Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Si pretul semnificativ mai mic. Iar asta cantareste destul de mult atunci cand cine vrea sa si-l cumpere si nu are asteptari la performante de circuit cu ea. Si cred ca e o idee mai confortabil VTR. Diferenta la RSV consta in frane mai misto, suspensii de top si un motor mai puternic.

» Post actualizat in 23 Dec 2014 11:26

Si cred ca dupa prima isprava a ramas cu buza umflata - la VTR e suficient sa strambi furca si sa spargi farul si e dauna totala dpdv al asigurarilor. Si oricum, asigurarile iti dau un ca.cat de bani pe astea vechi. Daca ai facut-o acordeon si te astepti ca sa iti iei mii de euro de la asigurari, atunci iti iei cea mai mare teapa :))

 

 

Este o idee proasta si preconceputa faptul ca o motoreta trebuie sa fie de ''circuit'ca sa aiba frane si suspensii bune. Este chiar foarte proasta aceasa idee ajunsa deja la stadiul de mit popular pe forum...

 

Imi amintesc de asta cand vroiam sa pun o furca USD si alte frane pe SV 650 (2nd generation), si toti ziceau ca sa-mi iau gixxer direct. Adica nu aveam voie sa am un SV cu frane si ciclistica decenta (spun asta pt ca SV este singura mobra care-mi dadea emotii negative pe viraje unde mai existau denivelari).

 

VTR daca umbli putin la furca (sa o setezi pt ce vrei, si alte arcuri noi,liniare in functie de greutate), este chiar o motoreta decenta la suspensii (chiar daca nu are USD).

 

Cat despre confort, la RSV se putea cobora si urca mobra din juguri foarte elegant. Eu o coborasem la maxim,ca asa-mi placea, si nu mi-era incomod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune...

Amortizorul fata taie din eficietan franelor.

Etrierii sunt destul de buni.Poate la pompa ai putea sa umbli si la furtune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati uitat ceva, poate ca alte marci, modele de motociclete sunt mai puternice mai rapide poate si mai frumoase, dar VTR 1000, nu stiu dar...are Personalitate, Caracter, motorul are suficient cuplu ca sa nu te faca de ras si sa fie fun cand tragi de gaz,sound-ul de asemenea este foarte placut. Suspensia este intr-adevar cam nereusita dar se poate seta sa fie cat de cat ok pe strada, la fel si cu franele. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul fata taie din eficietan franelor.

Etrierii sunt destul de buni.Poate la pompa ai putea sa umbli si la furtune

Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea.

Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea.

Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e :)

Nu mai bine iti iei alta mobra?:P

Esti constient ca investitiile pe care i le vei face nu iti vor fi recunoscute atunci cand o vei vinde.

Dupa cum zicea si Adrian mai sus,Rsv-ul e foarte ieftin si are tot ce trebuie pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PAi, tocmai ce spuneam mai devreme ca as vrea un M620 pentru mersul de zi cu zi si VTR-ul sa ramana pentru golaneala.

De la Aprilia mi-as lua doar Tuono. Atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok! 36,M,Bucuresti :tomato:

Michelin PP, cele mai bune gume overall, iar pretul e giugiuc

 

Spuneam ca VTR-ul e o motocicleta decenta pentru ceea ce a fost ea facuta. In momentul in care te zbarlesti la ea, atunci observi lucruri. Si da, eu simt nevoia de niste frane mai bune...

 

eheee...daca ai fi avut 2 choppere si un Bandit inainte nu te-ai mai fi plans de frane :P ....pe mine inca ma mira ca mobra mandrii, un CB500 '98 cu-n singur disc, franeaza mai bine ca Banditul meu, dublu disc si etriere mai mari... a da, mi-am adus aminte, CB 500-ele dupa '97 e "Made in Italy"....si e echipat full Brembo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Da, asta ma gandesc si eu. 954 are aceiasi etrieri. Deci.. sa zicem ca franele ar fi ok. Suspensia punctul ei slab, de aceea la modelele dupa 2001 au umblat la ea.

Daca nu cda distributia, iarna asta ii puneam o furca de 1000RR cu tot cu sistem de franare. Asta e :)

 

suspensia nu e punctul slab :) Daca stii ce sa reglezi, ce sa schimbi si ce/cum sa setezi, e chiar decenta. Nu te uita doar la faptul ca NU e USD.

 

Monsterele majoritatea au USD si n -au nici un reglaj pe ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sunt oglinzile alea? Am si eu un set si vreau sa stiu daca ma apuc sa le montez sau le fac vant.

Cele mai bune sunt alea stock.

Am avut si si eu asa ceva si se tot desfacea surubul care tinea bratul ala culisant.

Am renuntat la ele si le-am dat pe 3 beri.

Poate erau ale mele prea chinezesti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaaaaah :)

Pe VTR, cele mai bune oglinzi sunt alea de.... Fazer 600. Au bratul mai lung si sunt o idee mai mari. Eu pe stanga am oglinda de Fazer si pe dreapta de VTR. In aia de VTR, jumatate vad coatele, in aia de Fazer se vede calumea totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca utilitate sunt bune, reglate bine nu prea ai unghi mort (apare botul masinii in campul vizual pana ii dispare fundul din oglinda)...mie nu prea imi plac estetic, credeam ca vor veni mai orizontal, nu la 45 grade. Era misto daca aveai stanga de.VTR, ca o dreapta am si eu, si ma interesa o stanga originala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de unde pot cumpara si eu un termostat nou? Mi-a venit asa sa-l schimb in primavara preventiv! 100% nu a schimbat nimeni nimic niciodata! Multumesc!

Termostat nou de aici http://www.kampurmotors.ro/

Termostat second de aici http://kit-lant.ro/termostat-honda-vtr-1000-f-firestorm-1998-2005-19300-mbb-003/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie-mi plac oglinzile de cbr 900 si mi se par f ok ca deschidere. Eu cu cele stock de vtr imi cam vad umerii, dar de recunoscut, arata f bine ca design :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...