betzigash Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 la inceput se auzea doar la rece, de ceva vreme se aude shi l;a cald. initzial am crezut k am uitat fre-un shurub ceva sau zornaie cine stie ce oi fi uitat io sa strang....dar nu, se aude de la lantzul de distributzie. care v-atzi mai confruntat, de unde pot cumpara intinzator sau lantz, sau ambele? dak merg cu ea asha e problema? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 (editat) eu am bagat motorex 10w40 si a disparut zornaiala ...tot la rece facea....a citit cineva in motolife ca e normal sa faca asa..si nu se intampla nimik....incearca un ulei mai bun..eu am f4 ...acum e ceas elvetian sa bagi sintetik sau semisintetic Editat August 9, 2007 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 9, 2007 Autor Share Postat August 9, 2007 zornaia shi la cald? la mine zornaia la rece, cand se-ncalzea disparea zornaiala...shi se auzea k e de la cuiul intanzator acum se aude shi la cald, iar in ultimele zile s-a accentuat...shi parese k se aude undeva in blocul motor, pe la mijloc in partea dreapta, chiar deasupra l;a cuiu-ntinzator d l lantzul de distributzie maine ma duc la un mecanic, poa m-ajuta el sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Piese Honda importa si Mymoto, de langa Gradina Botanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 (editat) pai se auzea si la cald si la rece...dar nu cand era turat...ce ulei bagi? ti am zis am pus MOTOREX si a disparut...daca bagi MOBIL(eu am bagat si nu mai fac greseala un jaf de ulei....si era 4T...la masini stiu ca e bun dar aici never.) si alte uleiuri care numai firma e de ele..fiecare cu parerea lui.....dar eu am probat Editat August 10, 2007 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 10, 2007 Autor Share Postat August 10, 2007 am facut schimbul azi, am bagat motul sintetic. acelashi zgomot, dar dupa un drum mai lung la cald pare sa nu se mai auda. o sa iau un intinzator, asta dupa ce o sa o duc shi la un doctor... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 daca mai face ...na ce sa zic..mergi la doctor... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Am bagat si eu odata Motorex in Honda si s-a inegrit foarte repede uleiul. Acum bag numai Mobil si se comporta minunat. Ambele uleiuri semisintetice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 nu se compara mobil cu motorex....la moto...de inegrit toate se inegresc....kestia e de proprietatile care le au fiecare......daca mie cu mobil imi zornaia usor lantul la distrib cu asta nici fass nu se aude...deci...fiecare face ce vrea....eu tin la motorul meu asa ca bag ce e mai bun, ca sa zic asa, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 La cbr 900 intinzatorul nu e hidraulic asa ca nu are nici in clin nici in maneca cu uleiul. S-a mai intins lantul si a mai slabit tensiunea arcului intinzatorului. se poate pretensiona cateva 3-4 rotatii si zgomotul dispare . Sau se pot inlocui piesele uzate!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 11, 2007 Autor Share Postat August 11, 2007 La cbr 900 intinzatorul nu e hidraulic asa ca nu are nici in clin nici in maneca cu uleiul. S-a mai intins lantul si a mai slabit tensiunea arcului intinzatorului. se poate pretensiona cateva 3-4 rotatii si zgomotul dispare . Sau se pot inlocui piesele uzate!!! cum il "pretensionez"? i-mi potzi da cateva detalii? stiu care e piesa,m are 2 shuruburi de prindere + unul in cap, care nu stiu ce face. o scot, shi o pretensionez, dar cum? ms anticipat, dak potzxi lasa-mi pls un nr de trel, ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) salut el in principiu nu i hidraulic...dar cred ca patina aia nu sta pe lantz uscata poza e de la modelul meu...poate ajuta ..si cauta si tu un "manual de reparatii", pt motorul tau, ai acolo tot Editat August 12, 2007 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 @cata_30 Eu n-am aparate de masurat viscozitatea si nici nu simt asta 'la mana', asa ca singura modalitate de a compara uleiurile a fost empirica, si anume observarea culorii. Intuitia imi spune ca pe masura ce se degradeaza isi schimba si culoarea. De unde stii tu ca Motorex e cel mai bun si ca Mobil nu e bun? Zornaitul ala nu e un indicator direct al calitatii uleiului nou intr-o motocicleta uzata. Sau poate unul e mai bun pentru motoare noi si celalalt pentru vechituri? Teoretic uleiul sintetic dublu ester e cel mai performant - asa am invatat eu la Politehnica. Si din ala n-am vazut decat Motul pe piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 cum il "pretensionez"? i-mi potzi da cateva detalii? stiu