TheDarksider Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 salut! desi sunt cat se poate de multumit de mopedul meu, mergand pe niste scutere am inteles limitarile sale. asa ca as dori exemple de scutere noi cu raport pret/calitate bun, nu neaparat pentru mine caci cred ca pana la primavara viitoare ma voi da tot cu paraitoarea mea simpatica , dar si pentru viitorii scuteristi care vor sa isi ia ceva bun la un pret decent. NU sunt adeptul uneltelor la mana a doua asa ca nu vreau sa aud luati-va aprilia sr cu 50000 km rulati mai copii ca e mai bun ca toate. incep eu cu un scuter care m-a incantat, iar pretul este accesibil: kymco agility 50, desi nu este agresiv, poate merge cu viteza mare sustinuta pe distante lungi, este fiabil, silentios, placut la aspect. il recomand tuturor celor care dispun de 1200 euro si vor sa ni se alature. daca ar putea cineva sa-mi spuna concret ce motor foloseste rieju toreo i-as fi recunoscator. ma tenteaza modelul. nu vreau replici gen "e chinezarie, ia altceva", ci concret numele firmei care a construit motorul. l-am analizat pe toate partile si arata cat se poate de bine, iar pretul e tentant:990 euro. din nou nu ma intereseaza cantitatea de plastic de pe el, deoarece am experienta si nu intentionez sa merg ca disperatul sa cad, iar la asamblare nu cred ca baietii folosesc picatura sa ii zboare carena pe drum. astept opinii si alte sugestii de scutere; multumesc anticipat pentru reply-uri si cer scuze moderatorilor daca a mai fost deschis vreun topic asemanator, eu nu am vazut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Si eu sunt de acord cu Kymco Agility! E chiar simpatic la design! Desi eu sunt TOTAL impotriva scuterelor noi! Asta pentru ca deocamdata, romanii din service-uri sunt inca tzigani in ceea ce priveste reviziile si piesele! Cum adica daca eu il lovesc/zgarii sau am accident cu el sunt obligat ca sa imi repar scuterul in service-ul lor ca altfel pierd garantia! Daca vreau sa pun o toba sport agreata de producator... pierd garantia! Si multe alte chestii! ROMANIA! Ce sa mai zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 (editat) Eu calaresc un Vespa LX 50 2006 by Piaggio. L-am luat de nou. Sunt foarte, foarte multumit de el. E o bijuterie ce-i drept si a fost o gramada de bani, insa de cat sa ma stiu tot in service cu el as amai bine am dat un ban dar stiu ce am luat. Recomandarea mea e sa iti iei de la o reprezentanta din orasul tau. De exemplu al meu e vespa, iar in cluj nu este service specializat. Daca as fi optat pentru aprilia, aveam noroc, caci exista service si reprezentanta aprilia in cluj. NU zic ca nu poti sa il repari sau sa ii faci revizia tehnica la alt service, insa de exemplu iti vei pierde garantia daca nu o faci la firma de la care ai luat. Asa voi pati eu: trebuie sa fac revizia tehnica si ar trebui sa merg la targu mures ca sa nu pierd garantia. Eu personal nu am condus multe.. insa votez vespa, aprilia, malagutti... Daca intentionezi pe viitor sa iti iei insa motor mai mare ti-as recomanda un RS 50 Aprilia sa te invetzi cu vitezele. Eu daca as fi stiut diferenta mi-as fi luat unul in loc la vespa, desi modelul de Vespa imi place mult mai mult... e clasic ca si mine Cauta un aprilia mohito sa vezi cum e... poate iti place modelul.. e destul de scump insa arata superb si poti sa il iei si la mana a doua. Daca vrei numai nou... vei da banutzi buni pe unul. Poti sa incerci la aprilia, modelul scarabeo de 50. E dragutz.. in cluj era la oferta la 50 bulioane vechi. Acuma tu stii ce buget ai si ce doresti. Iti urez succes in a-l alege! Make a good choice si nu te