Zoster Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Salut. Sa va spun o poveste.... Satul de monotonia vietii si plimbandu-ma prin curtea "batranului" meu tata, m-am hotarat sa readuc la viata motoreta tineretii sale si anume o Mobra S50. Zis... de facut mai greu.... pentru inceput, m-am inscris la scoala (am zis sa nu repar minunatia si sa n-o pot folosi ca n-am permis). Intr-un minunat weekend m-am apucat sa mesteresc la ea, mi-am pus in cap sa o readuc cat mai aproape de starea sa initiala (idealist..stiu ) chiar daca pana acum nu am avut tangente cu vehiculele motorizate si pe doua roti. Dupa ce am desfacut la ea aproape o zi mi-am dat seama ca desi motorul are doar 1500 Km parcursi este cam obosita deoarece n-a fost pronita vr-o 30 de ani. Rotile au fost mancate de rugina(cel putin roata din spate nu mai poate fi folosita), si are cateva piese mici lipsa. Ca soutie m-am gandit sa mai cumpar o Mobra si din 2 sa fac 1, si asa ma facut..weekendul trecut am fost sa cumpar una din Tg.Mures cu 280RON intr-o stare foarte buna(avand in vedere vechimea ei) dar careia ii lipsea cotul dintre carburator si cilindru. De mentianat ca in Bucuresti am gasit o mobra vai de capul ei (pornea motorul ce-i drept) dar care avea pretul de 700Ron . Acum astept sa se mai domoleasca putin caldura asta si sa ma apuc de de ea....(weekendul acesta ). Inital vreau sa pun motorul de pe mobra pe care o aveam, pe cea cumparata..sa vedem ce iese.. Aceasta plictisitoare poveste am spus-o in speranta ca cei pasionati de Mobra vor zambi cand vor vedea ca mai "inebuneste" cate unul si vrea sa intre in clubul lor. Voi folosi acest topic pt. a cere informatii de fiecare data cand voi avea nevoie... va multumesc pt ajutorul pe care m-il veti oferi(sau nu).. Urati-mi succes...si rabdare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 bravo... deci, baga datele la profil sa stim de unde esti, ca vad ca ai alergat prin toata tara dupa mobre te vom ajuta cu placere cu sfaturi, si, de ex, daca esti in buc, poate si cu ceva ajutor fizic...ciocan, nicovala, ghilotina...stii tu... sfaturile pe care ti le dau, dupa ce ai strans piesele de care ai nevoie, este sa desfaci bucati bucatele motoreta, sa cureti si sa verifici ce e in motor, si cand pui la loc, sa fie totul ok... nu uita de garnituri(se fac din clingherit dala, sau merge si mastic siliconic la asa motor mare ), nu uita de spalarea motorului in interior si daca a prins rugina, pune-te cu peria de sarma, si apoi, dupa montare, ulei bun la cutiuta de viteze... legat de vopsea, te sfatuiesc sa raschetezi toata vopseaua de pe ea, cu peria de sarma pusa pe bormasina sau flex, si apoi sa o duci la vopsit frumos, daca vrei sa iasa treaba buna, si nu tiganie... cam atat pot sa iti spun pana acum, si, daca ai nevoie de piese, intreaba ca poate ai sa gasesti...bafta si spor la treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 24, 2007 Autor Share Postat Iulie 24, 2007 Am bagat date de profil. dupa cum spuneam in acest weekend vreau sa pun motor de la mobra batranului pe mobra cumparata sa vad daca o pornesc... Motorul pe care il am "se invarte" dar nu stiu ce e in el... voi urma sfatul si il voi curata inainte(cred ca tre sa ma bag si la carburator).. Ce "secrete" are pentru ca nu am desfacut in viata mea un motor de mobra?