moshulik Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Am gasit pe un site o idee de sincrotester improvizat din doua sticle cu dopuri de cauciuc preferabil si cateva furtune - pentru furtunul de mijloc - transparent obligatoriu - recomand ca sursa - piesa numita perfuzor, de la farmacii. Designul vorbeste de la sine - nu mai e nevoie de robineti de reglat debitul de vacuum, stabilizarea se face prin inertia coloanei de apa. Nu exista riscul sa traga motorul apa. Precizia este foarte mare - scopul reglajului este stabilizarea nivelurilor in cele doua sticle - atentie - scopul este ca apa sa nu mai circule prin furtunul de mijloc, nu ca nivelele sa fie egale. Lichidul ar fi bine sa contina o suspensie vizibila, colorata, pentru a se putea observa direct circulatia acestuia prin tubul de mijloc, nu prin variatia nivelurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Genial! Daca ai 4 carburi faci 1 cu 2, 2 cu 3, 3 cu 4 si eventual un 1 cu 4, de proba? Ati incercat careva solutia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Genial! Daca ai 4 carburi faci 1 cu 2, 2 cu 3, 3 cu 4 si eventual un 1 cu 4, de proba? Ati incercat careva solutia asta? nu, chiar si cu 4 ceasuri, faci 1+2, 3+4, si pe urma (1/2) cu (3/4) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 nu, chiar si cu 4 ceasuri, faci 1+2, 3+4, si pe urma (1/2) cu (3/4) La ceasuri ai un indicator. La solutia asta nu iti arata decat cand trag la fel carburile, dar cat trag nu stii. De-aia cred ca solutia ar fi sa fie echilibrate din aproape in aporape. Eventual, facut carbu' 1 si pe urma echilibrat 1 cu fiecare in parte: 1-2, 1-3, 1-4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimBeam Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Pentru doi cilindri Pentru patru cilindri ambele pagini sint in germana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.