iuliandor Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Am o intrebare! A inlocuit careva cele doua cabluri de la Nipra cu unul singur? Si daca da, ce sistem a folosit? Cu platou rotativ, liniar... sau cum? Am auzit de o astfel de modificare dar n-am gasit nimic notabil pina acum! Sfatuitorilor... mii de multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 te complici , si nu vad de ce... a facut treaba asta un amic de-a meu de vreo 50 ani la un M 72...... da' a avut rabdare... si s-ar putea ca unul din carburatoare sa se deschida mai mult iar celalalt mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) da, eu folosesc asa ceva....liniar.. mi-a luat o jumatate de ceas sa-l fac.. merita!pot balansa mai precis cele 2 carburatoare si reglajele se pastreaza.Partea bifurcata are doar 30cm ca sa nu apara diferente mari la actionare. Poti si cumparaspliter Editat August 19, 2007 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Sistemul asta merge bine la carburatoarele apropiate, dar in momentul in care carburile sunt relativ departate eu zic ca mai rau faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 problema e ca la lungimi mari de cablu , cu bowden-e mai largi decat cablul, cu tot felul de curbe si indoituri ca sa ajunga unde trebuie si in pozitia care trebuie, apar diferente la actionare.Efectiv nu se pot regla la fel.De aceea am folosit chestia asta.Tronsoanele separate sant scurte si fac o singura curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Cred ca poti adapta usor cablul italienesc Domino simplu care se bifurca. El echipeaza Uralele noi de 750 Dar avand ambele sisteme pot sa zic ca nici sistemul vechi nu e prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Cred ca poti adapta usor cablul italienesc Domino simplu care se bifurca. El echipeaza Uralele noi de 750 Dar avand ambele sisteme pot sa zic ca nici sistemul vechi nu e prost. da, cred ca cu K-urile rusesti merge satisfacator si sistemul vechi .(asa am mers o vreme...) Ciorsurile astea vacuumatice ii dau pe admisie mai mult decat poate aspira, si se simte foarte tare un dezechilibru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 da, eu folosesc asa ceva....liniar..mi-a luat o jumatate de ceas sa-l fac.. merita!pot balansa mai precis cele 2 carburatoare si reglajele se pastreaza.Partea bifurcata are doar 30cm ca sa nu apara diferente mari la actionare. Poti si cumparaspliter da' ce tobe ai la niprogena coane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 sal,mi-am facut eu un sistem ce functioneaza bine,dintr-o teava de vreo 10 cm filetata la capete cu capace in care am facut gauri filetate si am pus intinzatoare de cablu iar in teava o ''bara'' de textolit cu doua santuri pe laterale si o gaura pe mijloc.in santurile laterale intra sufele de la carburatoare iar in mijloc sufa de la comanda.offffffff sper ca m-am facut inteles,sistemul e super simplu,dar,cam greu de explicat (cel putin pt mine)daca te intereseaza iti pot da mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) da' ce tobe ai la niprogena coane... da ce nipru "ciudatel" ma uitam la poza si zic "nene da ce filtru de aer are (cred ca d-ala vechi) ? da ce carburatoare, da unde-i furtunul ala care iese din motor si intra in filtru de aer, DAR DE UNDE-I PLEACA FISELE???" raspunsul senzational in aceasta seara numai la OTV Editat August 20, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 am gasit si io un spliter din ala in balcon, poate il folosesc , sa vad cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 da ce nipru "ciudatel" ma uitam la poza si zic "nene da ce filtru de aer are (cred ca d-ala vechi) ? da ce carburatoare, da unde-i furtunul ala care iese din motor si intra in filtru de aer, DAR DE UNDE-I PLEACA FISELE???" raspunsul senzational in aceasta seara numai la OTV furtunul ala e liber!Zburda pe undeva liber! Cracul drept de la nadragi mai filtreaza ceva din uleiul de calitate care se 'provoaca ' pe acolo....(parul creste mult mai sanatos, am observat, pe piciorul din spate drepta... ) fisele pleca din rezervor...normal!de acolo vine benzina si scanteia!La voi de unde pleca? cutia este de M, si filtrul la fel...daca as avea , as pune unul mai mare, ca in asta nu incap numa primele trei viteze, a patra trebuie sa o pun cu mana de fiecare data alte nelamuriri --- Mesaj completat în 20 Aug 2007 12:31 ------------- sal,mi-am facut eu un sistem ce functioneaza bine,dintr-o teava de vreo 10 cm filetata la capete cu capace in care am facut gauri filetate si am pus intinzatoare de cablu iar in teava o ''bara'' de textolit cu doua santuri pe laterale si o gaura pe mijloc.in santurile laterale intra sufele de la carburatoare iar in mijloc sufa de la comanda.offffffff sper ca m-am facut inteles,sistemul e super simplu,dar,cam greu de explicat (cel putin pt mine)daca te intereseaza iti pot da mai multe detalii Si mai elegant!Compact, si protejat de praf... Eu am facut o tiganie cu tabla luciosa ca sa il protejez cat de cat de praf.... am folosit un profil de teva dreptunghiulara, trei piulite sudate doua pe un capat pentru cablurile ce merg la carburi , una pe celalalt pentru actionare...piesa culisanta este rectangulara , din aluminiu si are trei locasuri unde se prind cablurile....in piulite intra suruburi de 7 gaurite(cu ele se ajusteaza lungimea ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.