(partea cu garnitura am prins-o)... Legat de vopsea, chiar asta vreau sa fac, problema este ca nu cunosc nici un vopsitor(vopsitorie) care sa imi acorde atentie si sa faca treaba buna totodata... mai caut Prostia pe care am facut-o a fost aceea ca am incercat cu o perie de sarma pusa pe bormasina sa curat o parte din componentele din aluminiu si bineinteles am "sapat" in ele; exista oare solutii(spray-uri) care sa redea aspectul de nou aluminiului? Nu as vrea sa il iau la smirghel, dar "daca trebuie, trebuie"... Problema majora e care o intampin este ca nu gasesc nici o firma care sa imi reconditioneze componentele nichelate (practic sa le imbaieze)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Ba gasesti prin bucuresti sa cromezi, intreaba-l pe Mr ORL, el stie cu siguranta ce cum si unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 24, 2007 Autor Share Postat Iulie 24, 2007 tot ce sper este ca Mr. ORL sa fie bautor de bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 mijto poveste .... dc nu scri si o carte .... bv faina ideia ...acum ceva timp in urma am vrut sa fac si eu chesti cu mobre dar multa lume a zis ca nare rost sa ma chinui si am lasato balta sper ca tu sa nu faci asta numa bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 ma, sunt bautor de bere...mobre nu am desfacut, deci la cutia de viteze o sa ne uitam putin mai stramb, da o sa ma duc la un amic sa ma holbez la motor sa vad exact cum vine montata, si vedem cum facem...segmenti, stiu unde gasesti, la fel si pistoane...aveam eu unu acasa da nu stiu daca mai e bun...asta in caz ca nu sunt bune ale tale...ambielajul, daca e blocat dupa atata timp, se face lejer cu spray de lant, si tre sa cureti motoru bine de tot de mizerie, rugina si alte moluste inainte de montare... de cromat, daca vrei sa bagi banii sa o faci ca noua, adica sa iti faci freza in ghidon, spite, jante si alte fieraraie, da search la google pt firma pinti prod, si o sa vezi ca e pe magura vulturului, undeva pe la iancului... vopsitori, sunt destui, si, daca ai chef de munca sa nu mai dai banii la sablat, nu pune smirghel pe fier, ci da cu decanol, lasa putin si o sa se ia vopseaua usor(operatiunea asta tre sa o fac si eu la ceva piese) sau cumpara doua seturi de perii pt bormasina si omoara-te cu ea o saptamana, pana faci fieru argintiu, ca vopseaua sa prinda mai bine, fara sa fie influentata de straturile inferioare de vospea veche... apropo...sunt si fumator inrait, da nu stiu cum stau cu timpul...de ob, dupa 7 seara sunt liber, iar in weekenduri zbor prin tara sa ma linistesc si sa mai scap de stresul cotidian spor la treaba...cam prin ce zona stai? si, ca sfat, iti recomand sa citesti frumos topicurile cu si despre mobra, probleme, etc, si ai sa gasesti si manuale, si sfaturi utile, aici la coltul comunistelor...bafta @ThunderByte: ms si spor la treaba cu simsonu...daca aflii ceva de un touren, sa imi zici si mie ca vin pana la braila in maini daca e destul de complet si original, indiferent de starea lui(epava, titanic, enterprise, etc...)...bine, totul tine si de bani, ca am probleme financiare, dar, e bine de stiut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 25, 2007 Autor Share Postat Iulie 25, 2007 mijto poveste .... dc nu scri si o carte .... bv faina ideia ...acum ceva timp in urma am vrut sa fac si eu chesti cu mobre dar multa lume a zis ca nare rost sa ma chinui si am lasato balta sper ca tu sa nu faci asta numa bine !!! Exact de aceeasi reactie am avut si eu parte, dar nu ma lasa "doborat".. ms pt incurajare.. @Mr_ORL: Locuisec prin Titan. Dupa cum ziceam voi incerca sa pun motorul si sa o pornesc p'aia cumparata(sper sa nu am surprize f. mari cand il desfac)... apoi ma voi apuca de tablaria celei vechi, ma bag cu peria de sarma pe ea... totusi recomanda-mi un vopsitor bun, ca nu vreau ca dupa 2-3 ani sa inceapa sa sara vopseaua de pe ea... legat de documentatie, am inceput sa citesc topicuri... Pentru cromare, o sa sun... Tineti aproape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 e in drumu meu mestere, ca eu fac naveta 253-102 din colentina pana in vitan...daca e, zilele astea, sau sapt viit seara, trec pe la tine si aruncam un ochi impreuna la mobrisca...ok?bafta @ThunderByte: multam de pm...vb, de ghidon, pt ca e pt un amic f bun care m-a ajutat, si atat ii mai tre la un simson original, cu vopseaua din fabrica si seile originale, impecabil....ghidon si comenzi, si far, originale... