Jump to content

cata_30

Super Membru
  • Content Count

    825
  • Joined

  • Last visited

About cata_30

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

481 profile views
  1. Sunt si la noi "maniaci", care au grija de motorul lor. Poti lua teapa si din exteriror. Daca e fugarita pe pista, tot nu faci mare lucru. Este vorba aia.... cu capra vecinului....... Majoritatea se uita la km rulati. In general se da kilometrajul inapoi la greu(de la 100 de mii la 20-30 mii), dar asta este alta poveste. Un mecanic bun nu se poate pacali, daca il iei cu tine.
  2. Da vizorul jos, slabeste suruburile si joaca-te cu sistemul de prindere. Ca sa iti dai seama ca ai reglat corect, cauta sa bagi o foaie de hartie intre cheder si vizor. Daca nu intra e ok.
  3. Am avut la hobby o japoneza, pornea foarte greu. Eu am crezut ca sunt dereglate carburatoarele. A stat 3 zile la ei fara sa fie sa imi dea un diagnostic. Pana la urma am pus mana pe manual si am facut-o singur. Cand incercam sa port o discutie cu ei legat de la ce ar fi, imi ziceau ca au 15 ani de experienta...... Lucrez in acealsi domeniu, mecanica, dar diferit.....principiile sunt la fel. Pentru mine experienta inseamna sa inveti tot timpul, nu mai da nimeni doi lei pe tine, daca te plafonezi. Asta e cel mai greu la un service sa puna un diagnostic corect, ca de facut bucati si pus la l
  4. Salut, fac aceeasi intrebare ca la categoria adv, avem posesori de 1200RT la 1,70m? Recomandati low seat? Sau alte recomandari. Vreau sa schimb clasa. Multumesc,
  5. scump e si la honda.......si bmw sunt motoare ok. Fiecare marca are problemele sale.
  6. salut, e cineva cu inaltime de 1,70 cu gs(a)1200? sunt curios daca are low-seat cum sta cu picioarele pe pamant. Nu am unde sa incerc un gs...macar sa imi fac o idee.
  7. nu e frustrare.....ci o realitate totusi asteptam o parerea unui posesor
  8. In general pe forum se observa aceeasi atitudine destul de aroganta, ca si pe strada, a posesorilor de BMW. Unora le place caleasca grea de CT cu defectele ei..... » Post actualizat in 29 Sep 2014 09:02 e un concurent pentru Ducati Multistrada
  9. clar trebuie mers pe cardan..... in manualul service este specificata intretinerea.....o poti face in fiecare an, 1 l de ulei pt. transmisie nu costa mai mult de 100 de lei si nu intra mai mult de 1 l.
  10. Acel "clank" se intalneste pentru ca BMW foloseste imbinarea din poza. Ma gandesc ca si una din problemele pe care le au GS, RT etc la transmisa finala sunt datorate imbinarii axului din doua piese, care solicita transmisia. de exemplu la honda crosstourer, moto guzzi stelvio nu fac acel clank, pentru ca axul e dintr-o singura piesa.
  11. Am mai vazut pe A2 una, pare compacta. Kilogramele nu conteaza, depinde cum sunt distribuite. Daca motorul este cu centrul de greutate sus, degeaba este mai usoara.
×
×
  • Create New...