Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

de ce toata lumea copiaza design-ul lu Panigale ? nu e suficient ca hidosenia aia de H2O e copiata in proportie de 90% ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In rest n-are rost sa intram in polemici despre cat de stricacioase sunt sau cat de urat suna din pct de vedere ambreiaj uscat etc. Nu de alta, dar presupun ca ai avut vreo 15 motociclete Ducati si toate ti s-au stricat in primii 5 mii de km si ai investit toti banii, ti-ai vandut casa si masina si tot n-ai reusit sa acoperi datoriile create de defectiunile provocate de mobrele Ducati. Sau lasa-ma sa ghicesc : n-ai avut Ducati dar ai un prieten care are un prieten care acel prietena a auzit de la un alt prieten bun de-al lui ca o ruda de gradu 4 din partea bunicii socrului a avut un Ducati si i-au cazut 2 suruburi si s-a ars un bec, d-acolo rezultatul ca Ducati sunt proaste, nu sunt fiabile, se strica repede si costa scump ? ...

Mda, hai sa nu stricam topicul, eu am facut o afirmatie obiectiva la design-ul futurist al mobrei expuse de Roni, restul discutiilor despre Ducati nu isi au rostul aici, exista alte topicuri dedicate pt asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In rest n-are rost sa intram in polemici despre cat de stricacioase sunt sau cat de urat suna din pct de vedere ambreiaj uscat etc. Nu de alta, dar presupun ca ai avut vreo 15 motociclete Ducati si toate ti s-au stricat in primii 5 mii de km si ai investit toti banii, ti-ai vandut casa si masina si tot n-ai reusit sa acoperi datoriile create de defectiunile provocate de mobrele Ducati. Sau lasa-ma sa ghicesc : n-ai avut Ducati dar ai un prieten care are un prieten care acel prietena a auzit de la un alt prieten bun de-al lui ca o ruda de gradu 4 din partea bunicii socrului a avut un Ducati si i-au cazut 2 suruburi si s-a ars un bec, d-acolo rezultatul ca Ducati sunt proaste, nu sunt fiabile, se strica repede si costa scump ? ...

 

Mda, hai sa nu stricam topicul, eu am facut o afirmatie obiectiva la design-ul futurist al mobrei expuse de Roni, restul discutiilor despre Ducati nu isi au rostul aici, exista alte topicuri dedicate pt asta

Am avut vreo 3 desmosedici rr,dar mi s-au parut cam slabute si de aia mi-am cumparat Vtr dupa.

O dam in altele...

Ducati au doar reclama buna si "dizain".

E cam aceeasi treaba ca si cu Ifonu,dar nu e cazul sa te chinui ca sa scri aici pe topic,ca nu ma voi chinui sa iti raspund:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt cele care proptesc radiatoarele sau cele de jos, care vin prinse pe suruburile de la baie?

nu-mi dau seama din figura care sunt. daca-s cele de jos si n-au nici un folos pt mine, ti le dau eu

sunt alea de jos, prinse in suruburile de la baie. imi tre' pt ca in ele se monteaza pintenul stock. pintenul il am, a venit in cutia cu "si altele" de la italian odata cu mobra, dar prinderile astea oha, nu sunt. tu ti-ai dezbracat-o?

» Post actualizat in 27 Feb 2015 14:44

Eu m-am dat putintel cu un S4, mi s-a parut cam mititel pentru cei 1,91 m ai subsemnatului, dar sigur se putea rezolva problema. Mie imi plac.

 

si mie! urmatoarea o sa fie S4R, cel putin asta e gandul acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca un "aifon" costa cam cat bicicleta ta TDM si iti mai raman si bani de benzina pt tot sezonul moto :)) se vede de la o posta ca esti un om cu idei preconcepute, cu concluzii trase din auzite, dar nu-i nimic, ne trebuie si oameni ca tine, altfel nu s-ar putea face o diferentiere intre cei care isi permit motociclete si care inca merg cu Pegasul, invidios mic, semeni putin cu Ponta, stiai ? ;) nu tre sa fi trist daca nu stii cine e Ducati, se vede ca nu ai mers in viata ta pe o motocicleta ci doar cu biciclete, iete ca sa nu mori (cuvantul urat), arunca un ochi aici, vezi cine e Ducati si cam cate titluri moto mondiale a castigat si apoi incearca sa nu mai respiri aerul altora degeaba.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Superbike_World_champions


» Post actualizat in 27 Feb 2015 14:58

sunt alea de jos, prinse in suruburile de la baie. imi tre' pt ca in ele se monteaza pintenul stock. pintenul il am, a venit in cutia cu "si altele" de la italian odata cu mobra, dar prinderile astea oha, nu sunt. tu ti-ai dezbracat-o?


