Roni Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Eu zic s-o lasati moarta cu polemicile despre cel mai bun moto ever. fiecare cu "bicicleta" lui, cu ce-i place/isi permite etc Abia astept s-ajung miliardar sa-mi umplu ograda cu fieratanii vechi, sa nu existe dubii ca-mi iau moto vechi din chitrosenie sau neavutie MotoRocker - incerc sa ajung in we sa vad daca le-am repus pe mobra (de obicei asa fac cu chestii care nu-mi trebuie, sa nu le duc de grija aiurea). Daca sunt acolo, ti le dau cu cea mai mare placere. Am avut si eu pinten insa l-am dat jos. Am in general o oroare de plastic pe tot ce inseamna moto/auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Eu zic s-o lasati moarta cu polemicile despre cel mai bun moto ever. fiecare cu "bicicleta" lui, cu ce-i place/isi permite etc Abia astept s-ajung miliardar sa-mi umplu ograda cu fieratanii vechi, sa nu existe dubii ca-mi iau moto vechi din chitrosenie sau neavutie I'm out,oricum. Asteapta sa se faca reportul mare la loto si baga mare. Si eu as proceda cam la fel,cu mobrele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Roni, si daca tot nu folosesti pintenul, nu vrei sa il vinzi? Poate il adaptez pe SV Pintenul l-am dat unui coleg VTR-ist care m-a ajutat la momentul respectiv dar cred ca gasesti de cumparat/de facut la cine mai lucreaza in fibra. Nu stiu cat esti de pasionat dar cred ca ai putea lua model de pe unul care-ti place si-ti faci din fibra cu ce prinderi vrei, model, culori etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 alea din fibra mi se par mai rezistente si mai longliving decat cele mai noi din plastic/abs. Plus ca se altereaza mai greu. Strambe sunt ca asa le fac unii ) » Post actualizat in 01 Mar 2015 19:48update MotoRocker - nu am uitat de promisiune cu cei doi suporti. Azi abia am ajuns pe la motor. Nu sunt montati pe mobra deci nu ii folosesc insa trebuie sa gasesc "cutia cu maimute" printr-o magazie unde am depozitat niscaiva artefacte personale. Daca nu e prea tarziu pe weekend-ul viitor incerc sa caut mai cu spor cutia fermecata cu capete de ghidon, furtune, placute vechi etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 alea din fibra mi se par mai rezistente si mai longliving decat cele mai noi din plastic/abs. Plus ca se altereaza mai greu. Strambe sunt ca asa le fac unii ) » Post actualizat in 01 Mar 2015 19:48 update MotoRocker - nu am uitat de promisiune cu cei doi suporti. Azi abia am ajuns pe la motor. Nu sunt montati pe mobra deci nu ii folosesc insa trebuie sa gasesc "cutia cu maimute" printr-o magazie unde am depozitat niscaiva artefacte personale. Daca nu e prea tarziu pe weekend-ul viitor incerc sa caut mai cu spor cutia fermecata cu capete de ghidon, furtune, placute vechi etc... Merci man! Nu e graba » Post actualizat in 02 Mar 2015 18:52 cautand cric central pt VTR sau i varianta (stiu nu exista, o sa raman la ceva gen Lift Stick de la Louis.de sau Easy Stand / Pack Jack), am dat peste review-ul asta de cand a aparut VTR-ul ....mie mi-a placut Nothing we heard, read or saw prepared us for this bike! Yea, we knew it was light, had good torque, and handled pretty well, but none of this even began to prepare us for what was to come. Starting the bike up and putting away leads you to believe, well, that it's a civil and sedate motorcycle. It's not until you finally get a chance to turn the throttle or throw it into a corner that you can comprehend the abilities and awesome competence of this bike. When you experience this, you'll be grinning ear to ear. If your not - immediately dismount and quit riding motorcycles. When I finally exited the highway and sampled three fast sweepers, I had to slow down and ponder whether or not the Motorsports Network VFR750 was in need of immediate replacement by none other than the VTR. Now that the test bike is long gone, I'm still wondering if it might be the correct move. After all, the VTR 1000 is the most-fun-to-ride street bike I've ever ridden! Honda started from scratch on this bike, appearing