Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Ai ars degeaba gazul pe langa Capitala :)

 

Eu am fost la Ciolpani, dar cu masina.

https://plus.google.com/photos/112902650352495000648/albums/6129154405212844801

 

Ia zi, dai o bere daca-ti dau pontul cu suportul de top-case? :) Il tineam pentru cand 'oi avea eu bani, dar nu cred ca o sa ii pun eu vreodata topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai ars degeaba gazul pe langa Capitala :)

 

Eu am fost la Ciolpani, dar cu masina.

https://plus.google.com/photos/112902650352495000648/albums/6129154405212844801

 

Ia zi, dai o bere daca-ti dau pontul cu suportul de top-case? :) Il tineam pentru cand 'oi avea eu bani, dar nu cred ca o sa ii pun eu vreodata topcase.

Pune-i pune-i punei-i :tempted: si dupa baga o baterie auto in ea.Dupa,incearca sa pleci in forta de la semafor.

Sa imi zici cum a fost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MotoRocker - cand te ambitionezi cu cilindrul din fata, vezi sa cureti si scurgerea pt bujie (o gaurica fina care se infunda repede si stramge apa+praf pe bujie). Am tras destul cu ea si am bagat la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo probabil avea alta problema. La ce-ti spun eu, se corodeaza bujia si se sudeaza de chiulasa, dupa care se rupe. Si-atunci sa te tii distractie.


» Post actualizat in 30 Mar 2015 20:21

inca am sechele cand pun cheia pe bujie si nu invarte, iar cand se desurubeaza imi sare inima din piept :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, dat azi si comanda de cauciucuri

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-180-55-17-73w-du629676-7168

 

De maine e valabila si asigurarea, joi ma duc sa i-o pun lui Patrick in brate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's roaring :)

 

Prima data a tusit si n-a vrut, a doua oara a luat-o blana! Bateria a stat in casa, nici n-am mai pus-o pe redresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred c-o sa ma manjesc de ceva mecanica in weekend-ul asta, sa vad cum se prezinta printesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cu ce curatati/straluciti/tratati ansamblele din aluminiu? Ma ref la cadru, bascula, pahare furca etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WD40 si cand e cazul, motorina.

 

As fi dus-o la un detailing, dar baiatul ala de pe langa Bucuresti care se ocupa cu asa ceva vad ca nu prea mai are timp de din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi cu ce curatati/straluciti/tratati ansamblele din aluminiu? Ma ref la cadru, bascula, pahare furca etc

autosol.Exista in mai multe variante,pentru fiecare tip de metal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ca de dimineata era prea frig sa spal mobra, am sapat in gradina blocului si am pus gazon :crack:

 

dupa care:

 

- Am spalat-o bine cu o perie moale + carpa + PUR deoarece m-a prins o ploaie in Noiembrie cand abia o scosesem din service si era si "jegoasa de service" adica urma peste tot - a iesit

bine, puteam sa insist mai mult la blocul motor, in fata unde arunca roata fata, cu o periuta de dinti...dar am folosit o periuta mai mare, pt ca e redundat sa faci luna acolo....

 

- Am deblocat bucsele de la discuri, spalat etrierii si dscurile cu spray de frane <etriele au fost servisate in toamna>

 

- Am vrut sa polisez tobele...a iesit ok, iesea oglinda daca aveam si niste smirghel de apa, dar si asta e redundant, ca dupa prima ploaie se oxideaza la loc (asa am patit cu LV de la Bandit)...asa am aflat ca desi tobele sunt copii dupa LV, au totusi stanta cu E, ceea ce e bina si inca o chestie... la un moment dat toba de pe stanga a frecat de bascula binisor, acum la comprimarea suspensiei nu mai atinge, e un luft de vreo 5 mm... italianu asta de avut-o, desi cu intentii bune, cred ca era cam tantalau...

 

- Am montat niste DBkillere venite in "cutia cu maruntisuri" care nu au asa mare efect dar mai sparg din bubuiala...

 

- Am montat suportii si pintenul original, arata mai bine acum (Roni, nu te uit cu berea aia :D )

 

- Am rutat cablurile de la semnalele fata prin carena, ca le montasem cam direct, intr-o noapte cu frontala pe cap asta toamna si se vedeau firele cand te uitai din fata/jos...inca un motiv de "baga-mi-as plua in ele de carene" la cat de inghesuita si migaloasa e treaba cu ele (e prima mea <semi>carenata)

 

- Am reizolat niste manunchiuri de cabluri pe la far/bord la care izolatia veche era obosita

 

- Am spalat lantul si pinionul/butucul spate cu spray de frana, am uns cu spray de lant Repsol.

 

- Am retusat niste mici zgarieturi/puncte pe ici pe colo :) cu marker negru...marker normal, permanent, Rotring, sa vad daca merita sa cumpar un marker de retus auto...iese bine, o sa cumpar un marker auto si o sa fac treaba chiar permanenta.

 

fiindca m-a prins noaptea, n-am mai facut poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci man,

 

la banii la care vinde englezu ala + shipping (nu livreaza nu RO) mi-l iau pe asta

http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-ohne-querplatte.html

 

ca topcase si placa am

 

 

Iar cheia de bujii o vreau pe aia originala ca s-o adaug in trusa, sa o pot cara dupa mine

 

oricum, nu-i graba cu ce am in semnatura....pica ele

 

Tre' sa-mi fac asigurare ca vad ca astia cu prognoza o cam dau in bara si pierd zile frumoase....

Tu ai dus-o la Patrick?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e la Patrick de joi.


» Post actualizat in 05 Apr 2015 13:59


Roni,

 

ce faci tata, speli putina VTR-istilor? :)

 

PS: cu un set de carene chinezesti si o husa sh pentru rezervor de pe ebay iti faceai o super motoreta... Putini sunt cei care ar lua o astfel de motocicleta si sa se apuce sa investeasca in ea.

 

Pe mine m-a dus distributia 1600 de lei in toamna, a facut un amic cu ea 7km ca mi-a adus-o din service inainte sa dea zapada si acum am dus-o iar pentru revizia de primavara, inca 2000 de lei! :)) Inainte sa o duc in service am mai facut eu vreo 25. Deci, daca facem un calcul simplu la costuri pe km parcurs cred ca ca incepe sa ma intepe ficatul! :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...