pripi. Sfat: "Romanii sunt prea saraci sa isi ia lucruri slabe." Eu asa gandesc si tocmai de aceea am luat ceva calumea. SUnt multi care isi cumpara de exemplu un trening ieftin si il schimba la 3 luni. Eu iau unu calumea de marca si ma tine 2-3 ani. (a fost doar un exemplu, puteau sa fie soseste de exemplu ) Editat August 23, 2007 de N3cks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 (editat) multumesc amandurora de reply. chiar nu stiam treaba cu serviceul. ma mai culturalizez si eu. oricum revenind nu prea sunt genul care sa mearga pe un scuter cu design clasic, ma intelegeti e chestiune de gust, poate cand voi ajunge la o varsta respectabila daca voi avea o colectie. voi da de A cand imi va permite legea si atunci voi lua ceva cu viteze si cu cilindree ceva mai mare, oricum pentru incepatori (125-400 maxim). deci raman la automatav momentan. kymco agility, are intr-adevar multe plusuri, dar mi se pare putin cam des intalnit pe drumurile noastre. poate pentru ca este atat de bun. daca stiti ceva de rieju toreo (mi s-a cam pus pata pe el) sau mai aveti si alte sugestii nu ezitati sa scrieti, totul este binevenit. apropo stie cineva cam cat este un yamaha neos nou? am un vecin care are asa ceva si demarajul e ireal; cautand pe siteul dealerului yamaha am comparat caracteristicile cu aerox si mi s-a parut chiar superior. aaa da si repet: topicul nu se adreseaza neaparat mie, ci tuturor celor care vor sa isi ia scuter. haideti sa-i ajutam "sa nu isi ia teapa"! Editat August 23, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Nu prea am vazut scutere noi prin BV in afara de chungu-bungu alea din Carrefour care si alea au un pret nejustificat de mare! Prefer sa dau un 700-800 de euro pe un scuter renumit, de firma, spunetii cum vreti si mai bag 100 de euro in el sa il fac cum vreau eu! Mie la 16000 si de km mi-a crapat cricul! La un chungu-bungu din Carrefour cunosc 3 cazuri de prin zona la care la unul i-a crapat carburatorul dupa 2400 de km la altul toata transmisia dupa 4000 de km si la al treilea, am inteles k i s-a blocat cilindrul in camera de ardere si tre schimbat motorul! Nici unul dintre cazuri nu s-a rezolvat prin intermediul garantiei! Ba chiar un tovaras, cel cu carburatorul a apelat la OPC (Oficiul pentru Protectia Consumatorului) si... de 4 luni tot nimic... el si-a pus acu 2 luni un carburator sport Dellorto sau nush cum... italian! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 Nu prea am vazut scutere noi prin BV in afara de chungu-bungu alea din Carrefour care si alea au un pret nejustificat de mare! Prefer sa dau un 700-800 de euro pe un scuter renumit, de firma, spunetii cum vreti si mai bag 100 de euro in el sa il fac cum vreau eu! Mie la 16000 si de km mi-a crapat cricul! La un chungu-bungu din Carrefour cunosc 3 cazuri de prin zona la care la unul i-a crapat carburatorul dupa 2400 de km la altul toata transmisia dupa 4000 de km si la al treilea, am inteles k i s-a blocat cilindrul in camera de ardere si tre schimbat motorul! Nici unul dintre cazuri nu s-a rezolvat prin intermediul garantiei! Ba chiar un tovaras, cel cu carburatorul a apelat la OPC (Oficiul pentru Protectia Consumatorului) si... de 4 luni tot nimic... el si-a pus acu 2 luni un carburator sport Dellorto sau nush cum... italian! foarte amuzant postul tau . rezulta ca topicul meu este justificat. apropo a nu se confunda cu "cumparati scutere ieftine". aici cautam modele de scutere bune, pe mine personal m-ar interesa la maxim 1200 euro ceva nou, sportiv si de ce nu fiabil. presupun ca te referi la scuterul "rich sport" sau asa ceva, am citit