Roni Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 La naked pe VTR cred ca tre sa ai grija cu radiatoarele sa nu se trosneasca daca imprastii mobra pe jos. Spor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Sau poti adapta alt radiator, central, ca sa nu mai ai probleme custom made )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Din pacate cadrul de vtr nu lasa sa se vada prea mult din frumusetea de V2 care zace in burta bestiei. Si eu ma gandeam sa-l fac naked pe al meu dar cu niste semicarene, cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Da, si eu sunt de parere ca daca VTR-ul ar fi fost pe varianta de naked, ar fi iesit ceva interesant. Ciclistica ok, pozitia ok, daca venea si cu ghidon inalt si suspensii ceva mai moi (sau reglabile full) cred ca ar fi mancat Monsterul de 1000 (sau 900, sau ce era pe vremea aia) pe paine. Am vazut cateva VTR-uri naked pe afara destul de reusite - succesul rezulta de cum jonglezi cu cele doua radiatoare laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 mie imi place cum se vad radioatoarele laterale pe VTR-urile dezbracate/streetfighter....tocmai pt ca sunt altfel + ca ii dau un aer industrial/mad max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Din pacate cadrul de vtr nu lasa sa se vada prea mult din frumusetea de V2 care zace in burta bestiei. Si eu ma gandeam sa-l fac naked pe al meu dar cu niste semicarene, cat de cat. cadrul e foarte ok. Pozitionarea radiatoarelor e de tot cacao.tul (atat estetic, cat si in caz de o scapi pe o parte). uite, se vede clar cum radiatoarele obstructioneaza estetic: http://img64.imageshack.us/img64/7425/vtr2x.jpg iar fara, arata chiar bine : http://thekneeslider.com/images/2012/10/vtr-1000-super-hawk.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Fara radiatoare arata ca un monocilindru, nu prea aduce mult a V2 Un cadru pe deasupra motorului l-ar fi facut mult mai atragator (vezi hellcat) Radiatoarele n-au nimic de suferit daca o lasi carenata, asa cum a fost ea initial gandita. Personal, mi se pare o motocicleta urata in ansamblul ei, desi ideea de motor "stresat" si V2 vitezan imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Luati-va cagiva raptor daca vrei naked V2.In plus are frane si ciclistica mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 mi-oi lua si cagiva sau vreo italianca, insa doar cu o conditie: sa fie suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 ok, rectific: sa nu fie Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 ) glumeam. Cel mai probabil ma voi intoarce la constanta mea pasiune: moto mai vechi. Desi nu-s un conservator prin definitie, aici fac exceptie » Post actualizat in 09 Dec 2014 15:59... continuare: pt mine un model din '97 este din categoria "nou" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 F.ute-i o cheie pe rezervor sa para mai vechi Eu incep sa ma gandesc sa-l marit in primavara si sa-mi iau un Monster. Sau poate-l pastrez si-mi iau si un Monster mai mic Vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Metal, nush ce sa zic, sa nu par hater p-aci pe forum. Monster e calumea, cel putin ala de 800 zapaceste vtr, ca sa ma exprim in termeni de reisar. Eu pe-a mea sigur o pun la vanzare, poate facem o mare licitatie, sa vindem doua gemene ) pe mine ma mai batea un gand de un k, dar cred ca raman pe japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Metal, nush ce sa zic, sa nu par hater p-aci pe forum. Monster e calumea, cel putin ala de 800 zapaceste vtr, ca sa ma exprim in termeni de reisar. Eu pe-a mea sigur o pun la vanzare, poate facem o mare licitatie, sa vindem doua gemene ) pe mine ma mai batea un gand de un k, dar cred ca raman pe japoneze. say WHAT????? inseamna ca merge intr un piston VTR tau:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 N-are cum. Eu o sa fac tot posibilul sa pastrez cumva VTR-ul, imi place prea mult ca sa o dau altcuiva. Si, stiindu-se istoria ei, nu vad cine ar cumpara-o si ar crede tot ce-i spun, ca e schimbata, intretinuta samd... Asa ca cel mai probabil o sa i se alature si un Monster mic de care sa abuzez prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 La ce preturi au Vtr-urile la noi in tara,nu se merita. Legat de monster pentru oras,mai bine iei un scuter de pana in 250:P.E mai fiabil:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 VTR250 mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 VTR250 mai bine Da merge.Dar unde o gasesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Bai, la scuter m-am gandit si eu, dar cred in secunda doi s-ar ocupa baietii de el Asa ca prefer un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Bai, la scuter m-am gandit si eu, dar cred in secunda doi s-ar ocupa baietii de el Asa ca prefer un motor. Da-ti doua palme: tie-ti pare scuter VTR250 ??? Editat Decembrie 17, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) say WHAT????? inseamna ca merge intr un piston VTR tau:)) Adrian, nu ma contrazic. Vezi aici motorul de care vb. Trecand peste faptul ca vtr meu functioneaza f bine pentru ca eu mai mult il ingrijesc decat merg, au mai fost si altii dezamagiti de mitul japonezei supersonice. Japo sunt mai fiabile decat italiencele, in general; si mai ieftin de intretinut. Dar cand vezi cum pleaca dracia aia de pe loc, o sa te mai gandesti ) Eu la demaraje il "luam" putin la inceput, dar cu DR750 de l-am avut pt ca avea cuplu cat casa. Cu siguranta el va poate spune mai multe despre Ducati ca e mare fan Metal, ce nu mi-a placut la dinamica Ducati este unghiul de cabraj al ghidonului ( este foarte mic) ceea ce mi se pare ca-l face putin eficient in traficul de oras. Daca mai pui si ceva 200-300 EUR pt strict necesar la revizii (curele, role intinzatoare, ulei, filtre) fara kit lant si alte chestii, este un motor bun. Editat Decembrie 17, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Da-ti doua palme: tie-ti pare scuter VTR250 ??? Da-ti tu doua palme... am zis S C U T E R, nu VTR250 (vezi sugestia lui GBV de pe pagina anterioara) Da, ar fi interesant si SV-ul, plus ca un 2001-2002 e destul de accesibil. Dar parca tot Monster as vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Man gandeste-te ca ducati e mai greu de intretinut decat sv-u. Sa nu mai zic ca e ducati e racit pe ulei si pe oras cred ca n-o sa ii prea placa.... La ciclistica si franare cred ca sta mai bine ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Bai, nu mi se pare asa de greu de intretinut un Ducati. Ca sa schimb o pereche de curele odata la 2 ani n-ar fi o asa mare investitie. PLM, am refacut o distributie sarita de VTR cu piese noi, OEM... deci, la Ducati ma indoeisc ca ar fi cu mult mai scumpa o chestie similara... Plus ca am avut intotdeauna o slabiciune pentru Monster. Iar SV la 2000-2500 E nu mi-as lua, mai repede as investi intr-un FZ6N sau FZS1000. Dar repet, nu renunt la VTR pentru SV sau M620 , astea-s optiunile pentru o a doua motocicleta. Editat Decembrie 17, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Sa nu mai zic ca ducati e racit pe ulei si pe oras cred ca n-o sa ii prea placa.... Cu ce mai precis deranjeaza un motor racit pe ulei in trafic urban? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.