» Post actualizat in 27 Feb 2015 14:44

 

si mie! urmatoarea o sa fie S4R, cel putin asta e gandul acum

NU iti cumpara Ducati bre, poate doar daca ai "aifon", daca esti "androidar", ia-ti un Pegas de la Honda, cica faci 200 de mii de km si nici macar placutele de frane nu le schimbi, asa sunt de fiabile :)))) Ala mic de mai sus a avut ceva detenta cand a sarit gardul din gradina lui Dumnezeu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul e ca un "aifon" costa cam cat bicicleta ta TDM si iti mai raman si bani de benzina pt tot sezonul moto :)) se vede de la o posta ca esti un om cu idei preconcepute, cu concluzii trase din auzite, dar nu-i nimic, ne trebuie si oameni ca tine, altfel nu s-ar putea face o diferentiere intre cei care isi permit motociclete si care inca merg cu Pegasul, invidios mic, semeni putin cu Ponta, stiai ? ;) nu tre sa fi trist daca nu stii cine e Ducati, se vede ca nu ai mers in viata ta pe o motocicleta ci doar cu biciclete, iete ca sa nu mori (cuvantul urat), arunca un ochi aici, vezi cine e Ducati si cam cate titluri moto mondiale a castigat si apoi incearca sa nu mai respiri aerul altora degeaba.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Superbike_World_champions

» Post actualizat in 27 Feb 2015 14:58

NU iti cumpara Ducati bre, poate doar daca ai "aifon", daca esti "androidar", ia-ti un Pegas de la Honda, cica faci 200 de mii de km si nici macar placutele de frane nu le schimbi, asa sunt de fiabile :)))) Ala mic de mai sus a avut ceva detenta cand a sarit gardul din gradina lui Dumnezeu

Esti cam frustrat se vede.

Vezi ca o bicicleta de Tdm costa cam 4-5000 de e.Asta pt cultura ta generala

Imi imaginez ca esti un frustrat care bagi steroizi si stai in maieu in parcarea de la victoriei ca sa te admire pasarelele:).

Sti ce se aude despre aia care baga steroizi,nu????

 

Apropo,vezi ca asta mica are vreo 1,92 si vreo 105 kg.

Vreo 4 ani de kempo...

Dar deja o dam inaltele.

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic s-o lasati moarta cu polemicile despre cel mai bun moto ever. fiecare cu "bicicleta" lui, cu ce-i place/isi permite etc

Abia astept s-ajung miliardar sa-mi umplu ograda cu fieratanii vechi, sa nu existe dubii ca-mi iau moto vechi din chitrosenie sau neavutie :crack:

 

MotoRocker - incerc sa ajung in we sa vad daca le-am repus pe mobra (de obicei asa fac cu chestii care nu-mi trebuie, sa nu le duc de grija aiurea). Daca sunt acolo, ti le dau cu cea mai mare placere. Am avut si eu pinten insa l-am dat jos. Am in general o oroare de plastic pe tot ce inseamna moto/auto :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic s-o lasati moarta cu polemicile despre cel mai bun moto ever. fiecare cu "bicicleta" lui, cu ce-i place/isi permite etc

Abia astept s-ajung miliardar sa-mi umplu ograda cu fieratanii vechi, sa nu existe dubii ca-mi iau moto vechi din chitrosenie sau neavutie :crack:

I'm out,oricum.

Asteapta sa se faca reportul mare la loto si baga mare.

