Metal Heart Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Si eu tre' sa ii fac o cosmetizare, dar dupa ce o iau din service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 voi cu ce curatati/straluciti/tratati ansamblele din aluminiu? Ma ref la cadru, bascula, pahare furca etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 WD40 si cand e cazul, motorina. As fi dus-o la un detailing, dar baiatul ala de pe langa Bucuresti care se ocupa cu asa ceva vad ca nu prea mai are timp de din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 voi cu ce curatati/straluciti/tratati ansamblele din aluminiu? Ma ref la cadru, bascula, pahare furca etc autosol.Exista in mai multe variante,pentru fiecare tip de metal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 pt ca de dimineata era prea frig sa spal mobra, am sapat in gradina blocului si am pus gazon dupa care: - Am spalat-o bine cu o perie moale + carpa + PUR deoarece m-a prins o ploaie in Noiembrie cand abia o scosesem din service si era si "jegoasa de service" adica urma peste tot - a iesit bine, puteam sa insist mai mult la blocul motor, in fata unde arunca roata fata, cu o periuta de dinti...dar am folosit o periuta mai mare, pt ca e redundat sa faci luna acolo.... - Am deblocat bucsele de la discuri, spalat etrierii si dscurile cu spray de frane <etriele au fost servisate in toamna> - Am vrut sa polisez tobele...a iesit ok, iesea oglinda daca aveam si niste smirghel de apa, dar si asta e redundant, ca dupa prima ploaie se oxideaza la loc (asa am patit cu LV de la Bandit)...asa am aflat ca desi tobele sunt copii dupa LV, au totusi stanta cu E, ceea ce e bina si inca o chestie... la un moment dat toba de pe stanga a frecat de bascula binisor, acum la comprimarea suspensiei nu mai atinge, e un luft de vreo 5 mm... italianu asta de avut-o, desi cu intentii bune, cred ca era cam tantalau... - Am montat niste DBkillere venite in "cutia cu maruntisuri" care nu au asa mare efect dar mai sparg din bubuiala... - Am montat suportii si pintenul original, arata mai bine acum (Roni, nu te uit cu berea aia ) - Am rutat cablurile de la semnalele fata prin carena, ca le montasem cam direct, intr-o noapte cu frontala pe cap asta toamna si se vedeau firele cand te uitai din fata/jos...inca un motiv de "baga-mi-as plua in ele de carene" la cat de inghesuita si migaloasa e treaba cu ele (e prima mea <semi>carenata) - Am reizolat niste manunchiuri de cabluri pe la far/bord la care izolatia veche era obosita - Am spalat lantul si pinionul/butucul spate cu spray de frana, am uns cu spray de lant Repsol. - Am retusat niste mici zgarieturi/puncte pe ici pe colo cu marker negru...marker normal, permanent, Rotring, sa vad daca merita sa cumpar un marker de retus auto...iese bine, o sa cumpar un marker auto si o sa fac treaba chiar permanenta. fiindca m-a prins noaptea, n-am mai facut poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Ia vezi baiat aici. http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VTR-FIRESTORM-LUGGAGE-RACK-CARRIER-/400895168731?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d5736d0db Si uite si cheia de bujii http://www.ebay.co.uk/itm/SPARK-PLUG-REMOVAL-TOOL-SOCKET-FITS-HONDA-VTR1000-F-W-Y-FIRESTORM-1997-2008-/400660449935?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d49394a8f Editat Aprilie 5, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Merci man, la banii la care vinde englezu ala + shipping (nu livreaza nu RO) mi-l iau pe asta http://www.polo-motorrad.com/en/monorack-f-topcasetrager-honda-vtr-1000-f-ohne-querplatte.html ca topcase si placa am Iar cheia de bujii o vreau pe aia originala ca s-o adaug in trusa, sa o pot cara dupa mine oricum, nu-i graba cu ce am in semnatura....pica ele Tre' sa-mi fac asigurare ca vad ca astia cu prognoza o cam dau in bara si pierd zile frumoase.... Tu ai dus-o la Patrick? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Da, e la Patrick de joi. » Post actualizat in 05 Apr 2015 13:59 Roni, ce faci tata, speli putina VTR-istilor? PS: cu un set de carene chinezesti si o husa sh pentru rezervor de pe ebay iti faceai o super motoreta... Putini sunt cei care ar lua o astfel de motocicleta si sa se apuce sa investeasca in ea. Pe mine m-a dus distributia 1600 de lei in toamna, a facut un amic cu ea 7km ca mi-a adus-o din service inainte sa dea zapada si acum am dus-o iar pentru revizia de primavara, inca 2000 de lei! ) Inainte sa o duc in service am mai facut eu vreo 25. Deci, daca facem un calcul simplu la costuri pe km parcurs cred ca ca incepe sa ma intepe ficatul! Editat Aprilie 5, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 daca mai pui si cat ai bagat anu trecut, iti mai luai un VTR ce vrei om, pasiune grea si scumpa....ochii vad inima cere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Bai nene, eu incep sa ma gandesc serios sa-mi fac leasing la una noua. Imi face cu ochiul grav de tot un Kawasaki Z1000SX. Sau daca as gasi un FZ1 Fazer cu ABS ramas pe stoc pe undeva chiar ar fi pont Vedem cum merg lucrurile anul asta... Editat Aprilie 5, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Mobra noua e alta manevra. Sti ca minim 5 6 ani nu ai in ce sa investesti nimic in ea,in afara de consumabile. E de apreciat ca ai avut grija si inca ai de vtr:). Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Da, asta ma gandesc si eu... nu-s genul care sa o schimbe odata la 3 luni... Fazerul l-am luat in iunie 2007 si l-am tinut pana in iulie 2012. VTR-ul l-am luat imediat, la nici o luna. Si nu ma gandesc sa-l vand prea curand. Pe de alta parte, motor nou pentru 6-10.000 km cat fac eu pe an nu stiu daca isi justifica investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Problema la mine e ca nu-mi place nicio mobra noua....ba da nu ma atarge nimic la ele! Mi se aprindeau calcaiele la un moment dat dupa BMW F800R dar cum 80% e facuta in china si mai e si arhiplina de electronica....eu venind pe drumul Mobra50- Voshod/Izh/ Chopper / Naked/ ST...... nu ma atrage deloc piata noua. Hai, poate fac un compromis pt un SuperDuke sau un EBR 1190SX Editat Aprilie 5, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Problema la mine e ca nu-mi place nicio mobra noua....ba da nu ma atarge nimic la ele! Mi se aprindeau calcaiele la un moment dat dupa BMW F800R dar cum 80% e facuta in china si mai e si arhiplina de electronica....eu venind pe drumul Mobra50- Voshod/Izh/ Chopper / Naked/ ST...... nu ma atrage deloc piata noua. Hai, poate fac un compromis pt un SuperDuke sau un EBR 1190SX Nici sa nu te gandesti la modeluld e 800 . Cica pe la 30000 km le sare cate o supapa,se arde magnetoul si multe alte bube destul de costisitoare. » Post actualizat in 05 Apr 2015 21:19 Da, asta ma gandesc si eu... nu-s genul care sa o schimbe odata la 3 luni... Fazerul l-am luat in iunie 2007 si l-am tinut pana in iulie 2012. VTR-ul l-am luat imediat, la nici o luna. Si nu ma gandesc sa-l vand prea curand. Pe de alta parte, motor nou pentru 6-10.000 km cat fac eu pe an nu stiu daca isi justifica investitia. Pentru plimbari ocazionale,cam ai dreptate,dar daca sti ca vrei sa o folosesti la drumuri lungi si nu doresti sa te lase in drum,parca ar merge una noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Mi-ar mai placea un Ducati ST4 (stiu, cel mai urat Ducati ever) dar e fix acelasi lucru cu VTR-ul. Sa zicem ca ar avea niste frane mai bune si o suspensie ceva mai acatarii, dar in rest tot pacatoasa e cu mecanica si toate cele. Plus ca daca vrei sa ajungi la baterie, desfaci la suruburi la ea de te plictisesti. Aprilia Tuono iar e o chestie interesanta, dar si aia daca nu o iei de la cineva care sa fi avut grija de ea, e haos si acolo. Pe lista ar mai fi Monsterul, dar nu de 600, ca e lesinat rau de tot - asta ar fi cel mai ok ca te mai descurci de una, de alta, pozitia e confortabila, nu imbie la viteza de neam prost... Asta daca vorbim de SH-uri. Si varianta de backup - FZS1000 Fazer. Dar mai e pana acolo Vedem acum ce fac, ce iese din mana lui nea' Patrick Parca vad ca iar o iau din service si numa mai dau jos de pe ea decat atunci cand i se termina benzina - asa am facut acum doi ani dupa ce i-am schimbat gumele, kitul de lant, reglaje si tot ce a trebuit pe acolo. Seara cand am luat-o am facut plinul pe Fundeni si cand am ajuns acasa aveam 130 km facuti si becul la benzina aprins, m-am plimbat prin tot orasul... Editat Aprilie 5, 2015 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 aceeasi problema si la masini....dupa 6 ani pe vechea Dacie Berlina si inca 5 pe Matiz, cand conduc o masina cu servo (mai ales electric) si enspe mii d PPS RDG GDO EPS ABS POIPIC... ...zici ca sunt un mos d-ala... "Bah, taica, nu se mai fac masini cum se faceau odata...." nu simti nimic. D-aia cre'ca prima mea masina noua o sa fie un