t3r3nt3 Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 salutare, am cautat tot forum-ul, probleme similare cu a mea, dar nimik (decat invers - nu se tureaza motorul la altii). mi se tureaza motorul foarte mult - la relanti 3000 4000 de rotatii (dar sunetul este similar cu 1000 1500 - la fel si puterea). din cauza asta am fost nevoit sa merg prin oras cu a 4-a pentru a ajunge la 50km/h si asta undeva la 8000 de rotatii. ce este de facut, care ar fi cauzele - daca puteti sa imi spuneti si mie unde ar trebui sa umblu, sau care ar putea fi bubele... ms mult, anticipat.... moto - kawasaki zx4r, an 93, 51.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Intr-a 4-a la 8000 rpm ar trebui sa ai in jur de 160 km/h. Ori nu mai ai ambreiaj ori iti indica prost turometru. Daca zici ca si pe liber arata 4000 dar se aude si trage ca la 1000 - as zice ca e paradit turometrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GXG Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Pai daca se aude la fel si puterea e la fel, cel mai logic ar fi sa indice eronat turometrul. Dar numai daca se aude la fel. Banuiesc ca stii si tu cum se aude motorul la 1000 de turatii si la 3000. Urechea ta e cel mai bun instrument. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t3r3nt3 Postat August 15, 2007 Autor Share Postat August 15, 2007 SI EU M-AM GANDIT LA FEL, SA FIE BELIT TUROMETRUL - DA PARCA NU IMI VINE SA IMI INCERC NOROCUL - DESI EL ESTE PE ROSU LA 14 DE ROTATII EU SA CONTINUI SA II DAU IN GURA (SA MA GHIDEZ DUPA SUNET). ASTEPT INCA OPINII SI PARERI MS PENTRU CELE EXPRIMATE MAI SUS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 DESI EL ESTE PE ROSU LA 14 DE ROTATII EU SA CONTINUI SA II DAU IN GURA (SA MA GHIDEZ DUPA SUNET).Muahahahahaaaaaaaa... si te lauzi la vecini ca-i dai 19 mii de ture, ca in Formula 1 Schimba-i dreaq turometru. Sau daca vrei o treaba profi faci asa: viteza = rpm motor / primary drive / gear ratio * dinti pinion / dinti foaie * circumferinta pneu spate (cm) * (1- pierderi) * 60 / 100000 Exemplu la mine: turatie: 8000 rpm primary drive: 1,85 4th gear: 26:23 pinion: 15 foaie: 41 circumferinta pneu: = PI*(17*2,54+2*180*55/1000) = 198 cm Deci viteza intr-a 4-a la 8000 rpm este: 8000 / 1,85 / 26 * 23 *15 / 41 * 198 * 0,95 * 60 /100000 = 158 km/h (conform cu realitatea, deci turometrul e ok) Nu ma intreba de unde iei datele motorului tau, ca asta e treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t3r3nt3 Postat August 18, 2007 Autor Share Postat August 18, 2007 10x pistolare si-a revenit intre timp - dar oricum iti urmez si sfatul ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Muahahahahaaaaaaaa... si te lauzi la vecini ca-i dai 19 mii de ture, ca in Formula 1 Schimba-i dreaq turometru. Sau daca vrei o treaba profi faci asa: viteza = rpm motor / primary drive / gear ratio * dinti pinion / dinti foaie * circumferinta pneu spate (cm) * (1- pierderi) * 60 / 100000 Exemplu la mine: turatie: 8000 rpm primary drive: 1,85 4th gear: 26:23 pinion: 15 foaie: 41 circumferinta pneu: = PI*(17*2,54+2*180*55/1000) = 198 cm Deci viteza intr-a 4-a la 8000 rpm este: 8000 / 1,85 / 26 * 23 *15 / 41 * 198 * 0,95 * 60 /100000 = 158 km/h (conform cu realitatea, deci turometrul e ok) Nu ma intreba de unde iei datele motorului tau, ca asta e treaba ta. Aloooo!!! Ce'i breh acilea, clubul micilor matematicieni??? Pentru astfel de calcule arunca o privire la : http://www.xs4all.nl/~ator0437/gc/ Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Aloooo!!! Ce'i breh acilea, clubul micilor matematicieni??? Pentru astfel de calcule arunca o privire la : http://www.xs4all.nl/~ator0437/gc/ Calculul meu difera cu 4 km/h fata de ce dau ei, adica e practic la fel, adica am gandit-o bine si singur, adica sunt tare baaaaaaaaaa... profesore P.S. bun link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.