Sari la conținut

Intrebare despre HONDA nsr


doctoroo
 Share

Postări Recomandate

Salutari!!!

Eu sunt mandrul posesor al unei HONDA NSR (NS-1) de 75cc. Probabil multi nici nu au auzit de asemenea "racheta" dar e a mea si sunt mandru de ea.

Am carnetul de asta vara si ca orice incepator deja ma visez ROSSI.Asa ca m-am hotarat sa fac o schimbare de motor la "bolidul" meu si m-am gandit sa aleg dintre urmatoarele variante:

 

1.Sa schimb cu totul grupul propulsor (motor+cutie)

2.Sa schimb doar motorul

3.Sa schimb piston+ambielaj+segmenti si sa alezez actualul cilindru.

 

Ii rog pe cei care se pricep si au rabdare sa ma ajute cu un sfat.Adica care sunt avantajele si dezavantajele fiecarei variante.

 

P.S.:sunt sigur ca, cadrul poate suporta o asemenea schimbare pentru ca este destul de solid si de greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai spune-mi daca ai permis. Daca DA, atunci cumpara-ti ceva mai mare.

Cadrul suporta motor mai mare, dar franele? Dar bascula spate suporta o roata mai groasa? Dar amortizoarele suporta diferenta de greutate, acceleratie......etc?

Varianta 2 nu e posibila pentru ca motorul si c.v. e un tot.

Eu as alege var 1

Var 3 inseamna tuning si e mai complicat decat crezi.

Bafta si tine-ne la curent cu realizarile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-mi dau si eu cu parerea:

N-ai specificat cu ce sa-l schimbi, asa ca o sa sar peste aluziile despre un motor de elicopter si o sa presupun ca vrei un 125, eventual tot nsr.

Avind in vedere ca nu stiu care e diferneta intre motoare si rame, o sa incerc sa nu intru in detalii..

 

Intre cele 3 variante, as alege prima (Sa schimb cu totul grupul propulsor ) din urmatorul considerent, in ipoteza ca incape usor in rama veche:

Un motor facut de fabrica mai puternic are si o cutie mai zdravana si eventual chiar mai lunga, deci o sa prinda viteza mai mare, e conceputa pt acea distributie de putere si cuplu. Acum la partea legala nu ma bag pt ca nu am habar...

 

La varianta cu sa schimbi doar motorul, nu prea inteleg, nu stiu sa aibe cutie separata, oricum, daca e asa, si se poate, atunci merge si asa, dar trebuie sa tii cont ca in acest caz cutia s-ar putea sa fie odata prea scurta, si in al 2 lea rind o sa fie mai solicitata, ceea ce ar putea duce la uzuri premature fie in ambreiaj fie in cutia in sine.

 

La varianta 3, cu alezatul, problemele pe care la vad eu sint:

-sa fie alezat bine (precizie)

-canalele de transfer + ferestrele de admisie/evacuare sint concepute pt un alezaj, ceea ce nu e neaparat sa fie optim pt un alezaj mai mare (sa-l faci de 125 de ex)

-prin alezare, marind volumul cilindrului, cresti si raportul de compresie.

Aici e o problema: Daca raportul de compresie initial a fost f mare, va creste si mai mult, lucru care poate duce la aparitia detonatiilor, ceea ce s-ar putea manifesta prin topiri piston, piston spart, pierdere de putere.

 

 

Si mai e o problema, pe final, s-ar putea ai probleme cu evacuarea, probabil iti va trebui una acordata corespunzator noului motor (oricum daca-l schimbi, pune-i si toba de la cel nou).

 

Oricum, varianta 3 e destul de nesigura, si zic eu ca nu se merita sa risti un motor mai scump intr-un experiment care poate esua..

Cam asta ar fi, asfalt uscat si multi km[/h]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...