Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

nu stiu...daca Patrick a plecat in lume nici eu nu stiu unde sa ma indrept

 

ar fi Cesar sau in spate la Motodiscount, la Cartus...dar na, tre probate

 

la mine inca mai dureaza pana o scot, n-am ce-i face inafara de ulei si baterie, dar ar tb sa am unde merge cand oi avea nevoie

Apuca-te singur de mesterit daca ai doar uleiul de schimbat

Pe vremea cand aveam vtr-ul am fost la el ca sa sincronizeze carburatoarele si dupa au "mers" foarte bine.

Mecanici buni au ramas foarte putin,din pacate:patrick,tng si mai e un baiat la metrotehnica.

Pentru ulei te pot ajuta cand ai nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bre...ulei, filtre, bujii, placute, lichide/aerisiri, etc etc...chestiile de baza mi le fac singur.

 

problema e cand ajung la carburatoare, furci, rulmenti (tre' sa schimb un rulment cu ace din bascula, ca scartaie cateodata)...n-am nici scule, nici loc unde sa la fac, si nici timp...cunostine - manualul iti da mura-n gura, trebuie doar bun simt, scule si timp...na, ca la un moment dat sunt chestii de finete pe care doar un mecanic le stie, dar astea-s rare.... chestia e ca nu pot desface juma de motoreta in spatele blocului, si nici timp nu am pt asta, si poate ma lovesc de o chestie la care ma blochez, asa ca am nevoie de un mecanic ok, si ca prestatie si ca pret :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca am nevoie de un mecanic ok, si ca prestatie si ca pret :)

Atunci du-te la patrick.

Momentan parca e plecat prin grecia in concediu.

Asteapta ca sa se intoarca si discuti dupa.La pret o sa fie mai mult decat bine

Cesarel e doar un carpaci scump:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Aprilia momentan la Cezar. Vedem ce iese de acolo.

Problema e ca eu stau naspa la capitolul timp - deci pana si chestiile minore prefer sa le fac la un service.

 

Pont: in locul lui Patrick o sa ramana cineva de incredere :) Vedem daca se concretizeaza lucurile si merg asa cum ar trebui sa mearga.

 

Si ca sa nu postez pe langa, VTR-ul meu a primit o vopsea noua, o gramda de accesorii, pintenul primit de la Roni a fost refacut integral si vopsit, o pereche de tobe de carbon, un polish pe cadru...

 

Apropo, unul dintre mecanicii de la Mototehnica are VTR. Arata bine de tot motocicleta.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa nu postez pe langa, VTR-ul meu a primit o vopsea noua, o gramda de accesorii, pintenul primit de la Roni a fost refacut integral si vopsit, o pereche de tobe de carbon, un polish pe cadru...

poze?

 

Tu cu ce o arzi acum? Cornetu'?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ford Focus Mk1 1.6 16V


» Post actualizat in 09 May 2016 11:58

Patrick n-o sa mai repare mobre,sa inteleg?E cam nasol atunci...

Momentan nu e panica. :) O sa ma ocup sa ii dau de munca


» Post actualizat in 13 May 2016 04:40

Care aveti nevoie de cate ceva...

 

/index.php?/topic/737942-dezmembrez-honda-vtr-firestorm-1998-2002/

 

 

Eu am luat mai demult de la el farul, care acum e la Imperion (Da' chiar coane, tu ce faci, tii lumea in suspans pe aici?) si alte nimicuri - ba o scarita, ba o pedala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi fain pt reclama .

Mai sunt ceva piese disponibile , la preturi mai mult decat decente

 

Oricum ma bate gandul sa-mi iau iarasi un VTR si sa tin kawa pt pista . :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imperionu' nu mai e VTR-ist :) a ajuns junghiu' la un prieten al nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imperionu' nu mai e VTR-ist :) a ajuns junghiu' la un prieten al nostru.

 

Pai si? Are de gand sa ii dea de cap sau isi bate joc de ea?!?!!?

