Sari la conținut

Crash Pad Lsl Pe Cbr600f4 99


Postări Recomandate

Sal. Am avut 600F4 99. Daca zici ca ai kitul de modelul tau atunci trebuie sa fie si instructiunile de folosire. In principiu, se scoate pe rind cite un surub din partea din spatele cilindrilor ce prind motorul de cadru. In carene se da cite o gaura de 2.5cm prin care vor trece distantierele dintre motor si slidere.

Daca le prinzi in alta parte, degeaba te chinui. Chiar si prinse corect, la un impact mai puternic s-ar putea ca distantierele sa rupa urechile motorului in care intra suruburile protectiilor. Am vazut asta la un 900RR echipat cu LSL dupa ce a luat o trinta linga Mangalia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata ale mele

Am si eu o intrebare, in ce anume ai prins suruburile? Exista vreo gaura dedicata in acest scop? Intreb fiindca am vazut slidere montate pe cadru, cu niste urechi, iar la un impact ma gandesc ca exista posibilitatea de a se indoi cadrul, el nefiind proiectat pentru a prelua socuri in acel punct => mai mare beleaua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare, in ce anume ai prins suruburile? Exista vreo gaura dedicata in acest scop? Intreb fiindca am vazut slidere montate pe cadru, cu niste urechi, iar la un impact ma gandesc ca exista posibilitatea de a se indoi cadrul, el nefiind proiectat pentru a prelua socuri in acel punct => mai mare beleaua!

 

 

dap , ai 2 alternative si mai exact ai 2 gauri "dedicate" unde le poti prinde . Cea mai indicata este o gaura centrala deoarece crash`pad`ul la cazatura acopera in proportie de 90% .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata ale mele

 

Asa mi le-au montat si mie prima data cei de la UNITED MOTORS, neatenti la instructiunile de montaj, insa m-au atentionat ca le-au pus la prinderile din fata cilindrilor si nu la cele din spatele cilindrilor, EU circotas, am cerut un carton mai mare pe care am culcat usor moto la orizontala si , surpriza, punctul de sprijin al bulonului fiind prea jos motocicleta pivota si se lovea cu rezervorul de carton. Pina la urma le-am montat eu la locul corect si m-am chinuit pe la Comunistu sa-mi astupe gaurile ramase de la vechea montura, gauri doar de 9mm.

 

Poti incerca si tu cu moto tau sa-l asezi pe un pres si sa vezi ca degeaba i-l tii, da in rezervor imediat.

La Powerbronze e pus la fel, in fata si e total gresita abordarea. La LSL scrie clar : backside of the cilynders.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...