Betrayal Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Incep prin a-mi cere scuze, si ce e drept nu e prima data cand "gresesc" asa, scuze pt ca postez la coltul enduristilor, insa prin site-urile de manuale n-am gasit ce-mi trebuia, si rubricile pt manuale de pe acest site... no offence... dar au devenit panze de paianjen in care fiecare scrie ce-i vine.... deja iti vine sa te arunci in cap daca trebuie sa cauti acolo ceva si nu e un motor prea des intalnit la manuale. Eu am o problema la motocicleta mea.... si tare mult as aprecia ajutorul dvs. Am un Suzuki DR 650 R din '93. Motorul nu avea burduful de protectie de praf pt furca... si daca te uitai ffff atent vedeai ca lasa una dintre jambele furcii un pic umeda... sau se mai vedea asta cand mergeam prin praf. Asa ca am zis... hai ca motorul e ok, asta si placutele de frana sunt singurele care merita schimbate. Si ma duc sa schimb semeringurile... la un service de moto si atv. Am platit 1.100.000 lei vechi pt burduf de cauciuc (Ariete de la Louis) 350.000 lei vechi pt semeringuri (Saito de la Louis) 800.000 lei vechi pt ulei de furca 2 litri (Motul 15W-Medium/Heavy de la Louis) 1.500.000 lei vechi manopera. Au facut-o praf ( Curge acum ulei de lasa balta jos sub roata.... plus ca am ulei pe roata, si in permanenta curge si pe discul de frana fatza si placute..... Au pus prea mult ulei... daca n-or mai fi gresit si cu altceva. Acum mi-au venit semeringuri noi, alt set. Mi s-a spus ca sunt in garantie la ei, si ca platesc ei si placutele si uleiul pt incercarea a doua. Dar ma tem ca iar n-o sa stie cat ulei sa puna ... macar de ar fi numai asta. Are cineva manual de Suzuki DR 650 R din '93? Va rog mult! Daca nu, macar daca are cineva carte la asa ceva in care sa scrie, sa-mi spuna si mie cat ulei / jamba , respectiv cati mm se masoara de sus ? Cu tot respectul... nu cer sfaturi de genul "du-te la altii sa-l faca". Pentru ca aici nu ma mai costa a doua incercare, si deja am dat ceva bani. Daca nu va merge... da, evident ca voi merge in alta parte... unde se pare ca oamenii stiu ce sa faca. Dar si acolo ma vor costa iar alte semeringuri, alt ulei, si alta manopera (ce-i drept manopera mai ieftin, ca am vb).... si daca nici acolo nu o vor face calumea ? Pierd eu banii pe incercari..... si stiu mai bine decat foarte multi cum e sa faci asta. Asa arata furca mea care era buna, dupa ce am fost in service.... de fapt... la ceva timp dupa, ca deja nu mai prea are ce sa scoata cin ea, cred, ca e fffff moale si scoate un sunet ciudat cand lanseaza uneori.... cred ca lucreaza acum numai pe arcuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 mai intai tre sa zici numele servisului care nu stie sa schimbe 2 semeringuri.... 536ml/per tub ulei 10w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Incep prin a-mi cere scuze, si ce e drept nu e prima data cand "gresesc" asa, scuze pt ca postez la coltul enduristilor, insa prin site-urile de manuale n-am gasit ce-mi trebuia, si rubricile pt manuale de pe acest site... no offence... dar au devenit panze de paianjen in care fiecare scrie ce-i vine.... deja iti vine sa te arunci in cap daca trebuie sa cauti acolo ceva si nu e un motor prea des intalnit la manuale. Eu am o problema la motocicleta mea.... si tare mult as aprecia ajutorul dvs. Am un Suzuki DR 650 R din '93. Motorul nu avea burduful de protectie de praf pt furca... si daca te uitai ffff atent vedeai