Sari la conținut

Sanchez

EX+
  • Număr conținut

    422
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://nz.youtube.com/watch?v=7wEANNyUrJs

Profil

  • Locatie
    Turdcity, Turdistan
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    Intotdeauna numarul 1
  • Club
    Mobra Nostra

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mij

Sanchez's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Felicitari! S-o calaresti sanatos! Cu cat dai oglinzile?
  2. Nu cred sa am ragaz zilele astea sa fac poze la carburator. Ai la pag. 1-11 si 1-14 desene cu furtunele: http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...20manual%20.pdf si pe aici ceva: http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...el%20system.pdf Leaga-le ca in carte si vezi daca merge. Inspecteaza si curata daca e nevoie toate furtunelele alea, pana la cele care se deschid langa cric, verifica crankcase breather-ul (borcanelul ala care da spre airbox) si diafragma de vacuum. Verifica flotoarele daca sunt inundate cu benzina. Baga-le intr-un pahar cu apa calda si vezi daca plutesc. Scufunda-le si vezi daca scapa bule de aer. La un carburator (nu de Domi) am ajustat nivelul indoind putin placa dintre flotoare si articulatie cu mana. Nu stiu daca la ale noastre merge, ca n-am incercat. Vezi intai daca are vreun surub de reglaj. Lasa manevra cu indoitul ca ultima solutie. Arunca o privire si aici: http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...ing%20pages.pdf Mai poti incerca sa scoti carbul si sa torni un lichid pe circuit sa vezi daca inchide bine cuiul pontou. Asa faceam la cele clasice. La asta vacuumatic nu stiu daca si cum merge dar cu el in fata poate iti vin idei.
  3. Ulei trebuie sa pui exact cat spune producatorul si sa verifici mereu. Daca e mai putin decat trebuie e grav - presiune scazuta, temperatura mare, degradare mai rapida - uzura crescuta, calare motor. Daca e mai mult - presiune prea mare in circuit, simeringuri bulite. Monocilindrele sunt in general foarte sensibile la nivelul de ulei si papa in anumite conditii, fara a fi ceva anormal. De aceea, se recomanda verificarea frecventa a nivelului si completarea dupa nevoie.
  4. Filtrul se spala perfect cu detergent lichid de bucatarie (nu in jet puternic, doar sub apa in cadere libera dinspre partea curata spre cea murdara). Il clatesti, il lasi sa se usuce bine la soare sau in casa (nu feon / aeroterma; eventual doar calorifer) si-l impregnezi cu ulei de motor.
  5. Salut robi, dupa ce povestesti tu, motorul merge inecat, ii vine prea multa benzina. Vezi cuiul pontou daca e uzat sau circuitul de la soc daca ramane deschis. Jicloarele mai pot sa fie corodate sau prea mari sau nivelul sa fie reglat aiurea din flotor. Motoreta nu e de aruncat, se rezolva. Ai grija sa nu ajunga benzina in ulei - iti dai seama dupa miros, viscozitate, nivel.
  6. Sunt cele clasice in care completezi cu apa distilata si acid si unele sigilate la care nu umbli neam, nu se varsa, nu se evapora nimic. Cu litiu mi-ar place. A vazut cineva de vanzare? http://www.treehugger.com/files/2008/02/li...ery_factory.php
  7. Asa e, cum zice Calin. Pretul si firma reflecta normele de calitate. Pai sa luam alt exemplu - boxe facute in China: Logitech si Mecmar, si cu asta am zis tot. Eu am o Yuasa si am si uitat ca exista. Asta pentru ca isi face treaba mereu. Cand o fi s-o schimb, daca n-o sa am bani o sa iau o saracie cu care o sa-mi fac treaba o vreme sau o sa iau tot Yuasa, pe care probabil o s-o las mostenire la nepoti.