pe un topic pe aici si toti radeau de modelul ala. poate ca a ajuns pe mana unor persoane care il confunda cu sr sau speedfight si nu inteleg ca nu a fost conceput pentru asa ceva, ci pentru a inlocui bicicleta. astept modele haideti fiti originali eu am propus deja 3 scutere. exista concurenta mare deci teoretic producatorii se bat sa atraga publicul cu preturile si calitatea. nu cer FB, GoPop, EuroScooter sau altceva . am propus chiar eu o yamaha dar vad ca nu se stie pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Vezi ca pe www.motto.ro sunt preturi la motoare, scutere, atv-uri si barci si de toate ce tine de moto! Poate gasesti preturi la de toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 23, 2007 Autor Share Postat August 23, 2007 Vezi ca pe www.motto.ro sunt preturi la motoare, scutere, atv-uri si barci si de toate ce tine de moto! Poate gasesti preturi la de toate! am cautat ms de link...http://www.motto.ro/site/models_page.php?id_marca=16&id_dom=0&id_categ=59&id_model=661 pretul insa lipseste cu desavarsire... poate nu am fost eu atent daca il vezi sa ma anunti pls... si ma mira faza cu doar 1,6 kw al meu are 1.86. poate ca e valoarea cu limitator... astept opinii despre Rieju Toreo pls! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Impresiile mele despre rieju toreo: -motor este asemanator ca la kymco -calitatea materialelor proaste,stiu un caz in care a dat cu toba intro groapa si sau rupt prinderile de la motor -am vazut un toreo pe la 9000 km,tavalit bine,carene prinse cu sarma,fara aripa fata,si culmea mergea bine -multi dealeri nu prea aduc scutere de la rieju ptr ca le fac probleme(asta miau zis 2 dealeri din bucuresti) Kymco agility si Rieju toreo sunt scutere fiabile cu un consum mic si doar atat,au demaraj slab,viteza maxima la agility esti 65,la toreo nustiu,ele sunt ideeale ptr cei care se plimba destul de mult peste 15000km/an. Daca vrei un scuter cu care sa te dai max un an si sa'l ti putin recomand un 2timpi ,gen generic xor,magnet city,kymco zx.(mam referit la scutere pana in 1500 eur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Mna sa-ti zic eu parerea mea. Eu decat sa-mi iau un ciungu-bungu de ala pe care il depaseste si bicicleta la rezistentza mai bine raman pieton. Iar decat sa-mi iau un kimco nou eu mai bine imi iau un Yamaha Aerox de prin 2004-2005 sau un Aprilia Sr la banii aceia si mas simti mult mai impacat cu mine insumi.nush de ce dar am ceva cu chestiile astea noi si ieftine...mie-mi miros a chinezarie desi unele nu sunt. Multi zic ca un scuter nou i un scuter nou si plus ca are si garantie...mult au simtit pe pielea lor cum sta treaba cu garantia asa ca ... oricum eu intotdeauna ma duc pe principiul sa ma simt bine alaturi de ceea ce mi-am luat. Cius!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Mna sa-ti zic eu parerea mea. Eu decat sa-mi iau un ciungu-bungu de ala pe care il depaseste si bicicleta la rezistentza mai bine raman pieton. Iar decat sa-mi iau un kimco nou eu mai bine imi iau un Yamaha Aerox de prin 2004-2005 sau un Aprilia Sr la banii aceia si mas simti mult mai impacat cu mine insumi.nush de ce dar am ceva cu chestiile astea noi si ieftine...mie-mi miros a chinezarie desi unele nu sunt. Multi zic ca un scuter nou i un scuter nou si plus ca are si garantie...mult au simtit pe pielea lor cum sta treaba cu garantia asa ca ... oricum eu intotdeauna ma duc pe principiul sa ma simt bine alaturi de ceea ce mi-am luat. Cius!!! Sa te completez: daca ai bani merita ceva nou si bun, de calitate. Daca nu.. decat ceva nou si cu "semne de intrebare" , mai bine ceva folosit dar care sa te satisfaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 eu sunt impotriva second-handului,am mai spus-o si in alte posturi de ce si nu ma mai repet...eu unu am preferat expres sa imi iau un motor in 2 timpi deoarece - 1-la un moment dat orice scuter trebuie reparat...un motor in 2 timpi este mult mai usor de reparat decat unu in 4 t datorita simplitatii constructive si a principiului de functionare f simplu... 