Sari la conținut

Andrei Silvasanu

Membru
  • Număr conținut

    205
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    andreisilvasanu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    BMW F650
  • Numar Moto
    B 26 JWA
  • Club
    NO THX I'M LONELY WOLF

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DE LA MINI-MOBRA PINA IN ZILELE NOASTRE...
  • Interests
    BEREA CU PRIETENII

Vizitatori Recenți Profil

657 citiri profil

Andrei Silvasanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!
  2. Poate se schimba si la noi conceptia comunista si se introduce pedeapsa pt. vinovat moral! Eu personal i-o infigeam in usa
  3. Am trecut pe acolo imediat dupa... Mananca rahat cine spune ca baiatul venea pe linia de tramvai! Era o urma de aprox 6m de frana pe banda 2 exact langa terasamentul sinelor de tramvai. Din cate mi-am putut da seama autoturismul circula intre benzile l si ll cu intentia de a efectua intoarcerea,pentru ca in zona aceea nu e strada la stanga,intentia evidenta era de a intoarce.Deci s-a incadrat intre benzi pentru a reusii sa faca intoarcerea dintr-o bucata. Baiatul a crezut ca poate depasii vazand pozitia autoturismului,dar s-a trezit (clasic deja) cu masina care-i intoarce in fata. A franat, a tras (normal) stanga, a ajuns pe sina de tramvai (care probabil l-a "furat" unde s-a produs impactul in care a "sters" usa soferului. Nu stiu ce casca purta baiatul,dar era lovit destul de rau la fata si in stare de soc. Lume ca la circ, i-au scos casca, l-au mutat, l-au asezat in fund rezemat de o masina... cretini... Soferul implicat explica oricui il asculta cum a dat el semnal, cum s-a asigurat...imi venea sa-i dau o casca-n dinti, m-am enervat si-am plecat.
  4. Respect nenea! Pacat ca nu ai fost, intr-un fel sau altul ne-am distrat bine! Adevarul este ca numai pe curbe reusesc sa ma tin dupa tramvaiul tau de RT! ) Cit de spre Garmisch mai vedem, momentan am ajuns la asta mic al nostru, apropo ai ratat prima editie, eu as intra in pamant de rusine, ce beemer esti tu mai? )
  5. Nenea Ivane sa ne traiesti a fost o tura pe cinste! Am plecat sa ne relaxam in fond si am cunoscut oameni minunati la "Ciobanelul" in compania carora ne-am simtit tare bine. Am intilnit oameni cu care aveai ce discuta, oameni cu adevarat pasionati. Poate oameni ca mine sau ca "Enduristul" nu sint "bimari" dar iubim motoreta in esenta ei, incalecam si pornim la drum fara vedetisme sau dorinta de a demonstra cuiva ceva... Iar ce am vazut eu la "adevarata" intrunire a fost un fel de "scoala vedetelor", un fel de concurs cine e cel mai cuios bemveist... Traiasca noua generatie de motoristi!
  6. Eu merg zi de zi si n-am sezon, zapada sa nu fie sau polei, asta-i tot. Concluziile la care am ajuns in timp sint urmatoarele : -Pinlok nu folosesc pentru ca diminueaza cimpul vizual si vizibilitatea, prefer sa folosesc o solutie antiaburire, cu care tratez partea interioara a vizierei. Aplici solutia, o intinzi pe toata suprafata, astepti 3-10 min dupa care stergi cu o cirpa curata. Efectul dureaza 1-2 zile. Mie mi-e mai comod asa si nu ma complic. Solutia se gaseste ori la louis, paula's, sau la praktiker e o tipa cu masuta la intrare si vinde solutie antiaburire pentru ochelari. E nemteasca si foarte eficienta. Flaconul e mic si usor de carat in buzunar. - Cagula buna cu gat neaparat! -Echipamentul de piele nu prea merge pe frig, cel din textil e mult mai calduros. - Manusile sint foarte importante, frigul de la maini isi face simtita prezenta. Cele mai bune manusi din toate pe care le-am incercat sint cele de ski! Am ales unele de la Reusch (150 ron carefour) care sint usoare,comode si foarte calduroase. Nu intra vint,apa, frig, excelente, le recomand cu caldura! Pinlok pe o viziera normala, se poate? Da,se poate, teoretic e vorba de 2 gauri! Practic e mai complicat de realizat, trebuie sa le nimeresti fix pozitia altfel ai stricat viziera. Eu nu as risca!
  7. Domnule Popescu, referitor la cifrele accidentelor de motocicleta, de ce nu a-ti protestat "Stati domnule, cifrele nu sint chiar reale, sint accidente in care au fost implicati scuteristi fara carnet, tot felul de persoane care au "imprumutat" motociclete, neposedand permis, etc!"? Din pacate imaginea motociclistului e tot mai proasta, asta e realitatea! Sintem vinovati ca existam pe strada! NU am nici un dubiu!!! Acest caz se va musamaliza ca de obicei, mai ales ca este vorba de un vulpoi batrin tirit prin noroaie mult mai mari ca cel de fata! Ce as fi vrut sa spun mai sus este ca ar trebuii sa se faca o delimitare clara inre posesorii de scutere, ce nu poseda permis de conducere si motociclisti, in adevaratul sens al cuvintului! Daca un manelist tembel se urca beat pe un scuter si omora un copil pe trecerea de pietoni, stirea este: "UN MOTOCICLIST SUB INFLUENTA BAUTURILOR ALCOOLICE A ACCIDENTAT MORTAL UN MICUT PE O TRECERE DE PIETONI!!!
  8. Un baiat de nota 10!!! Serios, cinstit si muncitor!