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 26, 2007 Autor Share Postat Iulie 26, 2007 Ok.. Deci cum spuneam in acest weekend ma apuc sa desfac motorul... De ce am nevoie pt a nu ma trezi cu el desfacut ca nu am una-alta.. ma refer la chestii gen(motorina sau benzina pentru curatarea pieselor interioare, ce cantitate?, uleiul din motor/cutie cu ce il voi inlocui?, mastic pt a inlocui garniturile de unde pot lua? si etc...) "Pentu cei ce au deschis televizoarele mai tarziu" este vb de un motor de mobra ce are la activ cca 1500 km si 30 de ani de stat degeaba("se invarete cu mana") P.S. n-am desfacut un motor de mobra in viata mea, insa nu sunt atehnic... @Mr Orl: Vineri dupamiaza e ok? Mobra e pe undeva intr-o curte prin vitan.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 bv zoster buna treaba ...astept ceva poze sa vad ce atzi lucrat si berea sa se vada .... sper satzi reuseasca ce vrei sa facii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Dupa ce se aplica decanol peste vopsea cat dureaza pana isi face efectul si cu ce indepartezi vopseaua apoi? Vreau sa fac asa apoi chituit unde trebuie, grund si vopsea poate si lac asta daca o renunt sa o fac rat bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Dupa ce se aplica decanol peste vopsea cat dureaza pana isi face efectul si cu ce indepartezi vopseaua apoi? Vreau sa fac asa apoi chituit unde trebuie, grund si vopsea poate si lac asta daca o renunt sa o fac rat bike baaaaaa...te crap cum sa o faci rat bike mai ales cand e in proportie de 99,9%originala?pune mana si munceste sa o faci boboc si atunci sa vezi ce bine te simti calare pe el...am vazut unu in buc aranjat perfect, cu linii cu tot si arata de mori asa ca nu fa prostii, da?am incredere in tine ca va iesi treaba buna...nu am lucrat cu decanolu, da cica se ia usor vopseaua apoi... @zoster: pai eu muncesc pe fizicienilor...vineri nu as putea ca fac pregatirile pt o drumetie pe bucegi,dar, daca nu plec, vin pe la tine...eu as fi putut si azi sa vin sa o vad, dar, mai e juma de ora si plec de la munca...hai sa iti dau ceva sfaturi ...nu sunt mare mester, da vad ca nimeni nu prea se baga ia si un aparat foto ca te ajuta la cutia de viteze daca nu ai desfacut pana acum intai, daca spui ca mobra era functionala si de atunci nu a mai fost desfacuta, tragi un semn pe aprindere(cerculetul cu bobine, acoperit de un mare magnet, cred ca stii care e) asta ca sa stii ca atunci cand o pui, avansul e reglat si nu vei avea mari probleme...cred ca te-ai prins ce fel de semn...unu mic, cu surubelnita, atat pe aprindere, cat si pe carter, sa se pupe intre ele,si, tanaaaam, acolo e reglata bine...asta in caz ca mergea inainte sa o lasi la murat 2. ia un lighean cu motorina, pune mobra la inmuiat daca arata in ultimu hal(si daca nu, tot la fel fa), si spala bine in interior si in exterior, si, ca sa intelegi ce e aia spalat bine, ia o cutie de bere, aluminiu ca si motoru, taie pe din doua, si uita-te inauntru cam asa tre sa arate mobra ta si pe int si pe ext cu piesele procedezi la fel...le speli bine de uleiul de dinainte, sau, daca e rugina, perie de sarma, apoi spalate...lasi putin la uscat, apoi stergi cu o carpa sa arate frumos....acum, ai un motor dezmembrat, frumos, ca nou...la aspect 3. masticul, il gasesti la dasta de piese auto...mastic siliconic, sau, mai simplu, 2+2 la mobra merge...ala tine loc de garnitura, daca nu ai...sau, te duci la obor in bazar si cumperi foaie de clingherit mai subtire pt cartere(nu foarte, dar sa zicem cat o moneda daia de un ban) si mai groasa pt imbinarea