Si eu as proceda cam la fel,cu mobrele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni, si daca tot nu folosesti pintenul, nu vrei sa il vinzi? Poate il adaptez pe SV :P

Pintenul l-am dat unui coleg VTR-ist care m-a ajutat la momentul respectiv :) dar cred ca gasesti de cumparat/de facut la cine mai lucreaza in fibra. Nu stiu cat esti de pasionat dar cred ca ai putea lua model de pe unul care-ti place si-ti faci din fibra cu ce prinderi vrei, model, culori etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea din fibra mi se par mai rezistente si mai longliving decat cele mai noi din plastic/abs. Plus ca se altereaza mai greu. Strambe sunt ca asa le fac unii :))


» Post actualizat in 01 Mar 2015 19:48

update MotoRocker - nu am uitat de promisiune cu cei doi suporti. Azi abia am ajuns pe la motor. Nu sunt montati pe mobra deci nu ii folosesc insa trebuie sa gasesc "cutia cu maimute" printr-o magazie unde am depozitat niscaiva artefacte personale. Daca nu e prea tarziu pe weekend-ul viitor incerc sa caut mai cu spor cutia fermecata cu capete de ghidon, furtune, placute vechi etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea din fibra mi se par mai rezistente si mai longliving decat cele mai noi din plastic/abs. Plus ca se altereaza mai greu. Strambe sunt ca asa le fac unii :))

» Post actualizat in 01 Mar 2015 19:48

update MotoRocker - nu am uitat de promisiune cu cei doi suporti. Azi abia am ajuns pe la motor. Nu sunt montati pe mobra deci nu ii folosesc insa trebuie sa gasesc "cutia cu maimute" printr-o magazie unde am depozitat niscaiva artefacte personale. Daca nu e prea tarziu pe weekend-ul viitor incerc sa caut mai cu spor cutia fermecata cu capete de ghidon, furtune, placute vechi etc...

 

Merci man! Nu e graba :)

» Post actualizat in 02 Mar 2015 18:52

cautand cric central pt VTR sau i varianta (stiu nu exista, o sa raman la ceva gen Lift Stick de la Louis.de sau Easy Stand / Pack Jack), am dat peste review-ul asta de cand a aparut VTR-ul

....mie mi-a placut :)

 

Nothing we heard, read or saw prepared us for this bike! Yea, we knew it was light, had good torque, and handled pretty well, but none of this even began to prepare us for what was to come. Starting the bike up and putting away leads you to believe, well, that it's a civil and sedate motorcycle. It's not until you finally get a chance to turn the throttle or throw it into a corner that you can comprehend the abilities and awesome competence of this bike. When you experience this, you'll be grinning ear to ear. If your not - immediately dismount and quit riding motorcycles.

When I finally exited the highway and sampled three fast sweepers, I had to slow down and ponder whether or not the Motorsports Network VFR750 was in need of immediate replacement by none other than the VTR. Now that the test bike is long gone, I'm still wondering if it might be the correct move. After all, the VTR 1000 is the most-fun-to-ride street bike I've ever ridden!

Honda started from scratch on this bike, appearing to create a bike as close to the red Ducati's as possible while retaining most of the traits you'd expect in a Honda. Things like exceptional fit and finish, a smooth running engine, and just an overall great package of a motorcycle.

Unlike most Hondas, which often try to be all things for all riders, Big Red focused more narrowly on the Super Hawk. The frame wraps around the narrow V-twin engine and the pegs, footrests and exhaust are all tucked in for maximum cornering clearance. Just take a look from behind and you'll see the oddly angled exhaust mufflers. All this says narrowly focused sport bike.

Honda even took things a step further and built character into the bike. The V-twin by the nature of it's design and pulsing produces a feel all it's own, yet somewhat subdued. The visible portion of the exhaust header running under the engine is single walled so it discolors almost immediately, and our bike occasionally coughed and spit through the carbs leaving you wondering just what bike you were ridding. We find it impossible to believe Honda built the latter into the machine, but the occasional spitting did add character and reminded us we were riding a V-twin.

Honda chose to leave off some features we sorely missed. They include a center stand, a conveniently located choke knob, and a clock which could have been included in the existing LED panel. Their design clearly called for a minimalist approach, but these items would make the bike nicer to live with.