Logan...CHEL , doar cu AC, ca ala e bun vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 O sa ramaneti singuri aici pe forum,cu vtr... Eu ca si alti,suntem doar niste fantome care vorbesc din amintiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Eu mi-am luat Focus 1 1.6 benzina. E tot ce trebuie. Loganul n-are totusi 4 airbaguri. » Post actualizat in 05 Apr 2015 21:35 O sa ramaneti singuri aici pe forum,cu vtr... Eu ca si alti,suntem doar niste fantome care vorbesc din amintiri Bai, nu inteleg de ce s-au depreciat/subapreciat in halul asta VTR-urile la noi. Daca ma uit la englezi, au aia niste preturi acolo la ele de-ti pica fata. Plus ca-s multe. Cat am 4 zile in Londra asta toamna, am vazut cateva VTR-uri. La noi trec saptamani pana vad unul pe strada! La fel si la italieni, un VTR cat de cat ok nu e tocmai ieftin. Tocmai de asta ma ambitionez sa-l tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Eu mi-am luat Focus 1 1.6 benzina. E tot ce trebuie. Loganul n-are totusi 4 airbaguri. » Post actualizat in 05 Apr 2015 21:35 Bai, nu inteleg de ce s-au depreciat/subapreciat in halul asta VTR-urile la noi. Daca ma uit la englezi, au aia niste preturi acolo la ele de-ti pica fata. Plus ca-s multe. Cat am 4 zile in Londra asta toamna, am vazut cateva VTR-uri. La noi trec saptamani pana vad unul pe strada! La fel si la italieni, un VTR cat de cat ok nu e tocmai ieftin. Tocmai de asta ma ambitionez sa-l tin. Pe langa asta,aia fac nspe mi de upgrade-uri: https://www.facebook.com/groups/48059891549/?fref=ts . Cam greu sa inteleaga lumea ce mobra e asta,cand tara noastra e tara lui ier1,ier6 si tot ce mai e cu ier in coada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Nu vad linkul, n-am facebook » Post actualizat in 05 Apr 2015 21:48Oare la noi de ce nu exista asa ceva? http://www.ebay.co.uk/itm/2001-HONDA-VTR1000-FIRESTORM-SPORTS-TOURING-/221676324316?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item339cf045dc Iar asta la aprox. 1800E e mult mai ok ca motoarele de dupa 2007 de sunt la noi la vanzare http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VTR-FIRESTORM-MUST-BE-SEEN-UNIEQIE-AND-MINT-1-OWNER-/251897405048?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aa6415e78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Metale...daca vrei ceva mai nou ti-am zis, Ducati S4R...sau macar un S2, dar sa il iei intretinut si daca ai grija de el ca de VTR, mobra aia te va ferici...nu are cum sa nu Eu VTR-ul il mai tin...e f versatil in modificari si asta imi place si apropos de englezi...faca aia niste modificari si toarna la bani in ele + cum ziceai, au niste preturi SH de te doare mintea! Eu il vand in UK cand o fi sa-l vand Pe langa asta,aia fac nspe mi de upgrade-uri: https://www.facebook.com/groups/48059891549/?fref=ts . sunt si eu in grupul ala...numai bunataturi vad acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Nu vad linkul, n-am facebook » Post actualizat in 05 Apr 2015 21:48 Oare la noi de ce nu exista asa ceva? http://www.ebay.co.uk/itm/2001-HONDA-VTR1000-FIRESTORM-SPORTS-TOURING-/221676324316?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item339cf045dc Iar asta la aprox. 1800E e mult mai ok ca motoarele de dupa 2007 de sunt la noi la vanzare http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VTR-FIRESTORM-MUST-BE-SEEN-UNIEQIE-AND-MINT-1-OWNER-/251897405048?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aa6415e78 De ce ma faci sa visez "urat"? E criminala si cred ca sigur a umblat si in furca fata,o data ce i-a pus amortizorul ala pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Un amortizor din ala nou e cam 1000 E. E trecut pe lista pentru la anu' alaturi de niste arcuri noi si discuri fata noi Sa vedem acum de Pasti, poate saptamana asta ma pricopsesc cu o prima. Mi-as pune amortizor de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 mielu se duce in vetereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Notigan Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 salutare prieteni motociclisti...sunt detinator al unei honda vtr 1000 firestorm model 98,in primul rand vreau sa spun ca sunt foarte multimit de ea...dar acum 2 ani din greaseala mea am avut un mic accident si mi sau spart toate carenele...imi poate da cineva o informatie de unde le pot cumpara sau dezmembreaza cineva?? asflat uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.