Lee_e Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Salutare priteni! Care sunt parerile pro sau contra motoarelor mono sau bicilindru ( v ) ? eu am o idee cam cum ar sta lucrurile, dar vreau sa le confirm. -motorul este clar turat mai mult al un monocilindru -monocilindrul find turat mai mult si perioade mai lungi, apare uzura"prematura" a blocului motor -la un monocilindru se schimba vitezele mult mai des ca la un bi' -bicilindrul are o tinuta de mers mai relaxata comparativ cu un monocilindru -monocilindru creaza vibratii mai mari ce se propaga in toata motocicleta -monocilindrue este mai usor de intretinut piesele find mai ieftine ( adica totul se imparte la 2 fiind doar 1 cilindru ) -in cadrul unui monocilindru , reglajele la carburator se fac mult mai rar decat la un bi. ?! -monocilindru- consum mai mic de combustibil Cam atat din cate imi pot aminti eu acum... VA ROG COMPLETATI, chiar sa ma contraziceti,fiti Gica' contra cu mine <- la smile'ul asta, ce fac astia 2 smekeri? se combina cu nerusinare?) Rock on! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Ai scapat din vedere un lucru esential in offroad...greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Salutare priteni! Care sunt parerile pro sau contra motoarelor mono sau bicilindru ( v ) ? pro sau contra in privinta........ a ce? cat despre turatie, depinde de cursa/alezajul cilindrului. sunt monocilindre turate, sau nu, mai mult sau mai putin decat un bicilindru vibratii creeaza motoarele care n-au arbore de echilibrare (vezi ktm) vitezele nu se schimba mai des la monociclindru. depinde de calcatura pe care o ai (raport pinion/foaie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragster2006 Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 astea sunt Basme populare consumul,viata unui motor sunt date de cel care o conduce pina si vibratiile la fel, teoretic sansa unei defectiuni este mai mica daca ai mai putine piese in miscare, singura diferenta notabila e sunetul mai distinct la monocilindrului greutatea depinde de marca ,de constructor asa ca Cea Mai buna Capra este cea pe care ai cumparat-o sic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.