Mougli Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 Salutari. Intr-un final am reusit sa-mi aduc Jawa-ul de 350 model 84, dupa ce am incercat o cursa de 300 km spre casa si nu am reusit decat sa fac o supa de pistoane in mijlocul campului. Cam in aceeasi perioada (asta se intampla acu vreo 3 sapt) mi-am bagat si CZ-ul in service. Am lucrat, pe ici pe colo la Jawa, dar fara nici un rezultat, pana am ajuns la greaua incercare de a scoate bujiile una cate una si dat la pedala pentru a observa compresia. Pistonu stanga varza. Dus la "service" si confirmat verdictu. Am dat un telefon doua: pistoane+segmenti+camasa, ce mai, cilindrii completi, 6 milioane . Intre timp imi iese CZ-ul din service. Am tras un off-road, plin de peripetii pe camp + padure, si am ajuns fericit cu el acas. Pentru ca ma interesa mai mult sa merg cu Jawa, la care am toate actele in regula, m-am gandit sa pun motoru de CZ pe cadru la Jawa. Zis si facut. Fac modificarea, motoru mere, chiar m-am plimbat cu el. Pana la un anumit punct. Mergea pana in max a doua, cu 50 la ora la vale sau la drum foarte intins. Ajung la un mecanic ce-mi atrage atentia ca eu nu am furtunu dintre carburator si filtru aer, ceea ce face motoru sa mearga atat de prost. Fericit ma intorc acas, gasesc un furtun pe marime si-l atasez. Schimb filtru de aer cu cel de la CZ si-i dau o pedala. Motoru a pornit din prima si suna ca o matza in calduri (adica bine???). Fericit adorm, gandindu-ma sa ma bag a doua zi la un drum lung. Dimineatza, minune mare (oare???). Nu mai vroia sa plece nici cu matanii. Nici macar un simplu rateu, sa vad ca totusi ar vrea... Nimic. Dezamagit, i-am tras cateva picioare si acolo a ramas. In weekend vreau sa mai incerc ceva: sa-i pun cilindrii de la CZ pe motoru de Jawa. Poate asa iese ceva din babele astea doua. Wish me luck. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 in loc sa faci atatea experimente de cacao mai bie ai invata sa reglezi la carburator si avans. Din ce spui tu nu ai notiuni despre treburile astea. Trebuie sa pui bujii adecvate, si sa reglezi amestecul pana cand au culoare maro in functionare - asta pe scurt, ca de aia nu merge, nu trage, nu porneste, se distrug pistoane si ambielaj etc. E destula info pe forum, intreaba pe la stress l&p ca e maestru la jawa si despre alte probleme pe la ceilalti, nu le mai fugari daca vrei sa nu te arda prin buzunare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 26, 2007 Share Postat Iulie 26, 2007 in loc sa faci atatea experimente de cacao mai bie ai invata sa reglezi la carburator si avans. Din ce spui tu nu ai notiuni despre treburile astea. Trebuie sa pui bujii adecvate, si sa reglezi amestecul pana cand au culoare maro in functionare - asta pe scurt, ca de aia nu merge, nu trage, nu porneste, se distrug pistoane si ambielaj etc. E destula info pe forum, intreaba pe la stress l&p ca e maestru la jawa si despre alte probleme pe la ceilalti, nu le mai fugari daca vrei sa nu te arda prin buzunare asta e rasupusul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iulie 30, 2007 Share Postat Iulie 30, 2007 sa pui cilindrii de pe cz pe jawa ?? difera capacitatea cilindrica => imposibil sa fie identici cilindrii.Chiar daca alezajul este la fel ( desi nu cred) difera cursa.Sa nu mai zic de transfere, dimensiunile carterului sau chiar prezoanele Regleaza aprinderea ca la carte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.