care e piesa,m are 2 shuruburi de prindere + unul in cap, care nu stiu ce face. o scot, shi o pretensionez, dar cum? ms anticipat, dak potzxi lasa-mi pls un nr de trel, ms mult ca sa faci asta trebuie sa demontezi intinzatorul . daca nu ai mai facut asa ceva e mai bine sa lasi pe cineva care stie fiindca altfel s-ar putea sa se rupa arcul la montaj sau sa cada siguranta daca nu e pusa corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 @cata_30 Eu n-am aparate de masurat viscozitatea si nici nu simt asta 'la mana', asa ca singura modalitate de a compara uleiurile a fost empirica, si anume observarea culorii. Intuitia imi spune ca pe masura ce se degradeaza isi schimba si culoarea. De unde stii tu ca Motorex e cel mai bun si ca Mobil nu e bun? Zornaitul ala nu e un indicator direct al calitatii uleiului nou intr-o motocicleta uzata. Sau poate unul e mai bun pentru motoare noi si celalalt pentru vechituri? Teoretic uleiul sintetic dublu ester e cel mai performant - asa am invatat eu la Politehnica. Si din ala n-am vazut decat Motul pe piata. si al meu daca arata aproape la fel..dupa 450 km ...si mobil dup 2000 negru?, ce pot face ...stiu ca "esterii" teoretic is cei mai buni...dar sa ne oprim aici ca intram in polemici ..baga fiecare ce stie... numai bine --- Mesaj completat în 14 Aug 2007 18:34 ------------- @cata_30 Eu n-am aparate de masurat viscozitatea si nici nu simt asta 'la mana', asa ca singura modalitate de a compara uleiurile a fost empirica, si anume observarea culorii. Intuitia imi spune ca pe masura ce se degradeaza isi schimba si culoarea. De unde stii tu ca Motorex e cel mai bun si ca Mobil nu e bun? Zornaitul ala nu e un indicator direct al calitatii uleiului nou intr-o motocicleta uzata. Sau poate unul e mai bun pentru motoare noi si celalalt pentru vechituri? Teoretic uleiul sintetic dublu ester e cel mai performant - asa am invatat eu la Politehnica. Si din ala n-am vazut decat Motul pe piata. si al meu daca arata aproape la fel..dupa 4500 km (motorex) ...si mobil dup 2000 negru?, ce pot face ...stiu ca "esterii" teoretic is cei mai buni...dar sa ne oprim aici ca intram in polemici ..baga fiecare ce stie... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 sal ce ai facut cu intinzatorul....ala trebuie desfacut si curatat apoi pus la loc are doo suruburi ca sa l desfaci..prob e blokat...am intalnit recent la un suzuki DR `89 aceeasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 21, 2007 Autor Share Postat August 21, 2007 sal ce ai facut cu intinzatorul....ala trebuie desfacut si curatat apoi pus la loc are doo suruburi ca sa l desfaci..prob e blokat...am intalnit recent la un suzuki DR `89 aceeasi problema salut, n-am mai facut nimik, am schimbat uleiul, se mai aude f putzin la rece, iar cum incepe sa se-ncalzeasca dispare zgomotul la cald mere f rotund shi mi-a zis un prieten k sa nu ma bag ink p'acolo, k nu are rost am vazut io o schema cum k se da jos, se scoate shurubul ala din cap, iac cu o cheie (speciala cred) se mai strange (presupin). ideea e k ar trei sa o fac supravegheat de un cunoscator, k mi-e frik sa nu-l intind prea tare sau ceva de gen shi sa o dau in ale-alea....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 surubul din cap doar obtureaza gaura prin care se introduce surubelnita iar apoi dispozitivulde blocare in pozitie retractata a intinzatorului la montaj. Intinzatorul e automat nu necesita reglaje.Se poate tensiona cu surubelnita spre stanga dar asta nu ajuta cu nimic daca arcul nu mentine pe surub tensiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 surubul din cap doar obtureaza gaura prin care se introduce surubelnita iar apoi dispozitivulde blocare in pozitie retractata a intinzatorului la montaj. Intinzatorul e automat nu necesita reglaje.Se poate tensiona cu surubelnita spre stanga dar asta nu ajuta cu nimic daca arcul nu mentine pe surub tensiunea. deci io n-ar trei sa dau intinzatorul jos sa-l tensionez? pot doar sa-i dau o rotatzie-2spre dr, sa vad cum se-aude dupaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 (editat) sal la suzuki ala de care pomeneam mai sus nu a trebuit tensionat intinzatorul ci pur si simplu era blokat si nu mai inainta spre lantz, ca inapoi nu are cum sa vina ca nu i da voie mecanismul ...poate se curatza singur..in sensul bun al cuvantului vb, ca orikum putin ulei intra pe el..si in motolife, sau motomania...ziceau ca distrib la hondele mai vechi (la unele), sunt mai zgomotoase ...ssi nu s ar intampla nimik dak se aude ............ Editat August 24, 2007 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.