carter cilindru masticul, se intinde lejer, ca pasta de dinti, dar, inainte trebuie degresata suprafata sa prinda, si degresarea de ex, eu o fac cu alcool izopropilic 99.6 grade(care daca se bea, duce la orbire)...merge si benzina pt degresat daca nu ai altceva, dar, fara ameste de ulei sau plumb(parca)...oricum recomand alcoolul(spirtul nu e prea bun, da am reusit ceva performante la al meu, cu acetona si a mers ) ...dupa degresare, lasi putin la uscat, apoi, intinzi frumos uniform mastic pe partile care se pupa, dintre cele doua cartere, unde ar fi trebuit sa intre garnitura...operatiunea asta o faci cand ai tot remontat si trebuie sa inchizi motorul, si, dupa ce ai dat cu mastic, te grabesti sa imbini carterele pt ca se transforma jegu ala de mastic in cauciuc si nu ai facut nimic, pt ca tre sa iti prinda pe ambele parti...il cureti frumos, si gata motoru inchis cu mastic... acum, garniturile se fac lejer...iei frumos clingheritul ala(vezi ca e f fragil), rupi putin mai mult decat ai tu suprafata, sa nu te chinui pt 4 cm2 cu o foaie de juma de metru, apoi, tot pe suprafata pe care vrei sa aplici garnitura, dai cu mastic siliconic, fara a mai degresa, pe toata suprafata pe care tre sa calce garnitura....de ce?simplu...pui peste el bucata de clingherit, apesi, nu misti stanga si dreapta, si, surprize surprize, cand ridici clingheritu, pe spate, masticul s-a intiparit exact in forma in care tre sa decupezi tu sa intre frumos, ca o garnitura cred ca te-ai prins de smecherie, si aici, nu tre sa pui mastic ca nebunu, ci doar sa se imprime...apoi, le cureti pe amandoua...peste clingherit, poti pune si mastic dala siliconic, da merge si direct(nu inainte de a degresa) cand montezi la final... 4. calamina asta e bucuria periei de sarma, a scandurii de brad, si trebuie inlaturata cu orice pret...zonele unde apare sunt urmatoarele....cap piston, interior chiulasa, teava de esapament, cotul tevii de esapament...asta se curata la ceva mii de kilometrii, de ob, la revizie, si e un strat rugos, aspru, negru, care se ia, ca un fel de jeg intarit, dar mult mai greu de dat jos...freci la ea pana dai luciu 5. una dintre cele mai mari probleme la motoare, e ambielajul(dar, blocat nu are cum sa fie daca invarti motoru cu mana)...vezi sa nu aiba niciun dar NICIUN fel de joc pe verticala...adica, il tii in pozitia in care e pus in motor, cu biela(aia de care se agata pistonu)orientata spre sus, si misti de ea sus jos...daca ai joc, schimba-l sau merge facuta bucsa, da aici nu te bagi tu daca nu ai mai operat...jocul si daca este milimetric e nasol, ca mobra ajunge la turatii mari, de aprox 12 mii in blana(daca ai pe 6v aprinderea, ca pe 12 cu senzor duce si mai mult) uleiul, dupa ce ai montat tot motorul spalat si curatat si verificat, il cumperi de la magazine dastea de uleiuri sau de la benzinarii, ulei de cut de vit...eu am pus unu unguresc...nu te incapatana cu rahaturi romanesti, pt ca asta se schimba mai rar, si daca pui jeg, nu rezolvi nimic... cam atat pt acum ca tre sa plec, dar o sa continui cu discurile de ambreiaj, carburatorul, si altele...mai cauta pe aici sfaturi...daca am gresit, sa fiu scuzat, poate din graba, poate asa am invatat, dar, a functionat la mine si nu numai la un moped, ci si la motoare mai mari... bafta si spor la treaba....sapt viit sigur ne vedem sa vad ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Rat bike pai ma gandeam sa o pun la loc dar fara mare accent pe cum arata doar pe partea mecanica sa mearga bine.. japoneza poate mai la iarna. Din moment ce nu pot sa aduc cromul la splendoarea sa ma gandeam fie sa il vopsesc fie sa il las asa ponosit si putin ruginit in unele locuri. In cel mai bun caz o sa o fac asa ca nu vreau sa bag multi bani in ea, nu am de unde si daca ii bag aici scade