vaida_alexandru Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 De knd am scos toba de serie de pe motocicleta(nu mai am nici un fel de toba finala montata) mi se tot aprinde led-ul rosu de pe bord , si in locul temperaturii imi scrie "FI"(Fuel Injection,Fuel Injectors) , sa fie oare problema asta din cauza tobei ??? dak ati intalnit problema asta pls spuneti-mi si mie , mi-e frik sa nu bulesc cva . Am tot cautat manual de gsxr din 2000 dar nu am gasit , speram sa gasesc acolo cauza in urma careia se aprinde led-ul.multumesc anticipat celor ce imi vor raspunde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 (editat) La toba aia stock nu aveai si o mufa cu un fir spre CDI ? Ca posibil sa simta lipsa sondei Lambda care (posibil) sa fi existat in toba stock. Nu dati cu paru', la CBR-u' meu nu am asa ceva, dar teoria o stiu ... LE: Click aici pt. manual de GSX-R 750 2000-2002. Editat Iulie 27, 2007 de WildPuppy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Ti-ai dereglat amestecul (si inca destul de sever). Ai doua optiuni, una ieftina (si destul de rapida), cealalta scumpa (care ia si ceva mai mult timp). Cea ieftina: pui la loc toba si nu te mai atingi vreodata de ea. Cea scumpa: cumperi un set de filtre de aer freeflow (daca nu ai deja montate), te duci la un service ce detine un PowerCommander si le ceri sa-ti refaca setarile injectiei. De asemenea, trebuie sa te pregatesti sufleteste de o crestere respectabila a consumului. @WildPuppy: in 2000, japonezii inca nu foloseau injectie cu sonda lambda, cel putin nu pe ss-uri (din cate stiu, singurii care foloseau asa ceva la scara larga erau germanii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Ti-ai dereglat amestecul (si inca destul de sever). Ai doua optiuni, una ieftina (si destul de rapida), cealalta scumpa (care ia si ceva mai mult timp). Cea ieftina: pui la loc toba si nu te mai atingi vreodata de ea. Cea scumpa: cumperi un set de filtre de aer freeflow (daca nu ai deja montate), te duci la un service ce detine un PowerCommander si le ceri sa-ti refaca setarile injectiei. De asemenea, trebuie sa te pregatesti sufleteste de o crestere respectabila a consumului. @WildPuppy: in 2000, japonezii inca nu foloseau injectie cu sonda lambda, cel putin nu pe ss-uri (din cate stiu, singurii care foloseau asa ceva la scara larga erau germanii). MeaCulpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.