ca lasa una dintre jambele furcii un pic umeda... sau se mai vedea asta cand mergeam prin praf. Asa ca am zis... hai ca motorul e ok, asta si placutele de frana sunt singurele care merita schimbate. Si ma duc sa schimb semeringurile... la un service de moto si atv. Am platit 1.100.000 lei vechi pt burduf de cauciuc (Ariete de la Louis) 350.000 lei vechi pt semeringuri (Saito de la Louis) 800.000 lei vechi pt ulei de furca 2 litri (Motul 15W-Medium/Heavy de la Louis) 1.500.000 lei vechi manopera. Au facut-o praf ( Curge acum ulei de lasa balta jos sub roata.... plus ca am ulei pe roata, si in permanenta curge si pe discul de frana fatza si placute..... Au pus prea mult ulei... daca n-or mai fi gresit si cu altceva. Acum mi-au venit semeringuri noi, alt set. Mi s-a spus ca sunt in garantie la ei, si ca platesc ei si placutele si uleiul pt incercarea a doua. Dar ma tem ca iar n-o sa stie cat ulei sa puna ... macar de ar fi numai asta. Are cineva manual de Suzuki DR 650 R din '93? Va rog mult! Daca nu, macar daca are cineva carte la asa ceva in care sa scrie, sa-mi spuna si mie cat ulei / jamba , respectiv cati mm se masoara de sus ? Cu tot respectul... nu cer sfaturi de genul "du-te la altii sa-l faca". Pentru ca aici nu ma mai costa a doua incercare, si deja am dat ceva bani. Daca nu va merge... da, evident ca voi merge in alta parte... unde se pare ca oamenii stiu ce sa faca. Dar si acolo ma vor costa iar alte semeringuri, alt ulei, si alta manopera (ce-i drept manopera mai ieftin, ca am vb).... si daca nici acolo nu o vor face calumea ? Pierd eu banii pe incercari..... si stiu mai bine decat foarte multi cum e sa faci asta. Asa arata furca mea care era buna, dupa ce am fost in service.... de fapt... la ceva timp dupa, ca deja nu mai prea are ce sa scoata cin ea, cred, ca e fffff moale si scoate un sunet ciudat cand lanseaza uneori.... cred ca lucreaza acum numai pe arcuri . Salut! Am avut si eu probleme cu amortizoarele fata dar m-i le-am rezolvat singur.Vorba aia ce-si faca omul cu mina lui....Dar oricum vara asta nu am mai avut probleme.Deci sa revenim la problema ta.Ai avut burduful de protectie rupt si banuiesc ca ai mers mult cu el asa....un lucru prost pt. ca daca a intrat noroi acolo si ai zgiriat jampele ...nu ai de facut decit sa le schimbi....orice semeringuri ai baga va curge in continuare...Dar sa speram ca nu este chiar asa .Apropo tu ai vazut cum arata jampele? Presupunind ca jampele sint in regula ,semeringuri noi si totusi ai asa scurgeri mari de ulei ar mai ramine varianta cantitatii mari de ulei in jampe.Asta se vede imediat cind iei motorul din service pt ca avind mult ulei in jampa cursa amortizorului este mult mai scurta [jampele nu au cum sa se comprime ] o simti rigida pe fata si daca o fortezi este normal ca uleiul ala sa iasa pe undeva si pe unde decit pe la semeringuri.....Cantitatea [in ml] de ulei nu stiu exact la modelul tau dar cauta in manuale de reparatii.Oricum undeva la 400....550 ml per jampa.Un lucru mai important este ca sa se puna cantitati egale in ambele jampe ![sa nu exageram dar oricum +/- 10 ....15 ml].O metoda mai empirica ,pui aproximativ 500 550 ml in ambele jampe ,apoi cu surubul din capat care fixeaza arcul slabit [ca surplusul de ulei sa aiba pe unde sa iasa] l-e camprimi usor dar ferm pina la maxim pe fiecare.