Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

 

eu tot nu ma prind: daca tija intinzatoare la automate are "return block" ca sa zic asa, ce treaba are ruperea arcului cu distributia trosnita? arcul doar impinge tija pana la urmatorul pinten de blocare, iar tija, teoretic, este unisens. Cu un arc rupt, distributia aia ar fi trebuit sa clantane mult si bine pana sa crape ...

Asta e problema, ca nu are pinten de blocare. Acum poate fi impins inapoi cu mana. Ii fac poza si o postez.

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta e problema, ca nu are pinten de blocare. Acum poate fi impins inapoi cu mana. Ii fac poza si o postez.

inteleg. din cate am mai vazut, ar trebui sa aiba o tablita/cheita impinsa de un arculet. La Metal probabil ca asta era dusa, la ale mele nu le poti impinge inapoi decat daca rotesti surubelul din capat care trage tija. Chiar as vrea poze sa mai invat cate ceva

» Post actualizat in 23 Oct 2014 07:48

ottoMan, cand ai timp de pozat intinzatoare de vtr... :mexicanwave: eu is geana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ploua viteza internetului scade simtitor. Nici calculatorul nu mai e la prima tinerete, asa ca postarea unei poze pe forum mananca timp.

Dar iata ca rabdarea va este rasplatita:

 

post-9261-0-12995900-1414067234_thumb.jpg post-9261-0-61093800-1414067288_thumb.jpg

 

Un intinzator intreg si unul desfacut. Ambele de pe VTRul buclucas. Din pacate Honda nu a descoperit intinzatorul cu piedica la intoarcere. Asa ca, daca arcul cedeaza, intinzatorul o poate lua inapoi. The rest is history. Faza misto e ca atunci cand arcul e obosit, poti sa impingi intinzatorul cu mana. Nu mult, dar il poti impinge. Ceea ce la un intinzator nou nu se poate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam pentru evidentierea fotografica ottoMan. E diferit de ce vazusem pe net ca functionalitate si siguranta la un cct automat. Mi se pare tipic ce am vazut si eu la Honda: cel mai simplu lucru posibil facut in cea mai complicata maniera (si nu e vb de avansuri tehnologice sau mari inovatii ci pur si simplu de un surub pe care in loc sa-l pui pe motor tre sa ti-l bagi in c#r). Cu siguranta s-au gandit luminatii ingineri sa treaca si cct-urile pe lista de consumabile, alaturi de filtre si becuri. Metal, pune manuale frate, cand bate nitel meri la mecanic si le strange in 2 minute, iar cand clantane si nu mai e loc de strans, schimbi distributia nu juma de motor si-un repertoriu de injuraturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au fost inlocuite cu automate. MOtorul e gata, problema e ca nu mai am RCA la el si mai e vremea asta de cacao si mi-e cam peste mana sa ajung la Ottoman sa-l iau. I-l mai las cateva zile pe cap, ca sa ma injure cum se cuvine. :)

 

Distributia mea nu scotea nici un zgomot, nu a dat nimic de banuit ca ar fi ceva pe duca :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

multam pentru evidentierea fotografica ottoMan. E diferit de ce vazusem pe net ca functionalitate si siguranta la un cct automat. Mi se pare tipic ce am vazut si eu la Honda: cel mai simplu lucru posibil facut in cea mai complicata maniera (si nu e vb de avansuri tehnologice sau mari inovatii ci pur si simplu de un surub pe care in loc sa-l pui pe motor tre sa ti-l bagi in c#r). Cu siguranta s-au gandit luminatii ingineri sa treaca si cct-urile pe lista de consumabile, alaturi de filtre si becuri. Metal, pune manuale frate, cand bate nitel meri la mecanic si le strange in 2 minute, iar cand clantane si nu mai e loc de strans, schimbi distributia nu juma de motor si-un repertoriu de injuraturi.

 

 

cct-urile sunt oricum consumabile, doar ca unele sunt "mai consumabile" decat celelalte! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord ca le mai vine vremea, dar cand ai pretentii ca ai revolutionat lumea moto cu idei inovatoare si te poticnesti grav la un simplu arc metalic ... e cam de cacao. Am citit si pe alte forumuri prin UK si toti se plang de cct-uri ca pica din senin.

Metal, sper sa te duca mult si bine astea de le-ai pus acum si sa nu mai ai surprize neplacute.

Eu la a mea, cel mai probabil ii voi pune manuale in primavara; sa nu stau cu ochii pe ea ca pe butelie. Alea vechi i le fac cadou viitorului proprietar cand oi vinde-o.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

nu se poticnesc, castiga bani. orice producator castiga mai mult din piese decat din motocicletele/masinile vandute. ca sunt mai nesimtiti e alta... :)

 

p.s. oricare dintre producatorii japonezi si europeni in parte a revolutionat mai mult lumea moto decat honda. honda au vanzari mari din cauza unui moped, honda cub, in rest... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca scot bani din piese e adevarat. Majoritatea cumparatorilor neaga ipoteza asta desi realitatea si logica sunt foarte clare in directie opusa.

Honda se laudau ca au balansat cel mai bine 4linie pe CB, ca sunt primii cu overdrive pe vf etc Or fi motoare bune, doar ca eu la vtr am schimbat si voi mai schimba multe chestii care nu-mi plac, venite in fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

bulletproof da, inovatoare nu. cat despre nr n-au dat chix, a fost o chestie sa arate ca pot si ei, gen desmosedici si alte motoare comparabile... :) nu spune nimeni ca nu pot, ar fi si culmea, doar ca nu vor... ei castiga bani cu niste motoare mediocre per total... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Aici se vorbeste strict de VTR care e cel mai slab din clasa lui...

 

Depinde ce criterii iei in considerare.. Eu personal as alege oricand VTR F in loc de TL 1000S (in formele lor stock).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce criterii iei in considerare.. Eu personal as alege oricand VTR F in loc de TL 1000S (in formele lor stock).

La suspensie sunt ambele cam la fel:TLu e mai bun pe fata,dar pe spate e praf.

Vtr-ul e mai bun la capitolul frane.

TL-ul are injectie avand un plus la capitolul consum,dar Vtr-ul e mai fun,mai ales daca are si dynojet.

Daca as fi avut bani,le-as fi pastrat pe amandoua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ma amuza felul cum ai comentat :)

TL e mai bun pe fata, iar spatele e praf. TL e praf. E ca si cum ai spune, are roata pe fata, dar pe spate n-are :))))

 

Singurul,dar singurul lucru bun la TL este motorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma amuza felul cum ai comentat :)

 

TL e mai bun pe fata, iar spatele e praf. TL e praf. E ca si cum ai spune, are roata pe fata, dar pe spate n-are :))))

 

Singurul,dar singurul lucru bun la TL este motorul :)

La Vtr era cam barca furca fata.Se rezovla cu niste arcuri progresive

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrurile jenane la honde nu tin de ciclistica sau fiabilitate, ci de cat de complicata e gandita intretinerea. Am cel putin ca exemplu vtr, f4i si varadero. Sa mergi cu ele e o placere, la mentenanta sunt de toata jena.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrurile jenane la honde nu tin de ciclistica sau fiabilitate, ci de cat de complicata e gandita intretinerea. Am cel putin ca exemplu vtr, f4i si varadero. Sa mergi cu ele e o placere, la mentenanta sunt de toata jena.

pai sunt ingesuite :)) sa nu mai umble rumani :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...