On highways it's difficult to believe you're riding a twin. The engine runs so smooth, and possesses such a large displacement, you just select the speed and the bike complies - up to triple digit cruising. It really doesn't matter what gear you select either, as you can downshift the wonderful slick shifting six speed tranny to second while cruising the highway at 70 mph - no problem.

The chassis, seat and engine are great for sport touring, but the forward lean combined with the bar angle and substantial knee bend will get to you in a big way if attempt all day rides as we did. The bike is best suited to stints in the saddle about as long as it takes to burn through a tank of gas, which isn't very far with only 4.2 gallons aboard (.7 of which is reserve). At this point, you'll be ready for a short brake before continuing down the road.

A more serious problem with using the bike for long trips is the inability to mount a tail bag or saddle bags. With a little creativity a tail bag is possible, but forget saddle bags all together as the narrow tapered rear seat and very high exhaust canisters will prevent their attachment. The tank on the other hand, is flat and wide which is just perfect for a large tankbag.

All this said, the VTR is clearly about sport riding - and that's what it does best. There are faster bikes out there and there are even better handling bikes, but none we know of is more rideable by the average human on the street. The stout and precise handling chassis combined with an engine that begs to be motored out of corners is simply a blast to ride.

There are few liter class bikes you can actually use to their full capability, but the VTR is so rideable, tractable, and compliant that you can literally use everything it's got to offer - and with with little effort. The large engine will pull almost regardless of the gear, yet it's a blast to ride in the stronger area of the power curve beginning at 5,000 rpm and hitting hard above 6,000 rpm.

When riding the VTR you'll shift and brake less than on most bikes. One reason for this is that the V-twin actually slows down when you let off the throttle, rather than freewheeling like an inline four. Add to this a powerplant which requires less shifting, roll it on in any gear, you can concentrate more on the other aspects of your riding - it's a bit like cheating. The overall package will leave you with more time to concentrate on other areas of your riding, like selecting entry and exit lines through corners.

Although the bike is easy to ride it's important to understand this bike is fast, and not for beginners or the faint of heart. Sure it's so civil that it can be ridden by anybody, but wick it up and you'd better be ready. It rolls on so fast and effortlessly that you better be ready to handle the speed or situations that arise.

If you have riding buddies you can't quite keep up with on back roads - you need a VTR for the unfair advantage it provides for street riding. Your buddies will then be clearly in view just ahead, or perhaps in your mirrors.

We headed to California's Pacific Coast Highway (pre-El Niño by a few days) as we felt this was the best place to test the bikes capabilities. Covering the entire length of the state, we encountered sun, rain, sweepers, hairpins and sudden and substantial road irregularities from shifting roadbeds and sudden drop offs of two or three inches.

The VTR just yawned at everything thrown at it. It was stable, relatively comfortable and a blast in corners. The chassis was taught and retained complete composure avoiding rocks and mud ( it changes lines very quickly) handling sudden drop-offs or rises in the pavement admirably. The only thing you'll find the Hawk can't handle is being thrown into a corner at the last second. Try this, and you'll find yourself entering the corner very late. The Hawk likes to be setup before entering corners.

One remarkable thing about the 1000 is that it doesn't feel like a liter class bike. Heading out of San Francisco we stumbled upon a road so tight it could have passed as a switchback trail for midget hikers. The VTR just loved it, rocketing out of the turns in first gear with the front wheel lifted.

Carrying the front wheel is something the Hawk loves to do. The front end is light, the power strong. If you crack the throttle in first, the front will loft even at times when you'd rather it didn't. In second, just slip the clutch and you have instant wheelie, a bit like riding a two-stroke motocrosser. We took full advantage of this on PCH. If there was a road irregularity or rise coming out of a corner you can bet we took advantage of the light front end.

At first we didn't appreciate the hard pull necessary to get optimum performance out of the brakes (with sintered metal pads), but as we put some hard miles on the bike things got better, and required less pull and worked much better. The few time I needed everything the brakes could offer, I was glad they worked as they did. An easier pull might have caused me some trouble; the brakes work best at speed.

Over the course of traversing the California coast, and all the additional riding we did, the VTR never got out of hand or didn't handle the situation with complete competence. The stock Dunlop D204 tires are exceptional and wear well. The chain, after all of our abuse, only needed to be adjusted once at the end of our testing.

