Sari la conținut

Grup Fuga Vs Grup Atas


Alex_83
 Share

Postări Recomandate

Care sunt diferentele vizibile intre grupul de fuga si cel de atas la dnepr? vizibile in sensul daca scrie pe el, vreun cod ceva. Unde trebuie sa ma uit? ce dinti tb sa numar ca sa stiu ce fel de grup am?

Care sunt riscurile daca merg cu atas si am grup de solo?

Am vb cu cineva pt un grup de atas dar ideea e ca nu stiu de care am eu.N-as vrea sa iau unul la fel sau ala pe care-l iau sa fie de solo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8/37 grup de atas, 9/35 grup solo. nu mai tin minte daca scrie pe ele sau u. si daca scrie si a umblat vreun ruman pe acolo degeaba

 

deci 4,62 la grupul de atas si 3,88 la cel solo. ia vezi tu cam de cate ori se invarte roata ta fatza de cardan, apoi spune-ne si noua ce grup ai, la mine in balcon zace unul de atas dar incomplet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

sunt si de 10 cu 35 "dinti" 10 pinionul de atac si 35 coroana! nu scrie nimic pe ele... ce sa scrie?! oricum e piesa ruseasca...

CA TOT VENI VORBA: NU VREA NIMENI PINIOANE PENTRU TREAPTA A-4-A CU RAPORT DE 1,13?(fatza de 1,3 originalul) Pinionul care vine pus pe trenul fix de rulare (cel care intra in ambreiaj) , are 22 de dinti , iar cel de pe trenul mobil de rulare are 25 dinti :) ! ajuta la viteza maxima de deplasare (scade turatia motorului... ~100km/h lejer, fara motor turat...da' sa aveti roata de 19" si minim grup conic de 9 cu 35) eu am renuntat sa le mai montez... nici nu stiu daca mai scot motorul... SI mai am un tren fix de rulare complet, si nou noutz... cand am desfacut cutia am zis ca schimb tot ce are uzura...nu conta cat de mica... numai ca cel care le-a schimbat nu a vrut sa schimbe si trenul fix de rulare (nu era nevoie ;) ...) de fapt nici restul pieselor nu prea aveau uzura... DA' IO VROIAM NEAPARAT... si am ramas cu el... O ARIPA DE NIPRU FATA, UN REZERVOR , NU VRETI? :lol: .... ca zac prin pod :D de vreo 2 ani... ( 0768799337-GABI )

 

CIAO! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

da jos roata si numara cati dinti ai, iti ia maxim jumate de ora datul jos, numaratul, pusul la loc si cu ocazia asta ii pui si un ulei nou, ceva ep sintetic eventual...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:D chiar asa , desfa TOT, cu ocazia asta vezi si care-i treaba cu sabotii de frana care au "toane"... si eventual cureti toata zona grupului conic+verifici scarba aia de semering care impiedica uleiul din grup sa ajunga la sabotii de frana!speli tot cu benzina si pui un ulei de transmisie bun, sa mai "tragi" un pic de grupul ala conic, ca e pacat sa-l faci praf ...verifici si crucea cardanica sa nu aiba "joc" ca iar nu da bine la drum lung :-L ... cine stie pe unde ramai daca e varza rau tare... reglezi frana cum trebuie, eventual prezoanele care tin grupul pe bascula(la mine se tot slabeau...pana am pierdut unul...ca dupa le-am pus un "mic loctite" albastru(sau era verde?! :lol: ) :) si n-au mai zis nimic de atunci pana in prezent...)

 

si "CAM ATAT" :D ...NU-TI IA MULT...O ZI INTREAGA , INCEPAND DE DIMINEATA DE LA ora 8:00(sa fii in garaj :hug: pana seara!)

 

CIAO SI SPOR LA TREABA! ;)

 

--- Mesaj completat în 15 Sep 2007 19:42 -------------
aah si uitam , AI GRIJA LA "PANA"SAU SIGURANTA CARE VINE PUSA INTRE CRUCEA CARDANICA SI PINIONUL DE ATAC ! CA DACA IESE DIN LOCASUL EI DE UZATA CE E... SE BLOCHEAZA IN CAPACUL ALA CARE SE INFILETEAZA PE CARCASA GRUPULUI CONIC... SI DACA AI VREO 100KM/H .... IESE URAT TARE DE TOT... CA SE BLOCHEAZA ROATA...APROAPE... EU AVEAM 50-60KM/H... SI FACEA RAU TARE ...PANA AM REUSIT SA OPRESC.... SI AM DUS-O ACASA DE COARNE... CA N-AVEAM NICI O SCULA LA MINE...BINE CA ERAM LA 2-3 KM DE CASA...ca altfel :) sunam un prieten... am si renuntat la capacul ala....ma pish pe el... si asa crucea cardanica "e pe moarte" ;) ...trebuia alta...sa ia praf si nisip si noroi pana s-o satura :( .....

 

AI GRIJA LA "PANA" AIA...

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

babeste: la o turatie completa a rotii din spate, cardanul ca efectua 4,62 roatii complete daca ai un grup de atas si 3,88 daca ai de solo.

Saru'mana! verific maine.

Roata spate a fost data jos, sabotii reglati, semeringul de la iesirea crucii cardanice a fost schimbat, uleiul schimbat, nestiind ca merge si mai simplu si ca se scoate cu totul am desfacut si crucea cardanica, bineinteles ca au cazut toate acele ( daca ai nipru si nu-ti cad acele din crucea cardanica macar o data inseamna ca ai nipru degeaba :) ) am uns tot p-acolo, nu par a fi jocuri si nici ulei nu pierde.