fondul japo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Ok.. Deci cum spuneam in acest weekend ma apuc sa desfac motorul... De ce am nevoie pt a nu ma trezi cu el desfacut ca nu am una-alta.. ma refer la chestii gen(motorina sau benzina pentru curatarea pieselor interioare, ce cantitate?, uleiul din motor/cutie cu ce il voi inlocui?, mastic pt a inlocui garniturile de unde pot lua? si etc...) "Pentu cei ce au deschis televizoarele mai tarziu" este vb de un motor de mobra ce are la activ cca 1500 km si 30 de ani de stat degeaba("se invarete cu mana") P.S. n-am desfacut un motor de mobra in viata mea, insa nu sunt atehnic... @Mr Orl: Vineri dupamiaza e ok? Mobra e pe undeva intr-o curte prin vitan.. Daca are numai 1500 d Km. nu trebuie desfacut. Daca desfaci prima oara un motor ti-as recomanda sa ai un Mobrist pe langa tine ca sa poti si monta motorul. Am vazut motoare de mobra si fara garnituri insa este recomandabil sa pui. Am facut cu Mobra vreo 45000 Km. si nu imi explic de ce vrei sa o refaci nu merita efortul sunt mai misto in halul in care sunt. Au fost bune la tehnologia de acum 30 de ani dar laora actuala sunt depasite. Motoarele sunt bune insa consum mare de piese care sunt scumpe si nu stiu daca mai gasesti mie imi cansuma 3 litri/100Km. si Simsonul 3,7 l/100Km si are 14 CP. Insa daca asta vrei iti doresc succes si mie imi ziceau prietenii " Moarte sigura cu Cobra tot mai sigura-i cu Mobra" Cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 27, 2007 Autor Share Postat Iulie 27, 2007 Ma gandesc ca desi are 1500Km cei 30 de ani in care a stat degeaba l-au afectat destul de mult... Stiu ca daca ash gandi rational nu m-ash baga dar este vorba de putin orgoliu si de faptul ca voi aduce la viata un cadavru... nu intentionez sa ma plimb f mult cu ea pe sosele(sunt constient ca s-ar putea sa fiu depasit de biciclisti), cred in schimb ca este o foarte buna pista de lansare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 Ma gandesc ca desi are 1500Km cei 30 de ani in care a stat degeaba l-au afectat destul de mult... Stiu ca daca ash gandi rational nu m-ash baga dar este vorba de putin orgoliu si de faptul ca voi aduce la viata un cadavru... nu intentionez sa ma plimb f mult cu ea pe sosele(sunt constient ca s-ar putea sa fiu depasit de biciclisti), cred in schimb ca este o foarte buna pista de lansare.... Sa nu renunti in nici un caz insista pe idee si la sfarsit vei avea satisfactie deplina,klar k vei avea mult de munca, dar am vazut k ai si sustinator demn,deci la treaba.Si eu am reconditionat hoinaru meu,este adevarat k nu a stat asa de mult k si al tau dar a avut mevoie de chirugie plastica si estetica si sincer a meritat.Merge si arata ................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mz2 Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 Sall daca ai nevoie de piese noi te pot ajuta eu,la noi in oras este un magazin cu piese de mobra noi noutze de la garnituri pana la motor:D in legatura cu montat motorul nu prea te pot ajuta k nu sunt din Bucuresti te-as fii ajutat cu cea mai mare placere k si pe mine m-au ajutat altii:) O sa caut prin garaj tin minte k mai aveem un motor de mobra fara cilindru daca il gasesc ti-l dau k si asa nu am ce face cu el.Daca te intereseaza piese mess: blackmenmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 cristi tunaru mai are piese de mobra, inca...segmenti, piston, cred ca ai sa gasesti la el...e topicul de sus de la comuniste, si are si numarul de telefon acolo, dar, intai sa cumperi, tre sa stii daca trebuie sa cumperi, ca, poate e bun ce ai daca nu ai desfacut inca motoru, trec pe la tine sa dam jos cilindru sa verificam starea segmentilor, sa curatam calamina si altele, asa pt inceput... si, da, motorul, in cutia de viteze