to create a bike as close to the red Ducati's as possible while retaining most of the traits you'd expect in a Honda. Things like exceptional fit and finish, a smooth running engine, and just an overall great package of a motorcycle. Unlike most Hondas, which often try to be all things for all riders, Big Red focused more narrowly on the Super Hawk. The frame wraps around the narrow V-twin engine and the pegs, footrests and exhaust are all tucked in for maximum cornering clearance. Just take a look from behind and you'll see the oddly angled exhaust mufflers. All this says narrowly focused sport bike. Honda even took things a step further and built character into the bike. The V-twin by the nature of it's design and pulsing produces a feel all it's own, yet somewhat subdued. The visible portion of the exhaust header running under the engine is single walled so it discolors almost immediately, and our bike occasionally coughed and spit through the carbs leaving you wondering just what bike you were ridding. We find it impossible to believe Honda built the latter into the machine, but the occasional spitting did add character and reminded us we were riding a V-twin. Honda chose to leave off some features we sorely missed. They include a center stand, a conveniently located choke knob, and a clock which could have been included in the existing LED panel. Their design clearly called for a minimalist approach, but these items would make the bike nicer to live with. On highways it's difficult to believe you're riding a twin. The engine runs so smooth, and possesses such a large displacement, you just select the speed and the bike complies - up to triple digit cruising. It really doesn't matter what gear you select either, as you can downshift the wonderful slick shifting six speed tranny to second while cruising the highway at 70 mph - no problem. The chassis, seat and engine are great for sport touring, but the forward lean combined with the bar angle and substantial knee bend will get to you in a big way if attempt all day rides as we did. The bike is best suited to stints in the saddle about as long as it takes to burn through a tank of gas, which isn't very far with only 4.2 gallons aboard (.7 of which is reserve). At this point, you'll be ready for a short brake before continuing down the road. A more serious problem with using the bike for long trips is the inability to mount a tail bag or saddle bags. With a little creativity a tail bag is possible, but forget saddle bags all together as the narrow tapered rear seat and very high exhaust canisters will prevent their attachment. The tank on the other hand, is flat and wide which is just perfect for a large tankbag. All this said, the VTR is clearly about sport riding - and that's what it does best. There are faster bikes out there and there are even better handling bikes, but none we know of is more rideable by the average human on the street. The stout and precise handling chassis combined with an engine that begs to be motored out of corners is simply a blast to ride. There are few liter class bikes you can actually use to their full capability, but the VTR is so rideable, tractable, and compliant that you can literally use everything it's got to offer - and with with little effort. The large engine will pull almost regardless of the gear, yet it's a blast to ride in the stronger area of the power curve beginning at 5,000 rpm and hitting hard above 6,000 rpm. When riding the VTR you'll shift and brake less than on most bikes. One reason for this is that the V-twin actually slows down when you let off the throttle, rather than freewheeling like an inline four. Add to this a powerplant which requires less shifting, roll it on in any gear, you can concentrate more on the other aspects of your riding - it's a bit like cheating. The overall package will leave you with more time to concentrate on other areas of your riding, like selecting entry and exit lines through corners. Although the bike is easy to ride