slaver Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Motorul - kawasaki vulcan VN 750 Problema: porneste repede la rece dar la cald nu o mai i-a si ii dau start pana moare bateria sau o i-a mai greu, chiar daca am oprit ,eu stiu, sa zic asa mi s-a intamplat si dupa 10 min. In afara de asta mai da rateuri la pronire ( la cald) pe evacuare, as zice ca e din avans dar asta se regleaza electronic,deci...? daca stiti ce ar putea fi, va rog sa ma/ sa o ajutati. Multam mult ps: are axe cu came noi, lanturi disrtibutie noi, baterie noua - are o zi ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 pai s-ar zice ca merge cu amestec foarte bogat (multa benzina) nu-ti consuma mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Iulie 26, 2007 Autor Share Postat Iulie 26, 2007 pai s-ar zice ca merge cu amestec foarte bogat (multa benzina) nu-ti consuma mult? well asa este consumul e destul de mare nu poti sa-ti zic cu exactitate dar ma cam suge de buzunare, ai idee care ar fi cauza? ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 spalat + reglaj carburatoare + schimbat filtru de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Iulie 27, 2007 Autor Share Postat Iulie 27, 2007 spalat + reglaj carburatoare + schimbat filtru de aer. Merci mult, o sa le fac si o sa vad ce iese, pbl e cu filtrele ca nu le am pe cele originale, mi-au ramas doar carcasele, nici macar furtunele de conectare la carb., si ce-o mai fi, acum am pe motor filtre de vitezista, conice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Daca sunt carburi vacuumatice verifica membranele sa nu aiba pori sau chiar gaurele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slaver Postat Iulie 28, 2007 Autor Share Postat Iulie 28, 2007 (editat) Daca sunt carburi vacuumatice verifica membranele sa nu aiba pori sau chiar gaurele . Da sunt vacuumatice, merci de pont ASFALT USCAT slaver -- gabi free rider Constanta Editat Iulie 28, 2007 de slaver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.