poate fi ok daca nu s-a mers cu el, dar, depinde foarte mult si de conditiile in care a fost pastrat, si de felul in care s-a mers cu el acei 1500 de km acum 30 de ani...la turatia mobrei, pun pariu ca segmentii ar trebui schimbati, dar, sunt ieftini, si, in caz ca nu gasesti, fac eu un gest bun pt tine si iti aduc doua bucati(daca ii mai gasesc) spor la treaba, si lasa-mi un semn sa stiu sa dau de tine, ca ies mai devreme de la munca sapt asta(16.30) si lucrez in vitan, aproape(cred eu) de locul in care iti tii motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 31, 2007 Autor Share Postat Iulie 31, 2007 Am avut un weekend plin motorina... am desfactut ambele motoare(din nefericire am rupt segmentii * despre care am aflat ca sunt de cota 1). Partea buna este ca un piston este nou ... ieri am luat piesele si le-am studiat/comparat si am ales pe cele pe care le voi pune in noul motor... Inainte de a ma apuca sa il montez doresc totusi sa slefuiesc carcasa si am aflat ca asta se face cu 2 paste ce se gaseste in comert ("sub forma de baton; una verde si una alba")si pasla.. problema este ca nu stiu de unde pot lua respectivele paste... Dupa ce termin cu slefuitul voi avea nevoie de un profesor care sa stea langa mine si sa ma indrume in montarea motorului... Inainte de toate astea am nevoie de cateva informatii ca sa nu ma apuc sa caut de nebun prin Bucuresti... Ce marca de mastic siliconic sa iau si de unde, si ce ulei sa iau pentru cutia de viteze si la fel, de unde?(nu ma zgarcesc la bani). Apropo nu este nici o problema daca folosesc mastic siliconic pentru etansarea cutiei de viteze nu? --- Mesaj completat în 31 Jul 2007 09:44 -------------@Mr ORL: 0766460905... chiar vreau sa vezi motorul inainte de a ma apuca sa il asamblez...miercuri dupamiaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 io de montat, mobra nu am montat, si ma refer la cutia de viteze...aia are sitemul ala pe bile...o sa ma interesez, si daca e, dau o tura la un amic sa montez unu sa vad ce si cum, si te ajut si cu asta pana atunci, trec pe la tine miercuri sa vb si sa iti zic ce tre sa cumperi sa iasa treaba ca la carte ne vedem cumva PS:daca le-ai demontat, mai stii cum sa le pui la loc?asta pana ajung sa ma joc in motorul ala, desi nu e mare branza cu motorul de mobra, da, asa de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat Iulie 31, 2007 Autor Share Postat Iulie 31, 2007 Din cate am studiat eu aseara, sa zic ca in procent de 85% il pun la loc, am intelesc care este rolul fiecarei piese si cum functioneaza, cu toate astea sunt sigur ca imi va scapa o saiba pe undeva.. oricum, vreau ca in momentul in care il voi asambla(cu mainile mele) sa fie langa mine un mobrist priceput(nu in dalta si ciocan) care sa ma indrume.. Pana atunci sa auzim de bine.. P.S. Astept telefon... --- Mesaj completat în 31 Jul 2007 11:40 -------------Mie imi este frica de reglajele finale sincer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 nu-s mari reglaje stai linistit...ai trasat semn la aprindere pana sa o dai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 hei vad k mai e ink un nebun k mine kre s a apucat de reconditzionat o batrana mobra si io m am apucat km acu 3 sap si merge treaba motorul merge perfect no problem mai am cateva chestii de facut la partea electrica dupa care o desfac iar pana la ultima bucata si ma apuc de chituit si vopsit asta e a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zoster Postat August 1, 2007 Autor Share Postat August 1, 2007 @Mr. ORL: Ramane valabila intalnirea de azi? astept macar un beep.. P.S. Hmm... CTC @ionescu_george_bz: Welcome 2 club... Sin pacate eu nu am nici o poza pt ca e facuta bucati... dar voi posta de indata ce pot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.