. Daca nu, mai e cdi/senzor de eliminat, dar tu confirma intii pina aici. Cam atit pt moment, spor la treaba ca-i vara afara PS: Tu dupa ce ii dai la starter, si nu porneste, sau porneste si merge in 2, te-ai uitat dupa aceea la bujii? Se uda alea care nu merg? Incearca eventual sa pui si o baterie de masina, care stii ca e incarcata, in paralel pe bateria ta, sa n-o termini. PS2: Da cit mai multe detalii asupra cum se manifesta, chiar daca nerelevante, ca altfel e greu, fara suficiente informatii nu poti fi prea exact.. Editat Iulie 13, 2007 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightShadow Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 1. Benzina am in rezervor 2. Robinetul de la rezervor nu cred ca e infundat pentru ca a mers inainte :|. filtru de benzina nu cred ca am ca nu l-am vazut pe acolo si pompa de benzina merge ca se aude cand pun contactul 3. Fisele le-am pus in ordine 4. Am incercat si cu filtrul de aer dat jos si cu el pus si acceasi problema... Am incercat sa pun benzina in carburatoare si am reusit sa o pornesc pana la urma pentru putin timp, dar mergea doar in 2 pistoane si moare pana la urma 5. Compresie am pentru ca a mers chiar foarte bine inainte Carburatoarele cum verific daca sunt curate sau nu? ca nu ma pricep 1. Filtrul de aer l-am suflat cu compresorul si am incercat si cu el pus si fara el 2. Poti sa imi spui cum sa verific daca sunt murdare? :| nu ma pricep 3. Codu asta sunt 4. Nu cred ca am filtru de benzina PS: ms la amandoi pentru raspunsuri Este filtru de benzina sub rezervor dar se vede doar daca dai jos rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 deci fzr intotdeauna a fost pretentios la pornire . Banuiesc ca ai dat calumea la starter . Scoate bujiile : 1. daca sunt ude atunci intra benzina in cilindri . curetii bujiile frumos cu perie de sarma le stergi sa fie uscate si le pui inapoi . Dupa ce ai facut asta legi o baterie de masina la bateria ta , dai drumu la benzina , vezi ca butonu rosu sa fie pe on , tragi socul la maxim , NU accelerezi (nu te atingi de acceleratie nici daca vezi ca incepe sa porneasca) , dai la electromotor si va trebui sa porneasca si la inceput sta turata pe la 1000 de ture apoi incepe sa se tureze , cand urca la 4500 lasi socu mai jos pe la 2000 si lasi motoru sa se incalzeasca ! 2. bujiile nu sunt ude (nici urma de benzina) inseamna ca ai probleme de alimentare => filtru de benzina imbacsit , carburatoare obturate , pompa de benzina stricata . Asta in ipoteza ca scanteia este ok ! Eventual daca ai zapp da-mi un pm cu nr tau de zapp ca am 1000 de minute in zapp si iti explic orice doresti tu despre fzr ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snicky Postat Iulie 13, 2007 Autor Share Postat Iulie 13, 2007 multumesc la toti pentru raspunsuri, dar din pacate la noapte plec din tara pentru vreo 2 saptamani si nu am cand sa mai incerc . cand ma intorc o sa postez aici ce am rezolvat cu ea. nici macar nu am apucat sa merg si eu pe drumurile publice cu ea pentru ca exact cand mi-am luat permisul pentru categoria A nu a mai mers ... dupa ce o sa imi mearga nu o sa ma mai dau jos de pe ea sorcer nu am zapp, dar are un prieten si daca e cand ma intorc iti trimit pm cu nr lui si te sun de la el ca sa nu consumi tu minutele pentru mine . sti cumva unde imi gasesc si eu cadru de care vine prins farul, bordul si ce mai e pe acolo? ma refer la partea aia de fier de care se prinde si carena... ca e stramb ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 succes cu aflarea problemei. uite aici ai un topic despre FZR, iar la sfarsit un user isi dezmebreaza motorul si are de vanzare diferite piese, poate gasesti ce iti trebuie: /index.php?...c=45524&hl= (ultima pagina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 multumesc la toti pentru raspunsuri, dar din pacate la noapte plec din tara pentru vreo 2 saptamani si nu am cand sa mai incerc . cand ma intorc o sa postez aici ce am rezolvat cu ea. nici macar nu am apucat sa merg si eu pe drumurile publice cu ea pentru ca exact cand mi-am luat permisul pentru categoria A nu a mai mers ... dupa ce o sa imi mearga nu o sa ma mai dau jos de pe ea sorcer nu am zapp, dar are un prieten si daca e cand ma intorc iti trimit pm cu nr lui si te sun de la el ca sa nu consumi tu minutele pentru mine . sti cumva unde imi gasesc si eu cadru de care vine prins farul, bordul si ce mai e pe acolo? ma refer la partea aia de fier de care se prinde si carena... ca e stramb ms sa imi zici numaru ca te sunt eu ! am minute garla care nu le folosesc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snicky Postat August 1, 2007 Autor Share Postat August 1, 2007 gata. am rezolvat . era rezervorul infundat si nu mai curgea deloc benzina. ms la toti pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 gata. am rezolvat . era rezervorul infundat si nu mai curgea deloc benzina. ms la toti pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.