mihalceai Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Salutare la toata lumea Am si io o mica problema si anume, la o parada la nunta mi-am turat vaca mai tare la semafor si am observat ca iese fum albastrui cu miros de benzina nearsa de la cilindrul de sub sa; ma uit io mai bine, desfac capacul cromat, bujia OK, totul uscat. Punem la loc ma uit mai cu atentie si vad ca este crapat (imbtrinit) cotul de cauciuc prin care se face admisia de la carburator imediat dupa colierul care tine cotul prins in carburator. Nu observam asta deloc daca nu turam pentru ca in mod obisnuit merg pina in 100km/h cu ea si nu se tureaza f. tare. Ce parere aveti, poate sa imi "pise" vapori de benzina pe acolo, astia sa ajunga pe cilindrul incins si sa imi iasa fumul asta sau nu ? pe acolo ar trebui sa traga aer fals dar nu se stie niciodata ce se poate intimpla; ma gindeam sa nu fie chiuloasa bine strinsa (am observat ceva ulei cu mizerie mai sus de blocul motor pe cilindru cam la o treime din inaltimea intregului cilindrului) dar acum am ramas chitit pe chestia asta si vreau sa schimb cotul respectiv; ma gindesc ca poate a mai avut cineva pe aici problema ca a mea si s-a rezolvat cu succes. Asfat uscat Revin tot eu, ar putea fi dusa o garnitura de la carburatorul respectiv astfel incit sa pise putina benzina pe cilindru cind e turata bine si sa iasa fumul asta; ciudat, oricum ma duc la revizie si sa vedem ce-o fi si va trebui sa schimb si cotul imbatrinit, asta pentru siguranta mea; apropo sint destul de scumpe de la 45 EUR la 110EUR/bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Cotul trebuie schimbat, e absolut clar. Numai ca in cotul respectiv ai presiune negativa si este improbabil sa iasa ceva pe acolo cel putin in mers. Chiar daca ar iesi, ar fi vapori de benzina, nu fum. Daca nu ai urme de arsura, nu asta e cauza. Fumul albastrui vine in general de la ulei. Daca zici ca ai urme pe blocul motor, de acolo e. Poate sa nu fie neaparat din strangerea chiulasei (ai avea si alte simptome), poate sa fie vre-un racord sau vreo imbinare defectuoasa pe undeva. Mai investigheaza zona cu o lanterna, si incearca sa dai de sursa uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.