cata_30 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 salut, daca mai are cineva montat vr un kit de LSL si imi poate si zice si mie cum sa le pun (nu vreau gauri in cadru....), si ceva poze daca se poate.....kitul de crash paduri e pt modelul meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Sal. Am avut 600F4 99. Daca zici ca ai kitul de modelul tau atunci trebuie sa fie si instructiunile de folosire. In principiu, se scoate pe rind cite un surub din partea din spatele cilindrilor ce prind motorul de cadru. In carene se da cite o gaura de 2.5cm prin care vor trece distantierele dintre motor si slidere. Daca le prinzi in alta parte, degeaba te chinui. Chiar si prinse corect, la un impact mai puternic s-ar putea ca distantierele sa rupa urechile motorului in care intra suruburile protectiilor. Am vazut asta la un 900RR echipat cu LSL dupa ce a luat o trinta linga Mangalia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Uite cum ar trebui sa stea buloanele. E alta marca, dar tot mancarea aia de peste e http://www.powerbronze.co.uk/multi_img.asp...mp;OBJ_ID=39073 Vezi ca ai si optiunea NEXT IMAGE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 asa arata ale mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iulie 26, 2007 Autor Share Postat Iulie 26, 2007 ms f mult rama dator cu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Am si eu o intrebare, in ce anume ai prins suruburile? Exista vreo gaura dedicata in acest scop? Intreb fiindca am vazut slidere montate pe cadru, cu niste urechi, iar la un impact ma gandesc ca exista posibilitatea de a se indoi cadrul, el nefiind proiectat pentru a prelua socuri in acel punct => mai mare beleaua! dap , ai 2 alternative si mai exact ai 2 gauri "dedicate" unde le poti prinde . Cea mai indicata este o gaura centrala deoarece crash`pad`ul la cazatura acopera in proportie de 90% . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 (editat) asa arata ale mele Asa mi le-au montat si mie prima data cei de la UNITED MOTORS, neatenti la instructiunile de montaj, insa m-au atentionat ca le-au pus la prinderile din fata cilindrilor si nu la cele din spatele cilindrilor, EU circotas, am cerut un carton mai mare pe care am culcat usor moto la orizontala si , surpriza, punctul de sprijin al bulonului fiind prea jos motocicleta pivota si se lovea cu rezervorul de carton. Pina la urma le-am montat eu la locul corect si m-am chinuit pe la Comunistu sa-mi astupe gaurile ramase de la vechea montura, gauri doar de 9mm. Poti incerca si tu cu moto tau sa-l asezi pe un pres si sa vezi ca degeaba i-l tii, da in rezervor imediat. La Powerbronze e pus la fel, in fata si e total gresita abordarea. La LSL scrie clar : backside of the cilynders. Editat Iulie 26, 2007 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.