xust Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 am aflat k motorul nu avea destula baterie sa porneasca era datorita faptului k regulatorul era stricat si turata incarca undeva peste 15v si distrusese bateria.peste cateva zile ma duc sal inlocuiesc dar am mers cu ea asa pornita si bateria e terminata rau.acum am intalnit niste probleme,cand merg ceva timp cu ea turata puternic cred k fierbe bateria si la relanti moare ca si cum ias scoate bornele si cu faru aprins aproape de relanti scade intensitatea luminii.acum as vrea sa stiu se opreste pt k nu mai are bat deloc so tina pornita,doar turata poate so tina pornita???intreb chestii astea k ma gandesc k nu cumva nu e din cauza asta si am nevoie de o curatare la carbunatoare dar nu se comporta k fiind asta problema...nu oscileaza la relanti pur si simplu se opreste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 (editat) am aflat k motorul nu avea destula baterie sa porneasca era datorita faptului k regulatorul era stricat si turata incarca undeva peste 15v si distrusese bateria.peste cateva zile ma duc sal inlocuiesc dar am mers cu ea asa pornita si bateria e terminata rau.acum am intalnit niste probleme,cand merg ceva timp cu ea turata puternic cred k fierbe bateria si la relanti moare ca si cum ias scoate bornele si cu faru aprins aproape de relanti scade intensitatea luminii.acum as vrea sa stiu se opreste pt k nu mai are bat deloc so tina pornita,doar turata poate so tina pornita???intreb chestii astea k ma gandesc k nu cumva nu e din cauza asta si am nevoie de o curatare la carbunatoare dar nu se comporta k fiind asta problema...nu oscileaza la relanti pur si simplu se opreste... Salut.. mai bine incearca cu alta baterie, si cu regulatorul asta nou.. in prealabil, sa incarci bateria cu care probezi, si masoara pe toata plaja de turatie, dupa care mai aprinzi si cate un bec, ce tensiuni ai.. daca tensiunea isi pastreaza o valoare intre 13-14 sa zicem, e ok zic eu, iar cand aprinzi farul, sa nu scada sub 13.. iar cu bateria veche, posibil sa se fi afectat..daca scade si cu cealalta baterie este un contact imperfect probabil sau regulatorul nou, sau chiar alternatorul(sa verifici si tensiunea de la intrarea alternatorului - de obicei tens alternativa).... daca este prea mult, este pe regulator problema sigur. numai bine.. sper ca am fost de ajutor :later edit: Ma gandesc ca la ralanti nu mai ai destula tensiune pentru aprindere, in sensul asta am argumentat mai sus.. mai ales ca iti scade intensitatea luminii farului. Editat Septembrie 27, 2007 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.