Sari la conținut

Motor Turat Foarte Puternic....


t3r3nt3
 Share

Postări Recomandate

salutare,

 

am cautat tot forum-ul, probleme similare cu a mea, dar nimik (decat invers - nu se tureaza motorul la altii).

 

mi se tureaza motorul foarte mult - la relanti 3000 4000 de rotatii (dar sunetul este similar cu 1000 1500 - la fel si puterea).

 

din cauza asta am fost nevoit sa merg prin oras cu a 4-a pentru a ajunge la 50km/h si asta undeva la 8000 de rotatii.

 

ce este de facut, care ar fi cauzele - daca puteti sa imi spuneti si mie unde ar trebui sa umblu, sau care ar putea fi bubele...

 

ms mult, anticipat....

 

moto - kawasaki zx4r, an 93, 51.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca se aude la fel si puterea e la fel, cel mai logic ar fi sa indice eronat turometrul. Dar numai daca se aude la fel. Banuiesc ca stii si tu cum se aude motorul la 1000 de turatii si la 3000. Urechea ta e cel mai bun instrument.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI EU M-AM GANDIT LA FEL, SA FIE BELIT TUROMETRUL - DA PARCA NU IMI VINE SA IMI INCERC NOROCUL - DESI EL ESTE PE ROSU LA 14 DE ROTATII EU SA CONTINUI SA II DAU IN GURA (SA MA GHIDEZ DUPA SUNET).

 

 

ASTEPT INCA OPINII SI PARERI

MS PENTRU CELE EXPRIMATE MAI SUS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DESI EL ESTE PE ROSU LA 14 DE ROTATII EU SA CONTINUI SA II DAU IN GURA (SA MA GHIDEZ DUPA SUNET).
Muahahahahaaaaaaaa... si te lauzi la vecini ca-i dai 19 mii de ture, ca in Formula 1 :lol:

 

Schimba-i dreaq turometru.

 

 

 

Sau daca vrei o treaba profi faci asa:

viteza = rpm motor / primary drive / gear ratio * dinti pinion / dinti foaie * circumferinta pneu spate (cm) * (1- pierderi) * 60 / 100000

 

Exemplu la mine:

turatie: 8000 rpm

primary drive: 1,85

4th gear: 26:23

pinion: 15

foaie: 41

circumferinta pneu: = PI*(17*2,54+2*180*55/1000) = 198 cm

 

Deci viteza intr-a 4-a la 8000 rpm este:

8000 / 1,85 / 26 * 23 *15 / 41 * 198 * 0,95 * 60 /100000 = 158 km/h (conform cu realitatea, deci turometrul e ok)

 

Nu ma intreba de unde iei datele motorului tau, ca asta e treaba ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muahahahahaaaaaaaa... si te lauzi la vecini ca-i dai 19 mii de ture, ca in Formula 1 :o

 

Schimba-i dreaq turometru.

Sau daca vrei o treaba profi faci asa:

viteza = rpm motor / primary drive / gear ratio * dinti pinion / dinti foaie * circumferinta pneu spate (cm) * (1- pierderi) * 60 / 100000

 

Exemplu la mine:

turatie: 8000 rpm

primary drive: 1,85

4th gear: 26:23

pinion: 15

foaie: 41

circumferinta pneu: = PI*(17*2,54+2*180*55/1000) = 198 cm

 

Deci viteza intr-a 4-a la 8000 rpm este:

8000 / 1,85 / 26 * 23 *15 / 41 * 198 * 0,95 * 60 /100000 = 158 km/h (conform cu realitatea, deci turometrul e ok)

 

Nu ma intreba de unde iei datele motorului tau, ca asta e treaba ta.

 

 

Aloooo!!! Ce'i breh acilea, clubul micilor matematicieni??? :cheers:

 

Pentru astfel de calcule arunca o privire la :

http://www.xs4all.nl/~ator0437/gc/

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...