Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Amortizorul fata taie din eficietan franelor.

Etrierii sunt destul de buni.Poate la pompa ai putea sa umbli si la furtune

Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea.

Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea.

Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e :)

Nu mai bine iti iei alta mobra?:P

Esti constient ca investitiile pe care i le vei face nu iti vor fi recunoscute atunci cand o vei vinde.

Dupa cum zicea si Adrian mai sus,Rsv-ul e foarte ieftin si are tot ce trebuie pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAi, tocmai ce spuneam mai devreme ca as vrea un M620 pentru mersul de zi cu zi si VTR-ul sa ramana pentru golaneala.

De la Aprilia mi-as lua doar Tuono. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok! 36,M,Bucuresti :tomato:

Michelin PP, cele mai bune gume overall, iar pretul e giugiuc

 

Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune...

 

eheee...daca ai fi avut 2 choppere si un Bandit inainte nu te-ai mai fi plans de frane :P ....pe mine inca ma mira ca mobra mandrii, un CB500 '98 cu-n singur disc, franeaza mai bine ca Banditul meu, dublu disc si etriere mai mari... a da, mi-am adus aminte, CB 500-ele dupa '97 e "Made in Italy"....si e echipat full Brembo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea.

Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e :)

 

suspensia nu e punctul slab :) Daca stii ce sa reglezi, ce sa schimbi si ce/cum sa setezi, e chiar decenta. Nu te uita doar la faptul ca NU e USD.

 

Monsterele majoritatea au USD si n -au nici un reglaj pe ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sunt oglinzile alea? Am si eu un set si vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau le fac vant.

Cele mai bune sunt alea stock.

Am avut si si eu asa ceva si se tot desfacea surubul care tinea bratul ala culisant.

Am renuntat la ele si le-am dat pe 3 beri.

Poate erau ale mele prea chinezesti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaaaaah :)

Pe VTR, cele mai bune oglinzi sunt alea de.... Fazer 600. Au bratul mai lung si sunt o idee mai mari. Eu pe stanga am oglinda de Fazer si pe dreapta de VTR. In aia de VTR, jumatate vad coatele, in aia de Fazer se vede calumea totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca utilitate sunt bune, reglate bine nu prea ai unghi mort (apare botul masinii in campul vizual pana ii dispare fundul din oglinda)...mie nu prea imi plac estetic, credeam ca vor veni mai orizontal, nu la 45 grade. Era misto daca aveai stanga de.VTR, ca o dreapta am si eu, si ma interesa o stanga originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de unde pot cumpara si eu un termostat nou? Mi-a venit asa sa-l schimb in primavara preventiv! 100% nu a schimbat nimeni nimic niciodata! Multumesc!

Termostat nou de aici http://www.kampurmotors.ro/

Termostat second de aici http://kit-lant.ro/termostat-honda-vtr-1000-f-firestorm-1998-2005-19300-mbb-003/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie-mi plac oglinzile de cbr 900 si mi se par f ok ca deschidere. Eu cu cele stock de vtr imi cam vad umerii, dar de recunoscut, arata f bine ca design :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschid cutia Pandorei si lansez o intrebare: ce recomandari de gume aveti pentru genul asta de motocicleta?

 

Cand am luat-o, avea pe ea niste Michelinuri vai mama lor, DOT 2004 sau 2005. Nu mai conteaza modelul, ca oricum erau opinci. Am mers asa pana a dat frigul si in primavara urmatoare am incaltat-o cu niste Pirelli Diablo luate de noi. In primul sezon au mers misto de tot, mi-au placut. Bine, ce-i drept, nici n-am bagat kilometri foarte multi. In schimb, in al doilea sezon a cam inceput sa se rupa filmul: la intrare pe AMCKart, desi eram de cateva ture pe circuit (la mersul meu de melc incepator) simteam cum la iesirea din viraj fata nu mai statea unde ar fi trebuit sa stea - o simteam cum pleaca. Pe Tg Secuiesc n-am avut probleme de aderenta, dar acolo e alt asfalt. In schimb, pe strada, la accelerarile mai violente simteam cum imi patineaza spatele in loc sa incerce sa ridice nasul sus... Tot spre finalul sezonului, venind dinspre Sinaia in coloana, in curba simt cum incepe sa-mi plece spatele de sub mine. Noroc ca n-aveam viteza si am redresat-o repede. Deci... nu Pirelli Diablo. Sunt cauciucuri ok, dar sa nu le tii mai mult de un sezon sau sa nu le pui pe VTR. Voi ce recomandari de gume aveti, ceva sa tina vreo doua sezoane si vreo 10-12.000 km. Eventual si cu valente de circuit - din An in Paste mai intru si pe astea mici, asa... de dezmortire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am pus slik-uri sh dah la bajeti... alta motoreta, alta mancare de peste :) acuma trebuie sa te destresezi putin cand mergi pe ploaie, dar, intrebarea e, cat de tare mergi pe ploaie in trafic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

michelin pilot power, primul model si monocompozitie, nu 2CT....

 

le-am avut la un moment dat pe bandit si am fost super multumuit de ele...m-au tinut 17.000 km si aderenta era GI-GEA! dupa aia am pus Dunlop Roadsmart....mai de turing si s-a simtit...

 

VTR-ul meu a venit cu niste Pireli bunicele, numai ca fata era 2008 si spatele 2009, cam dus si de 190....asa ca am luat set nou de michelin PP. cu 180 pe spate, cum trebe (900 lei cu tot cu montaj) si la primul giratoriu mi-am dat seama cu adevarat cat de manevrabila e de fapt mobra asta (eram unpic dezamagit de manevrabilitate, dar era de la 190 ala de pe spate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...