2-are demaraj mai bun decat 4t 3-are putere mai mare decat un motor in 4t (in general vorbind) 4-marile firme produc scutere in 2t de zeci de ani,deci exista o paleta bogata de piese de schimb,accesorii pt ele etc... Eu unu am preferat 2t nou in loc de 4t nou pt ca il voi repara eu pe viitor (sper sa nu fie cazul prea des) pentru ca alta atentie voi da eu scuterului meu decat atentia oferita de unu din service...fiecare sa isi puna in balanta ce vrea sa faca cu scuterul si sa aleaga...eu unu nu l-am luat ca sa il vand peste 1 an,l-am luat sa il am pina il mananca rugina si sa il inbunatatesc pentru ca imi place sa lucrez la el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 24, 2007 Autor Share Postat August 24, 2007 (editat) multumesc tuturor pentru raspunsuri. am primit si eu in sfarsit opinii legate de tauras si modele alternative, opinii pro si contra sh (oricum imi voi lua ceva nou) si inca o chestie: viteza de 65 a lui kymco este cea fara limitator?!? va zic cat se poate de sincer ca in cazul asta mopedul meu se duce mai bine ce-i drept eu cand trec de 60 se aude motorul turandu-se in prostie si tremura din toate incheieturile, am vazut agility la viteza mare si se comporta minunat . si pe mine m-ar tenta un motor in 2t pentru ca atunci cand voi lua permis auto ma voi plimba cu scuterul ceva mai rar, de placere, momentan imi trebuie ceva de fuga. nu stiu insa un model in 2t si racire pe apa la un pret decent, daca mi-as lua cu racire pe aer n-as rezolva nimic ca asa e al meu. p.s. ce bine arata acest magnet city, parca ar fi modelul vechi de sr. ma pun pe cautat specificatii tehnice. Editat August 24, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 eu sunt impotriva second-handului,am mai spus-o si in alte posturi de ce si nu ma mai repet...eu unu am preferat expres sa imi iau un motor in 2 timpi deoarece - 1-la un moment dat orice scuter trebuie reparat...un motor in 2 timpi este mult mai usor de reparat decat unu in 4 t datorita simplitatii constructive si a principiului de functionare f simplu... 2-are demaraj mai bun decat 4t 3-are putere mai mare decat un motor in 4t (in general vorbind) 4-marile firme produc scutere in 2t de zeci de ani,deci exista o paleta bogata de piese de schimb,accesorii pt ele etc... Eu unu am preferat 2t nou in loc de 4t nou pt ca il voi repara eu pe viitor (sper sa nu fie cazul prea des) pentru ca alta atentie voi da eu scuterului meu decat atentia oferita de unu din service...fiecare sa isi puna in balanta ce vrea sa faca cu scuterul si sa aleaga...eu unu nu l-am luat ca sa il vand peste 1 an,l-am luat sa il am pina il mananca rugina si sa il inbunatatesc pentru ca imi place sa lucrez la el.... Asa am gandit si eu.. doar mai basic: intai sa invatz sa il repar Si eu am decis sa pastrez Vespa-ul pana la batranete si sa il repar eu daca e cazul. Sper sa nu trebuiasca curand. Am manuale de tot felul de pe net, insa desi sunt priceput la "Piulite , suruburi si altele" parca am o retinere. Un motor nu am desfacut niciodata. STiu cum functioneaza, insa... Imi amintesc de pe vremea cand imi reparam la 14 ani (uai ce vremuri) bicicleta: de nota 10* si mai pui si suflet. Parca altfel functioneaza dupa ce ai pus sudoare acolo la piese. De vis! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Imi amintesc de pe vremea cand imi reparam la 14 ani (uai ce vremuri) bicicleta: de nota 10* si mai pui si suflet. Parca altfel functioneaza dupa ce ai pus sudoare acolo la piese. De vis! mare dreptate ai,ai atins punct sensibil...imi face o placere deosebita sa desfac la ea,sa ung cu vaselina unde trebuie,sa dau ulei bun , sa o curat...etc...asta inseamna dragoste pt motor si de multe ori am avut "intepaturi" de la prietena ca petrec prea mult timp pe langa motor si pe ea o neglijez....bicicleta care am avut-o inainte,o semicursiera,era 70 % modificata de mine si toata ziua alergam cu ea,o stergeam,o ungeam etc...pina ia luat ochii lu' una bucata cioara si mia furat-o..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 mare dreptate ai,ai atins punct sensibil...imi face o placere deosebita sa desfac la ea,sa ung cu vaselina unde trebuie,sa dau ulei bun , sa o curat...etc...asta inseamna dragoste pt motor si de multe ori am avut "intepaturi" de la prietena ca petrec prea mult timp pe langa motor si pe ea o neglijez....bicicleta care am avut-o inainte,o semicursiera,era 70 % modificata de mine si toata ziua alergam cu ea,o stergeam,o ungeam etc...pina ia luat ochii lu' una bucata cioara si mia furat-o..... tare! orikum... si eu am avut pe la vreo 12-13 ani o bitza daia elvetiana Nec's Bike sau cum ii zice... adevarata in orice caz pentru vremea aia... pe bitza aia am inv eu cum e cu surubul, piulitza si saiba! Pana si beculetze pe roata si neon aveam! Si... tot asa... pana a pus ochii pe ea o cioara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorik92 Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 (editat) "Impresiile mele despre rieju toreo: -motor este asemanator ca la kymco -calitatea materialelor proaste,stiu un caz in care a dat cu toba intro groapa si sau rupt prinderile de la motor -am vazut un toreo pe la 9000 km,tavalit bine,carene prinse cu sarma,fara aripa fata,si culmea mergea bine biggrinbounce2.gif -multi dealeri nu prea aduc scutere de la rieju ptr ca le fac probleme(asta miau zis 2 dealeri din bucuresti) Kymco agility si Rieju toreo sunt scutere fiabile cu un consum mic si doar atat,au demaraj slab,viteza maxima la agility esti 65,la toreo nustiu,ele sunt ideeale ptr cei care se plimba destul de mult peste 15000km/an. Daca vrei un scuter cu care sa te dai max un an si sa'l ti putin recomand un 2timpi ,gen generic xor,magnet city,kymco zx.(mam referit la scutere pana in 1500 eur)" are dreptate baiatu'.......am mers cu un rieju toreo .......si dupa parerea mea nu isi merita banii.............mai ales intr-un oras aglomerat in care tre sa ai demarajh pt. a iesii in intersectii.............viteza max la rieju nii 60 chinuit..............urca fffffff greu ......)si la vale cu vantu' in spate poate ajunge la 70.......poate.... parerea mea ......eu sa am banii aia mi-as lua un scuter sh intr-o stare excelenta.. stity cum se spune ............gusturile nu se discuta ciaoles Editat August 24, 2007 de tudorik92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N3cks Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 mare dreptate ai,ai atins punct sensibil...imi face o placere deosebita sa desfac la ea,sa ung cu vaselina unde trebuie,sa dau ulei bun , sa o curat...etc...asta inseamna dragoste pt motor si de multe ori am avut "intepaturi" de la prietena ca petrec prea mult timp pe langa motor si pe ea o neglijez....bicicleta care am avut-o inainte,o semicursiera,era 70 % modificata de mine si toata ziua alergam cu ea,o stergeam,o ungeam etc...pina ia luat ochii lu' una bucata cioara si mia furat-o..... Inca nu am avut ghinionul sa imi fure cineva "roatele", fie cu motor sau fara. Dar nu doresc la nimeni! Si eu am avut un Mountainbike; nu era nush ce. Insa am bagat in ea o gramada de bani: "jante" beton, cauciurcuri antisnakebite, ghidon de downhill cu pipa, kilometraj, frane V-Brake.. ah ce vremuri. Atunci eram in tema cu toate. Acum.. parca am imbatranit... insa vreau sa ma pun la punct la motoare..cel putin la al meu. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 (editat) sunt de acord cu depanatul amintirilor si faptele povestite arata ca sunteti cu totii pasionati. si eu incerc sa am mare grija de ceea ce este al meu si de obicei se vede acest lucru (scuterul merge foarte bn, bicicleta mea arata ca noua dupa 4 ani, acum am dat-o unui var pe un pret de nimic si-mi vine sa-mi smulg perii din cap la cat a stricat-o... ). sa nu uitam insa scopul topicului, gasirea scuterelor care isi merita intr-adevar banii. as prefera sa vad topuri, discutii despre modele asemanatoare sau concepute pentru acelasi lucru. ex doua scutere concepute pentru fuga: yamaha aerox si peugeot speedfight 2 (punem aici si nrg mc3 si aprilia sr eventual). ce ati prefera? de ce? sau vespa vs mojito. sau dupa preferinte, ce ati alege? si asa pentru mine, un top al calor mai bune scutere undeva pana in 1200 euro sau echivalentul in ron. pana acum am primit opinii bune despre agility deci il plasez pe primul loc, desi nu este atat de agresiv la demaraj si v max cum as vrea eu. magnet city re un pret decent si am inteles ca motorul este puternic dar in termeni de fiabilitate nu stiu... rieju toreo...mie imi place, design frumos si elemente intalnite pe scutere cotate ca fiind bune (toba imi pare identica cu cea a unui scuter bun, insa nu mai stiu care)... in schimb carene proaste am inteles...nu-i nimic plastic=mai usor=mai rapid. alte modele? poate ati intalnit un FB carenat cu motor derivat din unele consacrate asa cum al meu este derivat din hero ankur... astept in continuare opinii si va rog nu deviati de la subiect. Editat August 25, 2007 de TheDarksider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 pai ...daca vrei sa iti spun de Magnet...ca dasta am....motor in 2 timpi...are ceva demaraj....carburator Mikuni VM18...delimitare numai din cdi (simplu de rezolvat)...singuru lucru care pot spune ca ma deranjat mai mult a fost zgomotu la franarea pe spate,dar intre timp sa mai tocit ferodoul si nu mai scartaie asa...il am de 3 luni si am facut 2300 km...consum 2.7 % (delimitat)...viteza maxima cam 80 (delimitat)...cauciucuri de 12 inch...cam atat...nu vreau sai fac reclama,iti spun ce am constatat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 25, 2007 Autor Share Postat August 25, 2007 pai ...daca vrei sa iti spun de Magnet...ca dasta am....motor in 2 timpi...are ceva demaraj....carburator Mikuni VM18...delimitare numai din cdi (simplu de rezolvat)...singuru lucru care pot spune ca ma deranjat mai mult a fost zgomotu la franarea pe spate,dar intre timp sa mai tocit ferodoul si nu mai scartaie asa...il am de 3 luni si am facut 2300 km...consum 2.7 % (delimitat)...viteza maxima cam 80 (delimitat)...cauciucuri de 12 inch...cam atat...nu vreau sai fac reclama,iti spun ce am constatat.... ms de raspuns, pare bun la partea mecanica si aspectul e chiar placut. o singura intrebare mai am: fiind in 2 timpi e motor relativ turat si am vazut ca are racire pe aer. se incinge cand il tii constant la viteza mai mare? (nu la v max, cam pe la 