Cand am vrut sa dau jos crucea cardanica am constatat ca pana lipseste ea stand doar pe caneluri. Am facut alta pana dintr-un surub.Pare sa stea foarte bine, dar pana sa-i pun nu am simtit joc sau altceva acolo(nu stiu cat joc poate avea in lungul cardanului...)

Totusi as vrea sa mai stiu daca merg cu grup de fuga si atas.Se duce grupul sau se simte doar la viteza demaraj etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:) cum KAMA , ai desfacut tot si nu ai numarat "dintii" de la coroana si pinion de atac?! asta era tot ce trebuia sa faci... "babeste " te complici... era mai simplu sa numeri dintii coroanei si al pinionului de atac...

 

DIN EXPERIENTA UNUI AMIC CARE A AVUT NIPRU... :) (l-a dat bagamiash..."byp")... ITI SPUN EU CA MERGE SI CU ATAS SI CU GRUP CONIC "DE FUGA" DAR NU MAI ARE PUTERE-DEMARAJ ASA TARE CUM AVEA CU CEL SPECIAL DE ATAS>8 CU 37! SI ERAM 4 PE MOTOCICLETA PLUS BAGAJE :D ... SI CU 70-80KM/H...SI PLOAIE TORENTIALA DE INJURAM INTRUNA :hug: ... dar a fost frumos, NU ZIC NU! :lol:

 

 

depinde ce vrei sa faci cu motorul>sa mergi mai mult cu atas sau mai mult solo...AICI trebuie sa te hotarasti... eu daca as fi in stare sa merg cu atas , NUMAI CU ATAS AS MERGE! CA TE VAD TOTI CRETINYI SI N-AU CUM SA SE SUIE PE TINE :D esti destul de mare si vizibil >deci nu merge scuza cu : "DOMLE NU L-AM VAZUT..."in caz de ceva probleme pe sosea.... ;)

 

CIAO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tot am luat atasul dupa ce il pun definitiv nu cred ca-l mai dau jos.Nu merg excesiv de mult cu motocicleta, n-o folosesc ca mijloc zilnic de deplasare ci doar ca hobby.

Cand am demontat nu ma gandeam la atas asa ca nu am numarat.Si chiar daca numaram tot nu stiam cati tb sa fie.Multumesc de sfaturi.Maine ma duc sa numar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tot am luat atasul dupa ce il pun definitiv nu cred ca-l mai dau jos.Nu merg excesiv de mult cu motocicleta, n-o folosesc ca mijloc zilnic de deplasare ci doar ca hobby.

Cand am demontat nu ma gandeam la atas asa ca nu am numarat.Si chiar daca numaram tot nu stiam cati tb sa fie.Multumesc de sfaturi.Maine ma duc sa numar :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am vrut sa dau jos crucea cardanica am constatat ca pana lipseste ea stand doar pe caneluri. Am facut alta pana dintr-un surub.Pare sa stea foarte bine, dar pana sa-i pun nu am simtit joc sau altceva acolo(nu stiu cat joc poate avea in lungul cardanului...)

 

...o poti face si dintr-o aschie de soc, sau tei ca-i mai usor de cioplit, au aceiasi rezistenta ca si surubul...

foloseste o bucata de otel! O coada de supapa pe care o prelucrezi cu rabdare!(in forma de pana..)

altfel , ti se slabeste tot pachetul rulment/cupla/pinion de atac , si se duce naibii angrenarea, se modifica jocul de flanc si ramai fara grup conic!

Pana aia este foarte importanta acolo, si de aia au pus pana!Daca nu reusesti sa strangi pachetul cu pana corect pusa(vezi ca asamblarea pe nuturi este asimetrica! ai doua variante din care una e gresita...) va trebui sa folosesti o saiba de otel ca sa scoti eventualele jocuri axiale...

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

mai acuma , DACA E MOTOCICLETA CU ATAS, PUNE-I GRUPUL DE ATAS... ca nu cred ca erau inginerii aia chiar asa de "batuti in cap"...incat sa vrea ei neaparat grup 8 cu 37... E CAT DE CAT GANDIT TOT.. chiar si rapoartele din cutie... eu am notat si numarat tot ce am gasit prin cutie: uite aici cam ce trebuie sa gasesti intr-o ccutie de viteze de nipru (pinioanele pt fiecare treapta de viteza):

 

treapta a-1a : 9 dinti pe trenul fix de rulare-37 pinionul de pe trenul mobil de rulare(cel cu furcile) raport : 4,1(3300 Rotatii/minut)

 

 

treapta a-2-a :14 dinti cu 32dinti raport 2,2(4500 Rotatii/minut)

 

 

treapta a-3-a :17 dinti cu 29dinti raport 1,7(4900 Rotatii/minut)

 

 

treapta a-4-a : 20 dinti cu 28 dinti raport 1,3(5200 Rotatii/minut) (asta se poate modifica daca mergi LA SOLO , si ai roata de 19" pe spate+grup "destept" de 10 cu 35!) rezultatul? mergi lejer cu 100km/h la drum intins , SI FARA MOTOR TURAT EXCESIV!(lucru de dorit la un nipru...pe canicula sau...la un drum de 500km...DUS...poate vrei sa mai ajungi si acasa...) :)

 

CIAO! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...