  9. Aha, deci nu te-ai lasat pina la urma Pompilica, tot te-ai dus! O potaie d-aia din showroom nu tineai si tu in brate peste noapte, ai ajuns sa dormi cu cainele...
  10. Stai domle ca io nu pricep, deci ala cu scuteru circula prin parcare? Atunci cum l-a pocnit tiru? Si tiru circula tot prin parcare? Ba da trafic intens mai este prin parcari! E cusuta cu ata alba porcaria aia de declaratie... Oricum, cand circuli prea aproape de ceilalti participanti la trafic, stationati sau nu, iti asumi un mare risc! D-aia trebuie sa ai mereu un spatiu liber in jurul tau care sa-ti permita sa eviti eventualele surprize.
  11. Mare curaj au unii, sau inconstienta, au spus ca era cu un grup de prieteni cu motoretele cind s-a intimplat.
  12. Sint tare curios sa-l vad p-ala caruia-i joaca ghidonul de la un limitator la altul cum accelereaza el cu grija si fara sa-si piarda cumpatul... Plm, de multe ori si picioarele-ti zboara din scari, nu doar mainile de pe ghidoane, de stringi din boci saua sa nu cazi de pe ea...
  13. Pentru a iesii din voblaj trebuie sa calci scurt si apasat frana spate, "sutul" va stabiliza motoreta instant! Nu incercati alte experimente !!!
  14. Se poate sa ai dreptate, la ce am vazut eu acolo e posibila si varianta in care moto merge pe banda doi spre Ploiesti, auto de pe banda 1 trece pe doi si il acroseaza lateral pe motorist trimitindu-l la pascut pe contrasens. Bine ca din sens opus nu l-a lovit nimeni frontal! Repet, motoreta nu parea decit acrosata, impact cine stie cit de violent nu a fost! O gresala fregventa pe care o vad in trafic la unii motociclisti,in special, este factul ca nu pastreaza o distanta "safe" fata de celelalte vehicule din jurul lor. In permanenta trebuie sa fii atent la tot ce se intimpla in jurul tau, sa anticipezi pe cit posibil reactiile celorlalti. Prea greu nu este, situatiile generatoare de accidente sint citeva si deja clasice. Intr-o tara in care soferii sint imprevizibili si fac manevre bruste si nesemnalizate, fara sa se asigure temeinic, nu-ti poti permite luxul de a te relaxa la ghidoane nici macar o secunda. In permanenta trebuie sa stii ce e in fata, in stinga, in dreapta si in spate! Sa lasi un spatiu liber fata de ceilalti astfel incit sa ai mereu o portita de scapare.
×
×
  • Creează nouă...