n3bunu Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 deci am cautat la scuter limitatorul si pana la urma am gasit C.D.I -UL (*am inteles ca sunt limitate din c.d.i.)asa ca am inceput sa scot cate un fir din el si sa vad ce se intampla (am inteles de la baiatii de pe forum ca ar exista un fir care trebuie scos)am scos pe rand si am incercat daca porneste ,pana am dat de un fir care daca il scoteai pornea .L-am pornit fara firul ala bagat in cdi si functiona ,l-am bagat la loc firul si nu mai porneste decat daca al scot.problema e ca cu el pus cum era nu mai porneste iar cu el scos porneste dar nu se mai opreste din contact tre sa al bag la loc sa se opreasca.oi fi bulit cdi-ul? CRED CA AM NEVOIE DE UNUL NOU DAR NELIMITAT UNDE GASESC UNUL? DE AICI AM SCOS FIRUL: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 e firul negru cu alb cel in cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Iulie 15, 2007 Autor Share Postat Iulie 15, 2007 e firul negru cu alb cel in cauza? DA FIRUL E JUMATATE NEGRU JUMATATE ALB AI VREO IDEE CE I-AM FACUT?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 (editat) firul respectiv are rolul de a taia scanteia pt oprirea motorului punand la masa sursa de alimentare (firul rosu-negru alaturat celui negru alb) a cdi Cu un multimetru verifica continuitatea intre firul negru -alb si masa cu contactul pus-trebuie sa fie infinit iar fara contact trebuie sa existe continuitate Probabil nu ai pus la locul potrivit acel fir -e pe aceeasi mufa cu cel negru-rosu- mufa cu 2 fire sau e dezlipit firul din blocul de contact pe mufa cu 4 fire ai: albastru/alb=impuls verde =masa negru/galben= iesire primar bobina inductie nici urma de limitator Editat Iulie 15, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Iulie 15, 2007 Autor Share Postat Iulie 15, 2007 SA VEZI CE I-AM FACUT.AM OPRIT CONTACTUL AM PUS FIRUL LA LOC (DAR TOT NU PORNEA)AM SCOS PLUSUL DE LA BATERIE I-AM PUS CONTACTUL SI L-AM PORNIT DIN PEDALA SI A LUAT-O.AM PUS BATERIA LA LOC SI MERGE PERFECT SE OPRESTE DIN CONTACT SI PORNESTE .CHIAR NU INTELEG CE A FOST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 daca era ars cdi-ul nu iti mai pornea deloc,nici de la pedala nici de nicunde......cdi-ul are rol de ati da scanteie in functie de semnalul primit de la senzorul de rotatie....poate ai facut vreo balarie....daca tu ai pus firul alb+negru la loc si tot nu merge atunci poate da la masa...daca este la masa impulsurile care pleca din cdi nu mai ajung la tiristorul care asigura incarcarea cu energie a unui condensator care se descarca in bobina de inductie,deci,cu alte cuvinte nu ai scanteie....verifica ,cu cheia in contact pe pornit,fara sa dai pornire,daca firul alb+negru da la masa....(masa=corpul metalic al scuterului=firul verde)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.