it's important to understand this bike is fast, and not for beginners or the faint of heart. Sure it's so civil that it can be ridden by anybody, but wick it up and you'd better be ready. It rolls on so fast and effortlessly that you better be ready to handle the speed or situations that arise. If you have riding buddies you can't quite keep up with on back roads - you need a VTR for the unfair advantage it provides for street riding. Your buddies will then be clearly in view just ahead, or perhaps in your mirrors. We headed to California's Pacific Coast Highway (pre-El Niño by a few days) as we felt this was the best place to test the bikes capabilities. Covering the entire length of the state, we encountered sun, rain, sweepers, hairpins and sudden and substantial road irregularities from shifting roadbeds and sudden drop offs of two or three inches. The VTR just yawned at everything thrown at it. It was stable, relatively comfortable and a blast in corners. The chassis was taught and retained complete composure avoiding rocks and mud ( it changes lines very quickly) handling sudden drop-offs or rises in the pavement admirably. The only thing you'll find the Hawk can't handle is being thrown into a corner at the last second. Try this, and you'll find yourself entering the corner very late. The Hawk likes to be setup before entering corners. One remarkable thing about the 1000 is that it doesn't feel like a liter class bike. Heading out of San Francisco we stumbled upon a road so tight it could have passed as a switchback trail for midget hikers. The VTR just loved it, rocketing out of the turns in first gear with the front wheel lifted. Carrying the front wheel is something the Hawk loves to do. The front end is light, the power strong. If you crack the throttle in first, the front will loft even at times when you'd rather it didn't. In second, just slip the clutch and you have instant wheelie, a bit like riding a two-stroke motocrosser. We took full advantage of this on PCH. If there was a road irregularity or rise coming out of a corner you can bet we took advantage of the light front end. At first we didn't appreciate the hard pull necessary to get optimum performance out of the brakes (with sintered metal pads), but as we put some hard miles on the bike things got better, and required less pull and worked much better. The few time I needed everything the brakes could offer, I was glad they worked as they did. An easier pull might have caused me some trouble; the brakes work best at speed. Over the course of traversing the California coast, and all the additional riding we did, the VTR never got out of hand or didn't handle the situation with complete competence. The stock Dunlop D204 tires are exceptional and wear well. The chain, after all of our abuse, only needed to be adjusted once at the end of our testing. There are very few bikes I miss when their returned, I will always miss the VTR1000. Anyone out there looking for a used VFR750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 MotoRocker - am gasit cele doua prinderi. Cand ai timp si chef, da un PM si ne vedem sa ti le inmanez hai cu vara! » Post actualizat in 13 Mar 2015 08:27MotoRocker, roger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Ieri am scos-o de la iernat. Pus bateria (cum am dat-o jos de craciun, fara s-o incarc, doar tinuta in casa la caldura), tras socu' si dupa 2 apasari a pornit giugiuc....dupa aproape 3 luni pe bara si cu baterie chinezeasca de 8Ah. Intre timp i-am montat si semighidonul bun si diferenta e majora, mult mai comod acum... am mers cu ea pan' la munca si inapoi, mai pe ocolite asa si eram numai un zambet in casca, imi place motorul asta mult! inca tre' sa ma obisnuiesc cu el dupa 4 ani jumate pe 4L 600 -naked... prea ma trezesc la viteze maricele, ma fura la viteza carenele si sunetul Ce mai am de facut e sa-i montez pintenul si s-o spal ca penultima oara m-a prins ploaia cu ea....eventual un polish la tobe. MotoRocker - am gasit cele doua prinderi. Cand ai timp si chef, da un PM si ne vedem sa ti le inmanez hai cu vara! » Post actualizat in 13 Mar 2015 08:27MotoRocker, roger Baza catre Vulturul ... am tot avut cestiute de facut seara dupa munca si n-am apucat.....te sun azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 package delivered mission successful over! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 uite Roni piesele alea de care-ti ziceam sa le refac/copiez la CNC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 aha, inteleg ca vrei sa renunti la semighidoane? ce ai tu acolo cred ca se poate face si la un strungar interesat cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Nu stiu daca renteaza bataia de cap. Mie mi se pare destul de confortabil VTR-ul, poti face lejer cateva sute de km intr-o zi. Si eu m-am tot gandit, dar o sa renunt la idee. In alta ordine de idei, mi-am luat de pe ebay capace de carbon pentru a inveli capacele de ambreiaj si alternator, mi-am luat furtune de frana cu insertii metalice, a venit si saua de la retapitat, mai am ceva accesorii cumparate care sunt imprastiate prin casa si stau sa le schimb; uleiul e si el pe drum iar saptamana viitoare cred ca dau comanda si de cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 nu bre metale, alea-s pt cand io-i da jos carenele... scoate-o sa le facem cunostinta cum trebe, nu la Patrick PS: de unde iei gumele, si ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Nu stiu ce gume o sa iau, ma gandeam la ceva gen Michelin Pilot Power. http://www.pneurimoto.ro/cumpara/michelin-pilot-power-e-120-70-17-58w-fata-5386 http://www.pneurimoto.ro/cumpara/michelin-pilot-power-180-55-17-73w-spate-5383 Poate gasesc ceva mai calumea la aceiasi bani, dar inca nu ma agit... am de asteptat pana imi vin furtunele de frana si capacele ca sa o duc si sa mi le faca pe toate odata. » Post actualizat in 17 Mar 2015 22:25Ar mai fi si Dunlop Sportmax Qualifier la pret bunicel http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-180-55-17-73w-du629676-7168 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 nu-ti lua de la mymoto, ca iesi mai scump cu 2-3 milioane. uite ici http://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power/ sau mai multe optiuuni/seturi http://anvelopemoto.eu/set-anvelope-moto/?features_hash=V1836 au si montaj profi, pe Viilor cu 100 lei echilibrat inclus Eu am Pilot Power pe VTR si sunt supermultumit de ele, cat am apucat sa le testez... vineri am incercat sa pierd aderenta din gaz intentionat si nu am reusit, dupa care am incercat sa blochez putin spatele si a trebuit sa apas tare pana sa piarda aderenta (aproape ca oprisem), sunt bune! le-am avut la un mom dat si pe Bandit si de atunci m-au impresionat...pe Bandit m-au tinut 17.000 km, pe VTR stiu ca o sa fie mult mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 Ce pret misto au astia la 2CT-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 18, 2015 Share Postat Martie 18, 2015 are careva cheia de bujii din trusa originale? la mine lipseste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 (editat) daca nu gasesti si nu gasesti, cred ca am eu o cheie tiganeasca adaptata pt ce trebuie la vtr. ti-o pot imprumuta sa-ti faci treaba Editat Martie 19, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 (editat) am gasit originala pe la 80-100 lei....o caruta de bani pt o cheie, fie ea si originala... cred c-o sa-mi iau si eu o tiganeasca (10-15 lei), am inteles ca hexagonul la bujia de VTR e 17,5-18 mm...dar, cat de "adanc" sunt bagate?...cat de lunga sa fie tiganeasca? la Vulcan stiu ca erau la mama dracu, aveam o cheie de bujii de minim 16 cm lungime si la Bandit era de vreo 12 cm lunga, si fiind originala, se dubla ca maner pt stemul de surubelnite... Editat Martie 20, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Dubioasa cheia pentru bujii la vtr.Mai bine zis pozitia in care trebe sa o bagi/scoti... Vezi ca are la kronau o trusa de scule pentru bujii cu vreo 4 5 tubulare. Eu unu ma foloseam de ea pana sa iau tdmu care