55-60) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 ms de raspuns, pare bun la partea mecanica si aspectul e chiar placut. o singura intrebare mai am: fiind in 2 timpi e motor relativ turat si am vazut ca are racire pe aer. se incinge cand il tii constant la viteza mai mare? (nu la v max, cam pe la 55-60) pe caldurile astea creca orice se incinge,fie ca este pe apa fie ca este pe aer....in general tine bine viteza constanta...cand e f cald afara (mi sa intamplat de vreo 2 ori) nu prea mai ia viteza (adica peste 60)...dimineata cand este racoare merge bine...daca bagi ulei 2 t bun merge ok...tre sa ai grija de motor...eu folosesc uleiuri motul sintetic....si benzina buna...eu bag omv carrera 95....probleme mari,sincer sa fiu,nam avut cu el,si sper sa nu am....atentie,puterea motorului data in cartea de identitate este de 2,8 kw\7500 rpm (3.8 cp)...nu cum spune importatorul ca ar fi de 3.4 kw...pina la urma ce credem?cartea de identitate de la rar sau importatorul?pretul este bun (3900 lei in CT)...am mers cu el si drumuri lungi (140 km)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexis491 Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 Eu stiam ca scuterasul asta Motowell Magnet City are motoras dasta Minarelli cum are Sr-ul mai vechi dinainte de 2006, Aerox-ul, al meu Benelli etc. Sper sa nu ma insel! Dar daca e cum zici... racire pe aer la 2T... nu-mi surade! Si eu am tot 2T si racire pe apa dar nu se incinge mai deloc la viteze mari... ba chiar se mai raceste k are multe prize de aer si vine si mai mult aer in radiator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Eu stiam ca scuterasul asta Motowell Magnet City are motoras dasta Minarelli cum are Sr-ul mai vechi dinainte de 2006, Aerox-ul, al meu Benelli etc. Sper sa nu ma insel! Dar daca e cum zici... racire pe aer la 2T... nu-mi surade! Si eu am tot 2T si racire pe apa dar nu se incinge mai deloc la viteze mari... ba chiar se mai raceste k are multe prize de aer si vine si mai mult aer in radiator! pai da dar MInarelli are 2 tipuri de motoare in 2t (vorbind de racire) - motorul tip AC (air cooled) si motorul tip LC (liquid cooled)...oricum,treaba cu incalzirea este subiectiva...cati dintre noi masoara temperatura motorului?cred ca f putini sau nici unu....deci ramane la aprecierea fiecaruia ...ce i se pare la unu "incins" poate fi la altu "caldut"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDarksider Postat August 26, 2007 Autor Share Postat August 26, 2007 pai da dar MInarelli are 2 tipuri de motoare in 2t (vorbind de racire) - motorul tip AC (air cooled) si motorul tip LC (liquid cooled)...oricum,treaba cu incalzirea este subiectiva...cati dintre noi masoara temperatura motorului?cred ca f putini sau nici unu....deci ramane la aprecierea fiecaruia ...ce i se pare la unu "incins" poate fi la altu "caldut"... si sa nu uitam ca exista o temperatura optima de functionare a motorului. asta imi aminteste de vechile dacii pe carburator care iarna trebuiau lasate "sa se incalzeasca" altfel mergeau aiurea...si acolo vorbim de max 3000-4000 rpm rezulta ca la un scuter este normal sa fie chiar cald...nu foarte insa altfel exista riscul sa se caleze...de aceea eu de ex cand merg mai tare fac asta doar pe distante sucrte si nu-l opresc imediat sa se raceasca brusc si nu "o tin lunga", ci obisnuiesc sa merg intrerupt...necunoscatorii ma intreaba daca am viteze ... si revenind la subiect chair mi-a atras atentia acest benelli... motor puternic si racire corespunzatoare...dealeri la noi si un pret aproximativ daca se poate te rog alexis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.