cavalerr Postat Noiembrie 16, 2004 Share Postat Noiembrie 16, 2004 Cam cat consuma un URAL? si ce trebuie facut sa-i mai reduc consumul.Merge pusa aprindere electronica,ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm-96-rau Postat Noiembrie 16, 2004 Share Postat Noiembrie 16, 2004 ceau ,am avut Ural timp de cinci ani si pot sa-ti dau citeva sfaturi 1. carburatoare tipu nou cu cilindru 2. ghiduri facute din ax cu came de dacie ,dar atentie!!! facute bine,nici prea mici nici prea mari trebe sa cauti unu ce se stie 3. supape rectificate,scaune rectificate 4. pistoane cintarite ,sa aibe aceeasi greutate 5.daca poti sa schimbi bobina de inductie cu una da japoneja cu 2 iesiri la bujie, 6. aprinderea aia electronica (dar nu ii spune asa,ceva cu intaritor de schinteie....iti mareste schinteia si ai ardere mai buna) 7. ulei bun (asta dupa ce rectifici toate cotele si pui semeringuri noi peste tot ,nu o sa mai curga nici ulei din el),si aditiv gen dura lube sau in timisoara avem Nulon care e mai bun 8.carburatoarele dupa ce le-ai montat,sa le sincronizezi tot la2-3 zile la inceput pina se aseaza si ele si cablurile.....,dupa aia tot la 1000 de km ,supapele sau culbutori la inceput dupa ce inchizi motoru tot dupa 100 de km si cind se aseaza si astia tot la 1000 , iti trebuie buji NGK numaru potrivit pt Ural cam ati mi-a venit acu in starea asta faceam25-30000 de km pe an cu un consum de 4-4,2la suta, si uralu pot sa zic ca a fost dragostea mea ,un motor fantastic ,bun si fiabil daca ii cunosti performantele,si nu crezi ca e vreo japoneza iti doresc sa-l conduci sanatos si sa fi atent sa ai parte de el te salut Raul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 17, 2004 Share Postat Noiembrie 17, 2004 singurul amendament la ce a fost mai sus e ca s-ar putea sa mearga mai bine ghidurile din bronz. cat despre bujii NGK vezi aici http://www.ngk.de/index.php?id=403&pd=430&...AL&h=URAL&m=650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Noiembrie 18, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2004 Multumesc baieti, inseamna ca am de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 19, 2004 Share Postat Noiembrie 19, 2004 Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 24, 2004 Share Postat Noiembrie 24, 2004 e valabil si pt nipru?eu am pus supape de aro(rectificate bineinteles) si ghiduri de supspe de lada , si alea scurtate putin.si semeringuri pt supape . deocamdata nu am mers cu el da' sa vedem anu care vine! DE ABIA ASTEPT! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 25, 2004 Share Postat Noiembrie 25, 2004 E valabil. Motoarele in principiu sunt cam la fel. Nu stiu cum ai rectificat supapele ca la Simson frati-miu a tot avut probleme ca isi pierdeau tratamentul si nu rezistau pre mult. Da' sper sa nu fie cazu'. Oricum bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.