Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Uite mai nea' Roni, cum arata manetele mele.

Mansonul e o porcarie, o sa le schimb la primavara cu unele obisnuite.

:eek: mie imi place si mansonul. De unde ai luat si cu ce lovele? :D daca nu vrei sa faci reclama, da-mi te rog pe privat.

Parca vad ca fac mobra mea de-mi place si n-o mai pun la vanzare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mansoanele-s luat de pe www.ambulantamoto.ro si manetele de la userul MEXYCANU. Si GARCYA aduce manete la pret bun. Vezi ca sunt si pliabile, si extensibile, doar cu 20-30 de lei in plus parca.

Ca si costuri, manetele n-au fost foarte scumpe, cred ca pana-n 150 de lei setul.


» Post actualizat in 01 Dec 2014 11:29

Cine ma lamureste si pe mine cum scap de rateurile astea?

 

 

Rateurile sunt pe ambele tobe, motocicleta era destul de incalzita. Vara, chiar si dupa drum mai lung, tot imi facea asa. Am sincronizat/curatat carburatoarele, bujiile schimbate (NKG-uri Iridium luate de la MyMoto), am zis ca daca se regleaza jocul supapelor scap de rateurile astea - se pare ca n-am scapat de ele chiar si dupa ce s-a umblat la distributie si supape... In acceleratie nu o simt cum ca ar vrea sa dea-n nas, sau rateuri in mers... doar la relanti.

 

Are cineva idee de la ce naiba sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bujiile-s ok si carb-urile la fel, ai putea incerca sa schimbi fisele sau pipele. Stiu ca se mai mananca in timp miezul si intrerupe. Asta ar fi cel mai simplu de verificat. Eu am o pereche de fise NGK pe care ti le pot da sa-ti faci damblaua, iar daca ti-s bune, le poti pastra sanatos :scooter: Eu le-am schimbat de bune, pentru ca am primit 2 fise de avion :))

Simptomele tale le-am avut la masina, rezolvandu-se cu un set nou de bujii si fise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite mai nea' Roni, cum arata manetele mele.

Mansonul e o porcarie, o sa le schimb la primavara cu unele obisnuite.

 

nu's ce sa zic...adica eu zic sa le pastrezi sau sa-ti iei unele fara capete de ghidon, ca daca-ti iei mansoane normale si pui capete de ghidon (care au cam 25 mm si 40 mm) o sa arate ciudat cu manete scurte...

eu mi-am luat la fel numai ca varianta pe lung, adica vreo 3 cm mai lungi...tocmai din motivul mai sus mentionat...

 

cand oi face-o naked ii pun d-astea scurte

 

PS: n-am apucat sa le montez...io n-am garaj :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naked pe VTR cred ca tre sa ai grija cu radiatoarele sa nu se trosneasca daca imprastii mobra pe jos.

Spor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cadrul de vtr nu lasa sa se vada prea mult din frumusetea de V2 care zace in burta bestiei. Si eu ma gandeam sa-l fac naked pe al meu dar cu niste semicarene, cat de cat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu sunt de parere ca daca VTR-ul ar fi fost pe varianta de naked, ar fi iesit ceva interesant.

Ciclistica ok, pozitia ok, daca venea si cu ghidon inalt si suspensii ceva mai moi (sau reglabile full) cred ca ar fi mancat Monsterul de 1000 (sau 900, sau ce era pe vremea aia) pe paine.

 

Am vazut cateva VTR-uri naked pe afara destul de reusite - succesul rezulta de cum jonglezi cu cele doua radiatoare laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Din pacate cadrul de vtr nu lasa sa se vada prea mult din frumusetea de V2 care zace in burta bestiei. Si eu ma gandeam sa-l fac naked pe al meu dar cu niste semicarene, cat de cat.

 

cadrul e foarte ok. Pozitionarea radiatoarelor e de tot cacao.tul (atat estetic, cat si in caz de o scapi pe o parte).

 

uite, se vede clar cum radiatoarele obstructioneaza estetic: http://img64.imageshack.us/img64/7425/vtr2x.jpg

 

iar fara, arata chiar bine : http://thekneeslider.com/images/2012/10/vtr-1000-super-hawk.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara radiatoare arata ca un monocilindru, nu prea aduce mult a V2 :D Un cadru pe deasupra motorului l-ar fi facut mult mai atragator (vezi hellcat)

Radiatoarele n-au nimic de suferit daca o lasi carenata, asa cum a fost ea initial gandita.

Personal, mi se pare o motocicleta urata in ansamblul ei, desi ideea de motor "stresat" si V2 vitezan imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) glumeam. Cel mai probabil ma voi intoarce la constanta mea pasiune: moto mai vechi. Desi nu-s un conservator prin definitie, aici fac exceptie


» Post actualizat in 09 Dec 2014 15:59

... continuare: pt mine un model din '97 este din categoria "nou" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

F.ute-i o cheie pe rezervor sa para mai vechi :)

 

Eu incep sa ma gandesc sa-l marit in primavara si sa-mi iau un Monster. Sau poate-l pastrez si-mi iau si un Monster mai mic :) Vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal, nush ce sa zic, sa nu par hater p-aci pe forum. Monster e calumea, cel putin ala de 800 zapaceste vtr, ca sa ma exprim in termeni de reisar.

Eu pe-a mea sigur o pun la vanzare, poate facem o mare licitatie, sa vindem doua gemene :)) pe mine ma mai batea un gand de un k, dar cred ca raman pe japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Metal, nush ce sa zic, sa nu par hater p-aci pe forum. Monster e calumea, cel putin ala de 800 zapaceste vtr, ca sa ma exprim in termeni de reisar.

Eu pe-a mea sigur o pun la vanzare, poate facem o mare licitatie, sa vindem doua gemene :)) pe mine ma mai batea un gand de un k, dar cred ca raman pe japoneze.

 

 

say WHAT????? inseamna ca merge intr un piston VTR tau:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are cum. :)

 

Eu o sa fac tot posibilul sa pastrez cumva VTR-ul, imi place prea mult ca sa o dau altcuiva. Si, stiindu-se istoria ei, nu vad cine ar cumpara-o si ar crede tot ce-i spun, ca e schimbata, intretinuta samd... Asa ca cel mai probabil o sa i se alature si un Monster mic de care sa abuzez prin oras :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Bai, la scuter m-am gandit si eu, dar cred in secunda doi s-ar ocupa baietii de el :) Asa ca prefer un motor.

 

Da-ti doua palme:

 

tie-ti pare scuter VTR250 ???

 

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

say WHAT????? inseamna ca merge intr un piston VTR tau:))

Adrian, nu ma contrazic. Vezi aici motorul de care vb. Trecand peste faptul ca vtr meu functioneaza f bine pentru ca eu mai mult il ingrijesc decat merg, au mai fost si altii dezamagiti de mitul japonezei supersonice. Japo sunt mai fiabile decat italiencele, in general; si mai ieftin de intretinut. Dar cand vezi cum pleaca dracia aia de pe loc, o sa te mai gandesti :)) Eu la demaraje il "luam" putin la inceput, dar cu DR750 de l-am avut pt ca avea cuplu cat casa. Cu siguranta el va poate spune mai multe despre Ducati ca e mare fan ;)

Metal, ce nu mi-a placut la dinamica Ducati este unghiul de cabraj al ghidonului ( este foarte mic) ceea ce mi se pare ca-l face putin eficient in traficul de oras. Daca mai pui si ceva 200-300 EUR pt strict necesar la revizii (curele, role intinzatoare, ulei, filtre) fara kit lant si alte chestii, este un motor bun.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...