Sari la conținut

Cabluri Acceleratie Nipra


iuliandor
 Share

Postări Recomandate

Am o intrebare!

A inlocuit careva cele doua cabluri de la Nipra cu unul singur? Si daca da, ce sistem a folosit? Cu platou rotativ, liniar... sau cum?

Am auzit de o astfel de modificare dar n-am gasit nimic notabil pina acum!

Sfatuitorilor... mii de multumiri!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:o te complici , si nu vad de ce... a facut treaba asta un amic de-a meu de vreo 50 ani la un M 72...... da' a avut rabdare... si s-ar putea ca unul din carburatoare sa se deschida mai mult iar celalalt mai putin...

:cheers:

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, eu folosesc asa ceva....liniar..

mi-a luat o jumatate de ceas sa-l fac..

merita!pot balansa mai precis cele 2 carburatoare si reglajele se pastreaza.Partea bifurcata are doar 30cm ca sa nu apara diferente mari la actionare.

Poti si cumparaspliter

post-3884-1187517330_thumb.jpg

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca la lungimi mari de cablu , cu bowden-e mai largi decat cablul, cu tot felul de curbe si indoituri ca sa ajunga unde trebuie si in pozitia care trebuie, apar diferente la actionare.Efectiv nu se pot regla la fel.De aceea am folosit chestia asta.Tronsoanele separate sant scurte si fac o singura curba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca poti adapta usor cablul italienesc Domino simplu care se bifurca. El echipeaza Uralele noi de 750

Dar avand ambele sisteme pot sa zic ca nici sistemul vechi nu e prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca poti adapta usor cablul italienesc Domino simplu care se bifurca. El echipeaza Uralele noi de 750

Dar avand ambele sisteme pot sa zic ca nici sistemul vechi nu e prost.

da, cred ca cu K-urile rusesti merge satisfacator si sistemul vechi .(asa am mers o vreme...)

Ciorsurile astea vacuumatice ii dau pe admisie mai mult decat poate aspira, si se simte foarte tare un dezechilibru....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, eu folosesc asa ceva....liniar..

mi-a luat o jumatate de ceas sa-l fac..

merita!pot balansa mai precis cele 2 carburatoare si reglajele se pastreaza.Partea bifurcata are doar 30cm ca sa nu apara diferente mari la actionare.

Poti si cumparaspliter

da' ce tobe ai la niprogena coane... :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,mi-am facut eu un sistem ce functioneaza bine,dintr-o teava de vreo 10 cm filetata la capete cu capace in care am facut gauri filetate si am pus intinzatoare de cablu iar in teava o ''bara'' de textolit cu doua santuri pe laterale si o gaura pe mijloc.in santurile laterale intra sufele de la carburatoare iar in mijloc sufa de la comanda.offffffff sper ca m-am facut inteles,sistemul e super simplu,dar,cam greu de explicat (cel putin pt mine)daca te intereseaza iti pot da mai multe detalii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce tobe ai la niprogena coane... :o

 

da ce nipru "ciudatel" :D

ma uitam la poza si zic "nene da ce filtru de aer are (cred ca d-ala vechi) ? da ce carburatoare, da unde-i furtunul ala care iese din motor si intra in filtru de aer, DAR DE UNDE-I PLEACA FISELE???"

raspunsul senzational in aceasta seara numai la OTV :cheers:

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ce nipru "ciudatel" :rock:

ma uitam la poza si zic "nene da ce filtru de aer are (cred ca d-ala vechi) ? da ce carburatoare, da unde-i furtunul ala care iese din motor si intra in filtru de aer, DAR DE UNDE-I PLEACA FISELE???"

raspunsul senzational in aceasta seara numai la OTV :o

furtunul ala e liber!Zburda pe undeva liber! Cracul drept de la nadragi mai filtreaza ceva din uleiul de calitate care se 'provoaca ' pe acolo....(parul creste mult mai sanatos, am observat, pe piciorul din spate drepta... :lol: )

fisele pleca din rezervor...normal!de acolo vine benzina si scanteia!La voi de unde pleca? :-L

 

cutia este de M, si filtrul la fel...daca as avea , as pune unul mai mare, ca in asta nu incap numa primele trei viteze, a patra trebuie sa o pun cu mana de fiecare data :D

alte nelamuriri :cheers:

 

--- Mesaj completat în 20 Aug 2007 12:31 -------------

sal,mi-am facut eu un sistem ce functioneaza bine,dintr-o teava de vreo 10 cm filetata la capete cu capace in care am facut gauri filetate si am pus intinzatoare de cablu iar in teava o ''bara'' de textolit cu doua santuri pe laterale si o gaura pe mijloc.in santurile laterale intra sufele de la carburatoare iar in mijloc sufa de la comanda.offffffff sper ca m-am facut inteles,sistemul e super simplu,dar,cam greu de explicat (cel putin pt mine)daca te intereseaza iti pot da mai multe detalii :P

 

Si mai elegant!Compact, si protejat de praf...

 

Eu am facut o tiganie cu tabla luciosa ca sa il protejez cat de cat de praf....

 

am folosit un profil de teva dreptunghiulara, trei piulite sudate doua pe un capat pentru cablurile ce merg la carburi , una pe celalalt pentru actionare...piesa culisanta este rectangulara , din aluminiu si are trei locasuri unde se prind cablurile....in piulite intra suruburi de 7 gaurite(cu ele se ajusteaza lungimea ...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...