Sari la conținut

Rex Rs450


Oldmaxbucuresti
 Share

Postări Recomandate

Cineva aduce cateva scutere din germania....sunt incepator deci nu ma astept sa fie super performante dar totusi m-am gandit ca o parere de la cei care se pricep nu strica.

Mentionez ca m-ar costa achizitionarea 30 de mil. Scuterele sunt noi.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E identic (in afara de stickere cu lastunel, gopopo, first bike, mai nou si peugeot face....S.A.M.D.) asta deoarece scuterul se numeste qt50 e facut in China si se importa la container fara brand pe ele.

Ca pret nu stiu ce sa zic.Intereseaza-te de astea identice cu el care se gasesc la noi si vezi daca merita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva aduce cateva scutere din germania....sunt incepator deci nu ma astept sa fie super performante dar totusi m-am gandit ca o parere de la cei care se pricep nu strica.

Mentionez ca m-ar costa achizitionarea 30 de mil. Scuterele sunt noi.

Multumesc!

 

 

Iti multumesc mult pt informatie.

Este binevenita. O sa ma bag pe siteuri sa aflu cate ceva si despre restul....avantajul la acesta este ca oricum nu dau toti banii o data ci in 2-3 transe si in plus cunosc persoana care le aduce dar cum se spune...nu bag mina in foc decat pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este OK pretul si posibilitatea de a plati in rate.

incearca sa alegi ceva in 2 timpi dc exista, pt ca vei avea mai putine probleme in primii 10-20.000 km (banuiesc ca nu prea ai garantie).

Vei mai avea ceva probleme si cu inmatricularea...RAR etc...te mai costa 100 sau mai bine de Euro

Obligatoriu sa iti dea certificatul COC al scuterului, pt ca altfel e f. greu la RAR. Dc nu are COC nu-l lua pt ca te costa enorm omologarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este OK pretul si posibilitatea de a plati in rate.