Metal Heart Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Amortizorul fata taie din eficietan franelor. Etrierii sunt destul de buni.Poate la pompa ai putea sa umbli si la furtune Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea. Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea. Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e Nu mai bine iti iei alta mobra? Esti constient ca investitiile pe care i le vei face nu iti vor fi recunoscute atunci cand o vei vinde. Dupa cum zicea si Adrian mai sus,Rsv-ul e foarte ieftin si are tot ce trebuie pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 PAi, tocmai ce spuneam mai devreme ca as vrea un M620 pentru mersul de zi cu zi si VTR-ul sa ramana pentru golaneala. De la Aprilia mi-as lua doar Tuono. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 ok! 36,M,Bucuresti Michelin PP, cele mai bune gume overall, iar pretul e giugiuc Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune... eheee...daca ai fi avut 2 choppere si un Bandit inainte nu te-ai mai fi plans de frane ....pe mine inca ma mira ca mobra mandrii, un CB500 '98 cu-n singur disc, franeaza mai bine ca Banditul meu, dublu disc si etriere mai mari... a da, mi-am adus aminte, CB 500-ele dupa '97 e "Made in Italy"....si e echipat full Brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea. Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e suspensia nu e punctul slab Daca stii ce sa reglezi, ce sa schimbi si ce/cum sa setezi, e chiar decenta. Nu te uita doar la faptul ca NU e USD. Monsterele majoritatea au USD si n -au nici un reglaj pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 la cum a fost ieri vreama in 'curesti nu m-am putut abtine, am aruncat bateria pe mobra si-am dat o tura...vreme de aprilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 maxim negrul ala mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Cum sunt oglinzile alea? Am si eu un set si vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau le fac vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Cum sunt oglinzile alea? Am si eu un set si vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau le fac vant. Cele mai bune sunt alea stock. Am avut si si eu asa ceva si se tot desfacea surubul care tinea bratul ala culisant. Am renuntat la ele si le-am dat pe 3 beri. Poate erau ale mele prea chinezesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Neaaaaah Pe VTR, cele mai bune oglinzi sunt alea de.... Fazer 600. Au bratul mai lung si sunt o idee mai mari. Eu pe stanga am oglinda de Fazer si pe dreapta de VTR. In aia de VTR, jumatate vad coatele, in aia de Fazer se vede calumea totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Pai vezi?Yamaha e cea mai buna:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Ca utilitate sunt bune, reglate bine nu prea ai unghi mort (apare botul masinii in campul vizual pana ii dispare fundul din oglinda)...mie nu prea imi plac estetic, credeam ca vor veni mai orizontal, nu la 45 grade. Era misto daca aveai stanga de.VTR, ca o dreapta am si eu, si ma interesa o stanga originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Aveti idee de unde pot cumpara si eu un termostat nou? Mi-a venit asa sa-l schimb in primavara preventiv! 100% nu a schimbat nimeni nimic niciodata! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Intreaba si pe pe topicul deschis cu varadero. Sunt mai multi acolo si poate vei primi un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Aveti idee de unde pot cumpara si eu un termostat nou? Mi-a venit asa sa-l schimb in primavara preventiv! 100% nu a schimbat nimeni nimic niciodata! Multumesc! Termostat nou de aici http://www.kampurmotors.ro/ Termostat second de aici http://kit-lant.ro/termostat-honda-vtr-1000-f-firestorm-1998-2005-19300-mbb-003/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 mie-mi plac oglinzile de cbr 900 si mi se par f ok ca deschidere. Eu cu cele stock de vtr imi cam vad umerii, dar de recunoscut, arata f bine ca design ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 (editat) De care lant sa iau pana la urma pentru papusica? Ca nu ma pot hotari !!! 1.Ek Qx-ring Extreme 48.8kN chain, ZST 2. D.I.D's SUPERSTREET X-RING ZVM-X Series Chain, T/S 46,3kN . Multumesc! Editat Ianuarie 2, 2015 de nyk23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Cred ca nu dai gres cu nici unul. Eu am Did pe a mea, are cam 10.000 km si se prezinta OK, mai duce lejer cel putin inca un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Parca Ek-ul ala imi face cu ochiul, o sa iau si pinioane oricum ar fi ! Dar mai astept un pic pana o sa-l cumpar ,ca oricum acum e prea frig pt a lucra la moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Pai normal ca iei si pinioane , altfel dai banii de pomana pe lant daca vii cu el nou si pinioanele sunt uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Pinioane oricum voi lua, ca al mic e original de la mama lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 Deschid cutia Pandorei si lansez o intrebare: ce recomandari de gume aveti pentru genul asta de motocicleta? Cand am luat-o, avea pe ea niste Michelinuri vai mama lor, DOT 2004 sau 2005. Nu mai conteaza modelul, ca oricum erau opinci. Am mers asa pana a dat frigul si in primavara urmatoare am incaltat-o cu niste Pirelli Diablo luate de noi. In primul sezon au mers misto de tot, mi-au placut. Bine, ce-i drept, nici n-am bagat kilometri foarte multi. In schimb, in al doilea sezon a cam inceput sa se rupa filmul: la intrare pe AMCKart, desi eram de cateva ture pe circuit (la mersul meu de melc incepator) simteam cum la iesirea din viraj fata nu mai statea unde ar fi trebuit sa stea - o simteam cum pleaca. Pe Tg Secuiesc n-am avut probleme de aderenta, dar acolo e alt asfalt. In schimb, pe strada, la accelerarile mai violente simteam cum imi patineaza spatele in loc sa incerce sa ridice nasul sus... Tot spre finalul sezonului, venind dinspre Sinaia in coloana, in curba simt cum incepe sa-mi plece spatele de sub mine. Noroc ca n-aveam viteza si am redresat-o repede. Deci... nu Pirelli Diablo. Sunt cauciucuri ok, dar sa nu le tii mai mult de un sezon sau sa nu le pui pe VTR. Voi ce recomandari de gume aveti, ceva sa tina vreo doua sezoane si vreo 10-12.000 km. Eventual si cu valente de circuit - din An in Paste mai intru si pe astea mici, asa... de dezmortire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 io am pus slik-uri sh dah la bajeti... alta motoreta, alta mancare de peste acuma trebuie sa te destresezi putin cand mergi pe ploaie, dar, intrebarea e, cat de tare mergi pe ploaie in trafic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 11, 2015 Share Postat Ianuarie 11, 2015 michelin pilot power, primul model si monocompozitie, nu 2CT.... le-am avut la un moment dat pe bandit si am fost super multumuit de ele...m-au tinut 17.000 km si aderenta era GI-GEA! dupa aia am pus Dunlop Roadsmart....mai de turing si s-a simtit... VTR-ul meu a venit cu niste Pireli bunicele, numai ca fata era 2008 si spatele 2009, cam dus si de 190....asa ca am luat set nou de michelin PP. cu 180 pe spate, cum trebe (900 lei cu tot cu montaj) si la primul giratoriu mi-am dat seama cu adevarat cat de manevrabila e de fapt mobra asta (eram unpic dezamagit de manevrabilitate, dar era de la 190 ala de pe spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.