o are deja sub sa in trusa originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 trebe mai lunga tija. La cilindrul din spate poti folosi si tubulara fixa, dar pe fata trebuie sa aibe un joint mobil ca sa te strecori la bujie. Deh, inovatie honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Ziceti ca voi ati inceput sa invartiti roata deja... Carevasazica... Hmmm, eu am de montat urmatoarele pe ea (astea le am, fie pe acasa, fie pe la birou, pe masa): - parbriz nou db - oglinzi noi cu semnalizatoare integrate - mansoane noi - capete de ghidon - semnalizatoare fatza pe drum din UK si DE sunt urmatoarele: - furtune frana f+s cu insertii metalice - capace de carbon pt capacul de ambreiaj si cel de alternator am retapitat saua la Dan in Timisoara (rusine mie, o am in portbagaj - mi-a fost mila sa o pun inapoi pe moto, nu vreau sa se ascunda vreo pisica sub prelata si sa o faca varza) Si mai stau geana si pe preturile cauciucurilor sa iau un set nou de... ceva Iar daca insist, s-ar putea sa ii schimb si placutele pe fata - momentan astea de pe ea mai merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Fiecare invarte ce poate Eu unul mai astept pana in aprilie ca si asa mi-au tras-o grav cu asigurarea:380 pe 6 luni si la jumatea lui aprilie se expira si cea la masina unde mai bag vreo 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Da De asta nici eu nu ma agit prea tare. Zilele astea m-a intrebat nevasta-mea ce s-a intamplat, e ceva futut pe la motor, cum de nu am inceput eu sa fierb pana acum si sa scot motocicleta cand sunt o gramda pe strada?!?! Cand vad ce-i in intersectia de la Big si ce gropane sunt pe strada, parca-mi trece de moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Cand vad ... si ce gropane sunt pe strada, parca-mi trece de moto... Ha ha, major turn-off! Credeam ca numai eu sunt stricat si gandesc asa Cand sunt cu masina si iau vreo groapa ma gandesc numai la ce se intampla daca eram cu moto si/sau daca o puteam evita altfel pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 (editat) Ziceti ca voi ati inceput sa invartiti roata deja... Carevasazica... Hmmm, eu am de montat urmatoarele pe ea (astea le am, fie pe acasa, fie pe la birou, pe masa): - parbriz nou db - oglinzi noi cu semnalizatoare integrate - mansoane noi - capete de ghidon - semnalizatoare fatza pe drum din UK si DE sunt urmatoarele: - furtune frana f+s cu insertii metalice - capace de carbon pt capacul de ambreiaj si cel de alternator am retapitat saua la Dan in Timisoara (rusine mie, o am in portbagaj - mi-a fost mila sa o pun inapoi pe moto, nu vreau sa se ascunda vreo pisica sub prelata si sa o faca varza) Si mai stau geana si pe preturile cauciucurilor sa iau un set nou de... ceva Iar daca insist, s-ar putea sa ii schimb si placutele pe fata - momentan astea de pe ea mai merg. ia uite ce de bunataturi pui semnale si pe fata si-n oglinzi? ce faci cu oglinzile originale? ce culoare sunt? o ai pe stanga? ca eu o am pe dreapta Duminica am vrut sa tragem o fuga la Targoviste pe VTR, dar ne-am gandit tarziu (4-5) si din frica frigului am ramas prin jurul/in Bucuresti...pret de aproape 140 km https://goo.gl/maps/VWyOH Tre sa vad cum fac cu un suport de topcase/portbagaj sau macar un maner de pasager ceva....mandra se resimte la degete/maini de la stat proptita in rezervor...deh, SPORT-touring...fata de Bandit e mai greu Tre' sa prind un w/e liber si insorit sa spal bine mobra, ca e ingalata rau, mai ales la cilindrul din fata, unde arunca roata....vreau sa ma bag cu o periuta de dinti si niste PUR/Fairy sa fac boboc cilindrii/blocul.... cred ca va fi singura data pe an cand fac asta, mai ales daca se face la fel dupa prima ploaie... poate o sa ajute dupa ce montez pintenul, desi ma indoiesc. Maine imi expira si asigurarea....yay! cre'ca o sa innoiesc undeva la jumatatea lui aprilie, ca oricum se anunta vreme uda pana atunci...asa o sa-mi expire la jumatea lu' Oct, ceea ce e giugiuc! Editat Martie 24, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.