EVO MOTORS.RO Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 paaai.. problema e.. ca deocamdata nu am decat toba , pusa un Top speed petnru acum : 90km/h si pentru viitor zic eu : 100-110 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) paaai.. problema e.. ca deocamdata nu am decat toba , pusa un Top speed petnru acum : 90km/h si pentru viitor zic eu : 100-110 km/h visee.... asa zic si io am aerox luat nou limitat la 45 scot limitarea mere 60 pun toba mere 90 pun rolele mere 110 pun set de 70cc ia 200:-J Editat Mai 26, 2008 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 eu zic ca ii destul 90km/h pentru un scuter de 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 bine mdanutz.. ne convingem zilele urmatoare cand vine.. nea ghitza sa imi puna variatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) bine mdanutz.. ne convingem zilele urmatoare cand vine.. nea ghitza sa imi puna variatoru Pai si ambreiajul nu til pune sau il ai pus deja? si apropo mie imi mere cam 95 cu set de 70cmc3 toba sport variator ambreiaj curea mallossi si role de 3.5 si carbu de 12 cu jiglor de 98 imi mere cam 90-95 la tine nuj ce sa zic ))) Editat Mai 26, 2008 de mdanut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 Pai si ambreiajul nu til pune sau il ai pus deja? si apropo mie imi mere cam 95 cu set de 70cmc3 toba sport variator ambreiaj curea mallossi si role de 3.5 si carbu de 12 cu jiglor de 98 imi mere cam 90-95 la tine nuj ce sa zic ))) da nu am ambreiaj :| si chiar.. nu te cred ca iti prinde 95. cu set de 70 , toba , variator , abreiaj , curea , role si jigloare de-alea de 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 da nu am ambreiaj :| si chiar.. nu te cred ca iti prinde 95. cu set de 70 , toba , variator , abreiaj , curea , role si jigloare de-alea de 98. crezi ce vrei is prea usoare rolele+ ca ii si carbu de 12 jigleru ce mai ii de capu lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atlantisu Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 FRUMOASAAAAAAA!!!!!!!! SA O TII FARA ACCIDENTE!!!!! thx!!!!!!fac tot posibilul sa nu o lovesc!(sau sa fiu lovit) de cand am A-ul mi-a crescut inca o pereche de "ochii" in spate!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 da nu am ambreiaj :| si chiar.. nu te cred ca iti prinde 95. cu set de 70 , toba , variator , abreiaj , curea , role si jigloare de-alea de 98. jiglor a zis,nu jigloare... si dc nu il crezi?vrei mai mult?mai uita-te pe net si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 26, 2008 Autor Share Postat Mai 26, 2008 peei da , fuge ameu frate doar cu toba 90.. si fuge a lui cu kit si toate alea 95.. ii penibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 peei da , fuge ameu frate doar cu toba 90.. si fuge a lui cu kit si toate alea 95.. ii penibil. esti tu pampalau...daca nu are carburator mare,nu are benzina...si daca nu are benzina,nu fuge cat trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 27, 2008 Autor Share Postat Mai 27, 2008 a.. ma scuzi.. am omis carburatorul si rolele. Greseala mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Nu uita sa revii cu impresii dupa ce montezi variatorul, eu am avut ocazia sa incerc un Multivar 2000(comandat pt. un amic) folosind setul de role usoare cu gandul la demarajul pe care am sa il obtin si abia pleca de pe loc, de viteza nici nu mai vorbesc. Mentionez ca nu am pus si arcul care a venit odata cu el(demontarea ambreiajului dura prea mult), iar cureaua este Malossi X-Kevlar. Din cate am inteles pt. a obtine rezultate satisfacatoare odata cu Multivarul ar mai trebui si fuliie ambreiajului tot de la Malossi, avand alta panta fata de original si intrebat exact ce curea(evident de la ei) recomanda pt. configuratia asta, altfel risti sa dai o caciula de bani pe nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 bai baieti.. am pus aseara variatorul , dar dupa sfaturile lui dOc , am pus arcurile rosii. Am injurat de shpe mii de ori. Trebuia sa bag mana in gaz calumea ca sa plece. I-am dat 85 , dar nu am mai avut unde sa-i dau. In weeeekendul asta.. o sa incerc celelalte arcuri care le am ( albastre si negre ) sa vad cu care cupleaza mai repede. Dupa ce stiti voi , care sunt mai moi ? Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Stiu ca alea negre sunt cele mai moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 28, 2008 Autor Share Postat Mai 28, 2008 Ce culoare au arcurile de la ambreiaj , cele mai moi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Cele mai moi sunt cele albe si cele mai tari sunt cele negre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbeleuzu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 @mdanut: ciudat... eu am tot dna 50 ca sorin, carb 17.5 jiglor de 66 si culmea "masurat" si cu vitezometru digital si cu cel de pe masina (in paralel) 77Km/h asta inainte sa curat carburatorul... acum se simte ca mai are ceva in plus ca era praf... si daca mai schimb ambreiaj si toba... surpriza, 100Km/h? fi serios omule si nu mai da reply-uri doar ca sa dai. @S_o_r_i_n_DNA: multa bafta la pariu ca iei 100km/h reply sa bifez notificarile ca uitasem sa postez si eu poze cu a mea... Gilera DNA 50, an fab. 2000, km parcursi nu stiu (un mic defect), pana acum doar vreo 800 in 2 saptamani, viteza max. 77kmh (inca n-am facut testul cu carburatorul curatat, furtunase inlocuite si sistem racire apa refacut in totalitate) o sa fac si va anunt, filtre aer malossi, carb 17.5 jiglor 66 cu soc automat, 49cmc normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 frumos DNA'u tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucianbeleuzu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 ms Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Cele mai moi sunt cele albe si cele mai tari sunt cele negre ! cele moi\tari sunt pt demaraj sau viteza? Cele mai moi sunt cele albe si cele mai tari sunt cele negre ! cele moi\tari sunt pt demaraj sau viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) @ Lucian " Variatoru asta de la malossi am luat o teapa .. nu ii inteleg rostu 2 seturi de role 70 de euro ca in rest erau la fel :| piesele care mi le-au mai dat. Am pus role de 3,5 gr fugea 60 cu demaraj IMENS.dadea sa plece pe o roata. Am pus role de 3,8 gr fugea 70 cu demaraj oleaca mai mic. Am pus role de 4.5 gr fuge 80 cu demaraj acceptabil. Ce role sa mai pun sa fuga mai tare? @ ro_3x " Daca sunt moi cupleaza mai repede si daca sunt tari cupleaza mai greu. Intelegi cum sta treaba ? Editat Iunie 2, 2008 de S o r i n DNA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Cele mai tari arculete sunt cele rosii (racing) galbene (sport) albastre, verzi, maro, negre, albe. E pura fizica sa va imaginati: arc mai tare, cupleaza ambreiajul mai greu la turatie mai mare si ai demaraj mai mare. Mai moale - viteza. La fel si la cel mare: mai tare, departeaza mai greu, viteza mai mare, si mai moale viteza mai mica. Eu personal am rosu pe cele mici si galben pe cel mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 @ Lucian " Variatoru asta de la malossi am luat o teapa .. nu ii inteleg rostu 2 seturi de role 70 de euro ca in rest erau la fel :| piesele care mi le-au mai dat.Am pus role de 3,5 gr fugea 60 cu demaraj IMENS.dadea sa plece pe o roata. Am pus role de 3,8 gr fugea 70 cu demaraj oleaca mai mic. Am pus role de 4.5 gr fuge 80 cu demaraj acceptabil. Ce role sa mai pun sa fuga mai tare? eu am de 6,5 si are si demaraj si viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Cele mai tari arculete sunt cele rosii (racing) galbene (sport) albastre, verzi, maro, negre, albe. E pura fizica sa va imaginati: arc mai tare, cupleaza ambreiajul mai greu la turatie mai mare si ai demaraj mai mare. Mai moale - viteza. La fel si la cel mare: mai tare, departeaza mai greu, viteza mai mare, si mai moale viteza mai mica. Eu personal am rosu pe cele mici si galben pe cel mare. aha..acum am inteles. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.