  8. Robyb, modelul tau nu e din 1992, e mai vechi (88-91). In '92 a fost prima inmatriculare probabil. E util sa stii asta cand cauti piese. Pe cadru, in dreapta, ar trebui sa fie nituita o placuta cu indicativul modelului. Astea sunt toate modelele de Domi, dupa indicativ si an de fabricatie: Honda NX 650 J Dominator 88 Honda NX 650 K/L/LII Dominator 89-90 Honda NX 650 M Dominator 91 Honda NX 650 N/P/R Dominator RD02 91-94 Honda NX 650 S Dominator 95 Honda NX 650 T Dominator 96 Honda NX 650 V/W/X Dominator RD08 97-99 Honda NX 650 Y/R-1 Dominator 00-02 Daca nu te descurci sa afli anul de fabricatie, ar trebui sa gasesti pe interiorul carenelor schitat un calendar cu anul si luna fabricatiei. Magazine online din care poti cumpara piese de schimb: http://www.louis.de - intri la "Bike-Datenbank" si cauti modelul tau http://shop.wemoto.com/ - asemanator, cautare dupa model din pagina "Shop" http://www.cmsnl.com/search.php?model_id=3...amp;partsPage=6 - magazin serios, asta e pagina pentru un model fabricat in '92. cauta anul tau In Bucuresti e reprezentanta si mai stiu un magazin la care poti comanda piese pt Honda. Fiind din TM, poate e mai la indemana sa cauti la unguri. Incearca sa cureti carburatorul, verifica flansa de admisie, intrerupatorul electric si firele de la maneta de frana. Daca e ceva iremediabil, e posibil sa gasesti pe link-urile de mai sus de cumparat piesa care te intereseaza. Site-uri utile pentru posesorii de Domi: http://www.dominator650.it/home.htm http://www.xrv.org.uk/forums/forumdisplay.php?f=45 Alte informatii si povesti interesante gasesti chiar pe acest topic. Iti recomand sa-l citesti integral. Sa stapanesti sanatos motoreta si sa ai parte numai de senzatii placute cu ea. --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 09:11 ------------- Ulei bagi numai MINERAL (sau incerci sintetic cu formula speciala sa nu patineze ambreiajul - Castrol mi se pare ca are asa ceva), iar indicii termici ii alegi dupa temperatura ambianta dupa tabelul din manualul utilizatorului (pag. 48): adica, 10W iarna, 15 W primavara si toamna, 20W vara. Citeste cu atentie manualu' si verifica mereu sa ai ulei suficient (pag. 49). --- Mesaj completat în 04 Mar 2008 13:48 ------------- Manuale Domi: http://www.eikholt.net/hpalt/dommi/
  9. Baieti, de la surubul asta se tensioneaza arcul care actioneaza patina de pe lantul de distributie? Adica de la asta se intinde lantul de distributie sau are doar rol de suport pentru arc? http://www.eikholt.net/hpalt/download/NX65...ad%20valves.pdf Pag. 10-11
  10. Din partea mea, R.I.P. inseamna Row In Piss. Observ ca au trecut deja 3 zile cu soare din acest inceput de sezon, cu temperaturi pozitive si fara mortaciuni. Eram pregatit sa urez si nimic...
  11. A venit momentul sa reinvie provocarea. Honda Transalp 2008 vs. BMW F650GS 2008. Ambele restilizate, primul cu capacitate cilindrica marita, al doilea cu un cilindru in plus, amandoua injectate si amandoua orientate mai spre strada, din pacate. Care e mai inspirat? Pentru treburi serioase a aparut BMW 800 GS care ar fi fost frumos sa se lupte cu sora mai mare a transalpului, africana, dar asta e deja alta discutie. http://www.bmw-motorrad.de/de/de/bikes/end...650gs_data.html http://www.honda-bikes.ro/interior.php?hl1...at=7&id=77#
  12. Merci. Mai am un loc liber. Cine vrea, sa ma anunte. Nu va inghesuiti. Ganditi-va la avantaje - de murit oricum murim... in loc sa muriti la batranete, dupa o viata de greutati si taxe, suferind de alzheimer, manjiti cu propriile dejectii, intr-un spitaj jegos care emana mirosuri pestilentiale, pentru ca la numai cateva clipe dupa deces sa inceapa mostenitorii vostri sa se paruiasca, n-ar fi mai bine sa va incheiati o asigurare de viata cu beneficiar o asociatie de protejat maidanezii si sa veniti cu mine?
  13. Eu m-am decis sa termin lucrarea anu' asta. Imi cumpar Hayabusa. Daca doriti sa-mi puneti intrebari sau sa imi comunicati ceva ar fi cazul sa va grabiti.
×
×
  • Creează nouă...