Vizitator Adrian Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Si pretul semnificativ mai mic. Iar asta cantareste destul de mult atunci cand cine vrea sa si-l cumpere si nu are asteptari la performante de circuit cu ea. Si cred ca e o idee mai confortabil VTR. Diferenta la RSV consta in frane mai misto, suspensii de top si un motor mai puternic. » Post actualizat in 23 Dec 2014 11:26 Si cred ca dupa prima isprava a ramas cu buza umflata - la VTR e suficient sa strambi furca si sa spargi farul si e dauna totala dpdv al asigurarilor. Si oricum, asigurarile iti dau un ca.cat de bani pe astea vechi. Daca ai facut-o acordeon si te astepti ca sa iti iei mii de euro de la asigurari, atunci iti iei cea mai mare teapa ) Este o idee proasta si preconceputa faptul ca o motoreta trebuie sa fie de ''circuit'ca sa aiba frane si suspensii bune. Este chiar foarte proasta aceasa idee ajunsa deja la stadiul de mit popular pe forum... Imi amintesc de asta cand vroiam sa pun o furca USD si alte frane pe SV 650 (2nd generation), si toti ziceau ca sa-mi iau gixxer direct. Adica nu aveam voie sa am un SV cu frane si ciclistica decenta (spun asta pt ca SV este singura mobra care-mi dadea emotii negative pe viraje unde mai existau denivelari). VTR daca umbli putin la furca (sa o setezi pt ce vrei, si alte arcuri noi,liniare in functie de greutate), este chiar o motoreta decenta la suspensii (chiar daca nu are USD). Cat despre confort, la RSV se putea cobora si urca mobra din juguri foarte elegant. Eu o coborasem la maxim,ca asa-mi placea, si nu mi-era incomod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune... Amortizorul fata taie din eficietan franelor. Etrierii sunt destul de buni.Poate la pompa ai putea sa umbli si la furtune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Ati uitat ceva, poate ca alte marci, modele de motociclete sunt mai puternice mai rapide poate si mai frumoase, dar VTR 1000, nu stiu dar...are Personalitate, Caracter, motorul are suficient cuplu ca sa nu te faca de ras si sa fie fun cand tragi de gaz,sound-ul de asemenea este foarte placut. Suspensia este intr-adevar cam nereusita dar se poate seta sa fie cat de cat ok pe strada, la fel si cu franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Amortizorul fata taie din eficietan franelor. Etrierii sunt destul de buni.Poate la pompa ai putea sa umbli si la furtune Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea. Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea. Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e Nu mai bine iti iei alta mobra? Esti constient ca investitiile pe care i le vei face nu iti vor fi recunoscute atunci cand o vei vinde. Dupa cum zicea si Adrian mai sus,Rsv-ul e foarte ieftin si are tot ce trebuie pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 23, 2014 Share Postat Decembrie 23, 2014 PAi, tocmai ce spuneam mai devreme ca as vrea un M620 pentru mersul de zi cu zi si VTR-ul sa ramana pentru golaneala. De la Aprilia mi-as lua doar Tuono. Atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 ok! 36,M,Bucuresti Michelin PP, cele mai bune gume overall, iar pretul e giugiuc Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune... eheee...daca ai fi avut 2 choppere si un Bandit inainte nu te-ai mai fi plans de frane ....pe mine inca ma mira ca mobra mandrii, un CB500 '98 cu-n singur disc, franeaza mai bine ca Banditul meu, dublu disc si etriere mai mari... a da, mi-am adus aminte, CB 500-ele dupa '97 e "Made in Italy"....si e echipat full Brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 24, 2014 Share Postat Decembrie 24, 2014 Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea. Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e suspensia nu e punctul slab Daca stii ce sa reglezi, ce sa schimbi si ce/cum sa setezi, e chiar decenta. Nu te uita doar la faptul ca NU e USD. Monsterele majoritatea au USD si n -au nici un reglaj pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 la cum a fost ieri vreama in 'curesti nu m-am putut abtine, am aruncat bateria pe mobra si-am dat o tura...vreme de aprilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Decembrie 25, 2014 Share Postat Decembrie 25, 2014 Frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 26, 2014 Share Postat Decembrie 26, 2014 maxim negrul ala mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Cum sunt oglinzile alea? Am si eu un set si vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau le fac vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Cum sunt oglinzile alea? Am si eu un set si vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau le fac vant. Cele mai bune sunt alea stock. Am avut si si eu asa ceva si se tot desfacea surubul care tinea bratul ala culisant. Am renuntat la ele si le-am dat pe 3 beri. Poate erau ale mele prea chinezesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Neaaaaah Pe VTR, cele mai bune oglinzi sunt alea de.... Fazer 600. Au bratul mai lung si sunt o idee mai mari. Eu pe stanga am oglinda de Fazer si pe dreapta de VTR. In aia de VTR, jumatate vad coatele, in aia de Fazer se vede calumea totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Pai vezi?Yamaha e cea mai buna:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Decembrie 27, 2014 Share Postat Decembrie 27, 2014 Ca utilitate sunt bune, reglate bine nu prea ai unghi mort (apare botul masinii in campul vizual pana ii dispare fundul din oglinda)...mie nu prea imi plac estetic, credeam ca vor veni mai orizontal, nu la 45 grade. Era misto daca aveai stanga de.VTR, ca o dreapta am si eu, si ma interesa o stanga originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Aveti idee de unde pot cumpara si eu un termostat nou? Mi-a venit asa sa-l schimb in primavara preventiv! 100% nu a schimbat nimeni nimic niciodata! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Intreaba si pe pe topicul deschis cu varadero. Sunt mai multi acolo si poate vei primi un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 Aveti idee de unde pot cumpara si eu un termostat nou? Mi-a venit asa sa-l schimb in primavara preventiv! 100% nu a schimbat nimeni nimic niciodata! Multumesc! Termostat nou de aici http://www.kampurmotors.ro/ Termostat second de aici http://kit-lant.ro/termostat-honda-vtr-1000-f-firestorm-1998-2005-19300-mbb-003/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 1, 2015 Share Postat Ianuarie 1, 2015 mie-mi plac oglinzile de cbr 900 si mi se par f ok ca deschidere. Eu cu cele stock de vtr imi cam vad umerii, dar de recunoscut, arata f bine ca design ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 (editat) De care lant sa iau pana la urma pentru papusica? Ca nu ma pot hotari !!! 1.Ek Qx-ring Extreme 48.8kN chain, ZST 2. D.I.D's SUPERSTREET X-RING ZVM-X Series Chain, T/S 46,3kN . Multumesc! Editat Ianuarie 2, 2015 de nyk23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Cred ca nu dai gres cu nici unul. Eu am Did pe a mea, are cam 10.000 km si se prezinta OK, mai duce lejer cel putin inca un sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyk23 Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Parca Ek-ul ala imi face cu ochiul, o sa iau si pinioane oricum ar fi ! Dar mai astept un pic pana o sa-l cumpar ,ca oricum acum e prea frig pt a lucra la moto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Pai normal ca iei si pinioane , altfel dai banii de pomana pe lant daca vii cu el nou si pinioanele sunt uzate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.