 

In alta ordine de idei, a aparut un VTR la vanzare. Recent adus!

ttp://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/737999-honda-vtr-1000-firestorm/

 

Tare sunt curios care o sa fie ultimul pret real cu care se va vinde :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are ce sa ii mai faca mecanic ca i-am facut eu tot:)), doar estetic daca vrea ca nu arata tocmai bine, aaa ca era sa uit a primit si alta sa ca aia a ei era praf si parbriz :)), eu o sa fac un downgrade la cilindree for the moment

Editat de Imperion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat a fost SMAEB-ul am vazut doar trei VTR-ul... cel rosu al baiatului de la Metrotehnica, cel albastru din Targoviste parca (s-au mai postat pe aici poze cu el, e cel cu cadrul negru) si inca una gri parca cu numere de TL. Pe asta din urma am vazut-o repede, in trecere... Frustrant e ca nu am mai vazut nici un RSV, voiam sa ma uit si eu la niste chestii, sa ascult una-alta, dar cand nu ai doua la fel sa le pui una langa alta, nu prea ai de ce sa iti dai seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mai vazut in ultima vreme 2 VTR-uri,ambele in service :))))) trollin'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai,

aca le vezi in service inseamna ca exista oameni care le intretin. Ceea ce e ok.

 

RSV-ul asta e misto, dar te astepti la ea sa fie calumea - ciclisitica, franele, motorul ala de tractor, suspensiile... Dar gandul parca tot la VTR mi-a ramas :) Oricum, VTR-ul tot pe numele meu a ramas, nu stiu cum ma imbat odata cu amicul ala al meu si o rascumpar inapoi :))))))))))))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce a mers vreo 2 saptamani aproape zilnic cu VTR-ul meu asta vara, nevasta-mea mi-a zis: "Sa nu cumva sa vinzi mobra asta vreodata" :D

Asa ca daca ma plictisesc de ea ramane in famelie :))))

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca pana acum te-ai incapatanat si ai ars-o numai ciopareste :) Apoi ti-ai luat Banditul ala care tot un fel de ciopar nereusit e... Dar nah... normal ca biata fata cand a dat ce ceva mai calumea i s-au aprrins beculetele. Daca e pe asa, sa nu te impinga pacatul sa o lasi sa se urce pe vreun S1000RR ca va trebui sa renunti la unul dintre rinichi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu chiar, mobra ei de vis e un Triumph Scrambler nou nout....deocamdata cel putin, ca daca se obisnuiste cu manevrabilitatea Raptorului nu stiu daca o sa-i mai placa pe clasice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ala e destul de manevrabil.

Eu ma uit la CBF-ul asta, desi e grea, este foarte manevrabila si usor de invartit cu ea pe loc. Dar se simte serios lipsa de putere si de cuplu. E o motoreta ok, dar nu si pentru agitati :)


» Post actualizat in 28 May 2016 20:46

VTR-ul meu parca s-a nascut a... treia oara! Sa primesc niste poze mai calumea si o sa le postez aici.

Vopsea noua, carenat complet, tobe de carbon, undertray aftermarket, semnale cu led, alt prabriz, stop pe led... Arata intr-un fel, iar de mers, la ce i-a facut Patrick, n-ar trebui sa mai fie nevoie de interventii in urmatoarea perioada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

» Post actualizat in 28 May 2016 20:46

 

VTR-ul meu parca s-a nascut a... treia oara! Sa primesc niste poze mai calumea si o sa le postez aici.

Vopsea noua, carenat complet, tobe de carbon, undertray aftermarket, semnale cu led, alt prabriz, stop pe led... Arata intr-un fel, iar de mers, la ce i-a facut Patrick, n-ar trebui sa mai fie nevoie de interventii in urmatoarea perioada!

 

Pai sa pui!

Io-l aduc saptamana viitoare in Buc, inainte primeste in schimb de ulei si baterie noua..

Intre timp am adus Rapitoarea si ma mai dau cu ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat si eu in gasca asta de vreo luna :)

 

Operatiuni efectuate dupa cumparare:

 

- schimbat releu incarcare, era prajit cel de pe ea (nu era cel original), incarca cu 16 V si mi-a umflat bateria.

- reglat + sync carb

- OBLIGATORIU schimbat intinzatoarele de distributie, piese noi, cele vechi nu intindeau bine, tacanea grav, cele vechi puteam sa le comprim cu usurinta, mai ales pe cel de la cilindrul din fata, nu cred ca mai avea mult si sarea de la punct.

- vopsit dupa cod culoare original vtr + stickere sub lac

- gume noi

- desigur..schimb ulei si filtre

 

To do, am inceput de sfarsit la rulmentul roata spate + tampoanele de la roata spate cam duse, e normal la 100 NM.. :)

post-25321-0-62245700-1464607776_thumb.jpg

post-25321-0-01595400-1464607781_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorinm - vezi ca pe CCT-urile minunate de la Honda au facut niste upgrade-uri in timp. Cred ca cele mai avansate sunt unele cu 2 puncte/buline albe pe ele. In rest, parerea mea despre ce ar trebui sa intinda distributia la honde o stiti deja :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...