Sari la conținut

Probleme Cu Curentu


xust
 Share

Postări Recomandate

am aflat k motorul nu avea destula baterie sa porneasca era datorita faptului k regulatorul era stricat si

 

turata incarca undeva peste 15v si distrusese bateria.peste cateva zile ma duc sal inlocuiesc dar am mers cu

 

ea asa pornita si bateria e terminata rau.acum am intalnit niste probleme,cand merg ceva timp cu ea turata

 

puternic cred k fierbe bateria si la relanti moare ca si cum ias scoate bornele si cu faru aprins aproape de

 

relanti scade intensitatea luminii.acum as vrea sa stiu se opreste pt k nu mai are bat deloc so tina

 

pornita,doar turata poate so tina pornita???intreb chestii astea k ma gandesc k nu cumva nu e din cauza asta

 

si am nevoie de o curatare la carbunatoare dar nu se comporta k fiind asta problema...nu oscileaza la relanti

 

pur si simplu se opreste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am aflat k motorul nu avea destula baterie sa porneasca era datorita faptului k regulatorul era stricat si

 

turata incarca undeva peste 15v si distrusese bateria.peste cateva zile ma duc sal inlocuiesc dar am mers cu

 

ea asa pornita si bateria e terminata rau.acum am intalnit niste probleme,cand merg ceva timp cu ea turata

 

puternic cred k fierbe bateria si la relanti moare ca si cum ias scoate bornele si cu faru aprins aproape de

 

relanti scade intensitatea luminii.acum as vrea sa stiu se opreste pt k nu mai are bat deloc so tina

 

pornita,doar turata poate so tina pornita???intreb chestii astea k ma gandesc k nu cumva nu e din cauza asta

 

si am nevoie de o curatare la carbunatoare dar nu se comporta k fiind asta problema...nu oscileaza la relanti

 

pur si simplu se opreste...

 

Salut.. mai bine incearca cu alta baterie, si cu regulatorul asta nou.. in prealabil, sa incarci bateria cu care probezi, si masoara pe toata plaja de turatie, dupa care mai aprinzi si cate un bec, ce tensiuni ai.. daca tensiunea isi pastreaza o valoare intre 13-14 sa zicem, e ok zic eu, iar cand aprinzi farul, sa nu scada sub 13.. iar cu bateria veche, posibil sa se fi afectat..daca scade si cu cealalta baterie este un contact imperfect probabil sau regulatorul nou, sau chiar alternatorul(sa verifici si tensiunea de la intrarea alternatorului - de obicei tens alternativa).... daca este prea mult, este pe regulator problema sigur. numai bine.. sper ca am fost de ajutor :finger:

 

:later edit:

Ma gandesc ca la ralanti nu mai ai destula tensiune pentru aprindere, in sensul asta am argumentat mai sus.. mai ales ca iti scade intensitatea luminii farului.

Editat de banicaiulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...