chino Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 Salutare Am si eu o nelamurire visavis de nivelul uleiului. Dimineata cand plec la serviciu (deci motoreta e rece) nivelul uleiului sta sub prima liniuta, chiar si cand o indrept. Dupa ce se incalzeste motorul, nivelul creste cam pana la al treilea sfert din lungimea dintre liniute (nivelul asta e indicat doar cand motocicleta este oprita) ... cand motorul e pornit nivelul uleiului scade iar sub prima liniuta ... e normal asa ceva? adica se unge motorul si nu mai are cum sa stea la nivel (logic ) ... E ok ce zic mai sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 problema ta am vazut-o la ktm lc 4. adica aia spuneau in carte ca motorul rece-ulei jos, motor cald-ulei sus. e contra gandirii mele( cat mai e).....si in practica tot asa era un motor se verifica cam la 10 min dupa ce ai mers cu el. deci destul de cald, dar suficient cat sa se scurga tot. daca atunci cand verifici este la semnul bun, inseamna ca este ok. nu ai facut nici un schimb, ca sa stii daca ai in ea cat scrie chinezul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Iulie 25, 2007 Autor Share Postat Iulie 25, 2007 problema ta am vazut-o la ktm lc 4. adica aia spuneau in carte ca motorul rece-ulei jos, motor cald-ulei sus. e contra gandirii mele( cat mai e).....si in practica tot asa era un motor se verifica cam la 10 min dupa ce ai mers cu el. deci destul de cald, dar suficient cat sa se scurga tot. daca atunci cand verifici este la semnul bun, inseamna ca este ok. nu ai facut nici un schimb, ca sa stii daca ai in ea cat scrie chinezul? ba da i-am facut schimb acum vreo 3500 km ... cand e cald motoru, nivelul este ok ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Silvasanu Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 La BMW F 650 din 94 stie cineva cum se verifica nivelul uleiului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mopug Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Salutare Am si eu o nelamurire visavis de nivelul uleiului. Dimineata cand plec la serviciu (deci motoreta e rece) nivelul uleiului sta sub prima liniuta, chiar si cand o indrept. Dupa ce se incalzeste motorul, nivelul creste cam pana la al treilea sfert din lungimea dintre liniute (nivelul asta e indicat doar cand motocicleta este oprita) ... cand motorul e pornit nivelul uleiului scade iar sub prima liniuta ... e normal asa ceva? adica se unge motorul si nu mai are cum sa stea la nivel (logic ) ... E ok ce zic mai sus ? La motorul meu (Ducati Multistrada 620) nivelul uleiului se verifica la rece. Ideea e ce conventie au folosit constructorii. Normal mi se pare ca nivelul uleiului sa fie verificat inainte sa pornesti la drum, deci tragi liniutele in functie de reperul de temperatura pe care ti l-ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iulie 28, 2007 Share Postat Iulie 28, 2007 (editat) nivelul se verifica cand este cald motorul dupa 10 min (cum spunea cineva mai sus) jorja nu se injurubeaza doar se scufunda ( pt majoritatea motociletelor) in manualul motocicletei scrie exact daca se face verificarea la rece sau la cald ...iar pt bmw din 94...pe cadru sus intre rezervor si ghidon este jorja de culoare neagra ...desurubezi,cureti jorja si o scufunzi fara sa injurubezi.....pt toate motocicletele este important ca motorul sa fie neinclinat . Editat Iulie 28, 2007 de sohei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Silvasanu Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 nivelul se verifica cand este cald motorul dupa 10 min (cum spunea cineva mai sus) jorja nu se injurubeaza doar se scufunda ( pt majoritatea motociletelor) in manualul motocicletei scrie exact daca se face verificarea la rece sau la cald ...iar pt bmw din 94...pe cadru sus intre rezervor si ghidon este jorja de culoare neagra ...desurubezi,cureti jorja si o scufunzi fara sa injurubezi.....pt toate motocicletele este important ca motorul sa fie neinclinat . Problema e ca imi arata mult ulei pe joja,am scos 200ml si era bine (intre min si max) ,dupa 800 km iar arata mult ulei. Am fost la bmw si am vb cu un mecanic care mi-a zis ca joja la bmw e orientativa,cel mai bine scurg uleiul si vad cit este in ea.Cam 2 L fara filtru. Asa am facut si aveam ulei suficient.Cu aceasta ocazie am constatat ca imbecilul care mi-a schimbat ultima oara uleiul a indesat surubul de scurgere cu calti pt ca i-a stricat filetul.Bou drak macar sa-mi fi spus.Putin mai avea sa sara de acolo...Gata nici un mecanic nu mai pune mina pe motoreta mea!!! Cine are un manual de BMW F 650 / 1994??? --- Mesaj completat în 30 Jul 2007 23:55 ------------- MULTUMESC MULT!!! Problema e ca imi arata mult ulei pe joja,am scos 200ml si era bine (intre min si max) ,dupa 800 km iar arata mult ulei. Am fost la bmw si am vb cu un mecanic care mi-a zis ca joja la bmw e orientativa,cel mai bine scurg uleiul si vad cit este in ea.Cam 2 L fara filtru. Asa am facut si aveam ulei suficient.Cu aceasta ocazie am constatat ca imbecilul care mi-a schimbat ultima oara uleiul a indesat surubul de scurgere cu calti pt ca i-a stricat filetul.Bou drak macar sa-mi fi spus.Putin mai avea sa sara de acolo...Gata nici un mecanic nu mai pune mina pe motoreta mea!!! Cine are un manual de BMW F 650 / 1994??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.