Jump to content

PinkHelmet

Super Membru
  • Posts

    801
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    rusuac

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mangalia
  • Carnet moto din
    '92
  • Motocicleta
    Honda NC700S, Honda XRL600R
  • Numar Moto
    CT ## RUN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simson Sport 250, Ural 650, Simson 350 (Moto Guzzi 350 Imola), Honda Cx500E, Honda Nx650 Dominator, Simson 350 (Moto Guzzi 350 Imola), Barukan 800, Honda Dominator Nx650, Suzuki LS650, Honda XRL600R, Moto Guzzi LT, Y. TRX850

Recent Profile Visitors

958 profile views

PinkHelmet's Achievements

  1. Ok. O adresă de mail sau un nr. de telefon ca să trimit datele pentru curier?
  2. Salut! O aripă față, filtrul de aer și capacul de pe rezervor cu ampermetru pentru Jawa 353 are cineva?
  3. @ Lolo_ID - mulțumesc. @ shahka - vreau aripa. (Am încercat să trimit mesaj privat dar ori nu l-am nimerit ori nu merge.)
  4. O aripă față și capacul de pe rezervor cu tot cu ampermetru pentru un 353 știe cineva pe unde se găsesc? Și un filtru de aer.
  5. Tot ce se poate. Mie la momentul ăla și fără ochelari mi-a părut o linie. Orice ar fi mulțumesc pentru ajutor.
  6. Cred că "Evrika". După lupte seculare care m-au costat 2 sprayuri de curățat, 2 găleți de apă, o pereche de blugi, o bluză și o pereche de mănuși de cauciuc am descoperit ceva semne prin ambreiaj. Nu știu exact ce înseamnă dar tocmai asta mi s-a părut a fi un semn. și P.S. Bineînțeles că am mai descoperit că pe lângă disc îmi mai trebuie și rulment și tija de ambreiaj. P.P.S. Happy Easter everybody! » Post actualizat in 15 Apr 2017 17:49 Nu există pe volanta asta nici un semn vizibil prin gaura din cutie care să conțină vreo literă sau cifră. Sunt doar două linii perfect identice a căror semnificație încă îmi scapă. Par să fie legate de reglajul supapelor după cum mi-a ieșit mie din învârteală.
  7. Mulțam fain. Cu cele 4 poziții sunt perfect de acord (sunt trei pini simpli pentru senzorul aprinderii și unul dublu). Problema (și nu una rară la Guzzi) este că eram ferm convins că am semne pe volantă (uitând că la celălalt Guzzi erau greșite) și de fapt nu am. Mai sap și eu dar nu pare că am succes.
  8. Poziția față de arbore (sau de P.M.S. sau orice altceva) pentru că "inteligent" fiind şi "deloc grăbit" am apucat să o demontez înainte de a o marca. Cupluri de strângere mai am prin diverse manuale dar nu am găsit manual de P.A. N.T. şi nici scheme de montaj prin manualul de Nevada Club 98 - 01 cu care seamănă.
  9. Salut! Are cineva idee cum se montează volanta la un V75 P.A. N.T. (sau la un Nevada Club cu carburatoare și aprindere Digiplex - că se pare că sunt la fel)? E vorba despre piesa măzgălită de mine cu roșu. Mulțam fain. Și Paște fericit!
  10. Toate mai puțin BMW R1200RT, câteva HD mai nouțe cu 6 trepte.
  11. Cine, ce a spus de anulat? La mine la Guzzi pedala acționează o singură pompă care trimite într-un raport prestabilit lichid în etrieri simpli (al discului din spate și al unuia dintre discurile față) iar maneta acționează cel de-al doilea disc din față.
  12. Etrierii pot fi si simpli; important este ca pompa să fie suficient de puternică pentru ambii etrieri pe care-i acționează. ei de la BMW nu sunt singurii. Moto Guzzi a început și Honda a mai înflorit puțin ideea. https://books.google.ro/books?id=wsoxSbCIUPwC&pg=PA223&lpg=PA223&dq=1975+moto+guzzi+linked+brakes&source=bl&ots=lvqtw20k1P&sig=cqXmMErsH-uScu6hnapU3ja1fA0&hl=en&sa=X&ei=niwtUKjWCaTfyAGXnoDABQ&redir_esc=y#v=onepage&q=1975%20moto%20guzzi%20linked%20brakes&f=false
×
×
  • Create New...