There are very few bikes I miss when their returned, I will always miss the VTR1000. Anyone out there looking for a used VFR750?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MotoRocker - am gasit cele doua prinderi. Cand ai timp si chef, da un PM si ne vedem sa ti le inmanez

hai cu vara! :)


» Post actualizat in 13 Mar 2015 08:27

MotoRocker, roger :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am scos-o de la iernat.

Pus bateria (cum am dat-o jos de craciun, fara s-o incarc, doar tinuta in casa la caldura), tras socu' si dupa 2 apasari a pornit giugiuc....dupa aproape 3 luni pe bara si cu baterie chinezeasca de 8Ah. Intre timp i-am montat si semighidonul bun si diferenta e majora, mult mai comod acum...

 

am mers cu ea pan' la munca si inapoi, mai pe ocolite asa :) si eram numai un zambet in casca, imi place motorul asta mult! inca tre' sa ma obisnuiesc cu el dupa 4 ani jumate pe 4L 600 -naked... prea ma trezesc la viteze maricele, ma fura la viteza carenele si sunetul :D

 

Ce mai am de facut e sa-i montez pintenul si s-o spal ca penultima oara m-a prins ploaia cu ea....eventual un polish la tobe.

 

MotoRocker - am gasit cele doua prinderi. Cand ai timp si chef, da un PM si ne vedem sa ti le inmanez

hai cu vara!


» Post actualizat in 13 Mar 2015 08:27

MotoRocker, roger

Baza catre Vulturul :D ... am tot avut cestiute de facut seara dupa munca si n-am apucat.....te sun azi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, inteleg ca vrei sa renunti la semighidoane? ce ai tu acolo cred ca se poate face si la un strungar interesat cat de cat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca renteaza bataia de cap. Mie mi se pare destul de confortabil VTR-ul, poti face lejer cateva sute de km intr-o zi. Si eu m-am tot gandit, dar o sa renunt la idee.

 

In alta ordine de idei, mi-am luat de pe ebay capace de carbon pentru a inveli capacele de ambreiaj si alternator, mi-am luat furtune de frana cu insertii metalice, a venit si saua de la retapitat, mai am ceva accesorii cumparate care sunt imprastiate prin casa si stau sa le schimb; uleiul e si el pe drum iar saptamana viitoare cred ca dau comanda si de cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce gume o sa iau, ma gandeam la ceva gen Michelin Pilot Power.

 

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/michelin-pilot-power-e-120-70-17-58w-fata-5386

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/michelin-pilot-power-180-55-17-73w-spate-5383

 

Poate gasesc ceva mai calumea la aceiasi bani, dar inca nu ma agit... am de asteptat pana imi vin furtunele de frana si capacele ca sa o duc si sa mi le faca pe toate odata.


» Post actualizat in 17 Mar 2015 22:25

Ar mai fi si Dunlop Sportmax Qualifier la pret bunicel

http://www.pneurimoto.ro/cumpara/dunlop-set-sportmax-qualifier-120-70-17-58h-180-55-17-73w-du629676-7168

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti lua de la mymoto, ca iesi mai scump cu 2-3 milioane.

 

uite ici

http://anvelopemoto.eu/set-michelin-pilot-power/

 

sau mai multe optiuuni/seturi

http://anvelopemoto.eu/set-anvelope-moto/?features_hash=V1836

 

au si montaj profi, pe Viilor cu 100 lei echilibrat inclus

 

Eu am Pilot Power pe VTR si sunt supermultumit de ele, cat am apucat sa le testez... vineri am incercat sa pierd aderenta din gaz intentionat si nu am reusit, dupa care am incercat sa blochez putin spatele si a trebuit sa apas tare pana sa piarda aderenta (aproape ca oprisem), sunt bune! le-am avut la un mom dat si pe Bandit si de atunci m-au impresionat...pe Bandit m-au tinut 17.000 km, pe VTR stiu ca o sa fie mult mai putin :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu gasesti si nu gasesti, cred ca am eu o cheie tiganeasca adaptata pt ce trebuie la vtr. ti-o pot imprumuta sa-ti faci treaba

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...