[la maxim!]Daca ai mai mult ulei va iesi cu siguranta pe acolo! Parerea mea este ca la tine s-au gresit semeringurile ,nu sint alea care trebuiesc mai mult ca sigur! Asa ca tot la service-ul ala va trebui sa mergi,nu de alta dar ei nu dau o garantie la lucrarea facuta?In rest numai bine si asfalt uscat ca vad ca de la o vreme cam avem nevoie!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Betrayal Postat Septembrie 7, 2007 Autor Share Postat Septembrie 7, 2007 (editat) Salut! Am avut si eu probleme cu amortizoarele fata dar m-i le-am rezolvat singur.Vorba aia ce-si faca omul cu mina lui....Dar oricum vara asta nu am mai avut probleme.Deci sa revenim la problema ta.Ai avut burduful de protectie rupt si banuiesc ca ai mers mult cu el asa....un lucru prost pt. ca daca a intrat noroi acolo si ai zgiriat jampele ...nu ai de facut decit sa le schimbi....orice semeringuri ai baga va curge in continuare...Dar sa speram ca nu este chiar asa .Apropo tu ai vazut cum arata jampele? Presupunind ca jampele sint in regula ,semeringuri noi si totusi ai asa scurgeri mari de ulei ar mai ramine varianta cantitatii mari de ulei in jampe.Asta se vede imediat cind iei motorul din service pt ca avind mult ulei in jampa cursa amortizorului este mult mai scurta [jampele nu au cum sa se comprime ] o simti rigida pe fata si daca o fortezi este normal ca uleiul ala sa iasa pe undeva si pe unde decit pe la semeringuri.....Cantitatea [in ml] de ulei nu stiu exact la modelul tau dar cauta in manuale de reparatii.Oricum undeva la 400....550 ml per jampa.Un lucru mai important este ca sa se puna cantitati egale in ambele jampe ![sa nu exageram dar oricum +/- 10 ....15 ml].O metoda mai empirica ,pui aproximativ 500 550 ml in ambele jampe ,apoi cu surubul din capat care fixeaza arcul slabit [ca surplusul de ulei sa aiba pe unde sa iasa] l-e camprimi usor dar ferm pina la maxim pe fiecare.[la maxim!]Daca ai mai mult ulei va iesi cu siguranta pe acolo! Parerea mea este ca la tine s-au gresit semeringurile ,nu sint alea care trebuiesc mai mult ca sigur! Asa ca tot la service-ul ala va trebui sa mergi,nu de alta dar ei nu dau o garantie la lucrarea facuta?In rest numai bine si asfalt uscat ca vad ca de la o vreme cam avem nevoie!!!!!!!! (1) Inainte nu am avut burduf deloc! Jambele nu sunt deloc zgariate! Inainte sa merg la service, pierdeam o pelicula ff subtire de lichid la una din jambe... nu era cum se vede in poza. (2) Semeringurile au fost cele care trebuiau, luate de la Louis pt modelul meu. (3) Multumiri domnului Orestte care mi-a dat informatia corecta referitoare la cantitatea de ulei. In service mi s-a bagat cam 750 ml / jamba....... de-aia curge............... doar ca acum furca a devenit ff moale si scoate un sunet ciudat uneori cand lanseaza..... probabil o fi "spart" (daca se poate?!) semeringurile la atata presiune si a pierdut mult mai mult ulei decat ar fi trebuit incat acum lucreaza numai pe arcuri. (4) Da, s-au oferit sa plateasca ei noile semeringuri, lichidul si sa nu-mi ceara manopera. Dar macar sa le faca bine. Scap de sesiune in cateva zile si voi anunta ce am rezolvat (am semeringuri noi acasa, inca un set a sosit, trebuie doar sa am timp sa ma duc sa le schimbe iar, si sa puna ulei cat zic eu... de la domnu' Orestte). Daca nici asa nu merge, imi bag ************** si ma arunc pe geam! Norocu' meu ca stau la parter. Mersi oricum pt indicatii, orice sfat e binevenit! Editat Septembrie 7, 2007 de Betrayal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.