Jump to content

ubord

Super Membru
  • Content Count

    1,814
  • Joined

  • Last visited

About ubord

  • Rank
    sociopat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    dej
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    MT
  • Numar Moto
    cj
  • Club
    nici unul

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    425 S, MT

Recent Profile Visitors

2,544 profile views
  1. Drobule,mai exiști? 🙂

  2. Extrem de multe motociclete cu atas care congestionau traficul prin Buricul Capitalei , nu vor mai putea circula. Dramatic! Trebuie infiintat de urgenta un grup de actiune pe facebuuc....problema aceasta nu poate ramane asa!
  3. Da!... difera ceva fineturi legate de contrlolul arcului electric , dar in principiu MMa/WIG functioneaza cu caracteristici tensiune/curent similare..(caracteristica cazatoare)... E bine de stiut. recomand: https://paton.ua/cms/produktions/invertor.html..... productie civila a unui cunoscut institut de cercetari in domeniul sudurii( in romania nu se prea gasesc...)
  4. ...praf...pietre care au vătămat cauciucurile fabricate pe comanda....Noaptea a fost intuneric..Ca sa nu mai vorbim de apa care era uda si facea galagie nonstop , zi si noapte... Berchezu' si-a ruinat filtrul de polen de la MT16.... ...un domn plangea... Selfiuri si autoselfiuri cu tot felul vingiuri... nici un reşpect! ....operatie de hemoroizi pe cord deschis(una din multele de pe traseu...) , pentru schimbarea filtrului cu pricina... Cu aceasta ocazie Moşu s-a jurat ca fara vitezana de 1000cc ,el ,nu mai vine pe drumurile alea cu praf... ....operatie de hemoroizi pe cord deschis(una din multele de pe traseu...) , pentru schimbarea filtrului cu pricina... Cu aceasta ocazie Moşu s-a jurat ca fara vitezana de 1000cc ,el ,nu mai vine pe drumurile alea cu praf...
  5. ...multa patina ... Omul asteapta sa fie ofertat. Stie ca sunt valoroase , dar nu-si poate face o idee, cu toti bitcoinii astia care circula....
  6. ....si cineva , si altcineva...tot mai rar si mai cu lehamite.. shopingul rulz! si like-urile normal..... ...si multumesc si cu aceasta ocazie 'consateanului' de pe forum care m-a rezolvat cu o guma ce se pune sub stopul de pe aripa...tot mai greu se gaseste orice, pentru ciorsurile astea socialiste....am sa revin cu ceva foto....
  7. ..pe sentimente.ro ati incercat? Pentru ca forumul asta abunda de mociclete vintigi puse la pastrare, care abia asteapta o cere de oferta....
  8. ...Мне нравятся беспокойные люди...
  9. ...ar mai exista ceva informatii referitoare la geometria lor , pentru M72/K , dar forumul nu accepta upload de pdf-uri...Oricum nu este relevant ...modificarea profilului camelor este o chestie paroasa cu rezultate indoielnice.... In ceva manual de 'avionificare' a motorului de M , am citit sugestile ca inainte sa se purceada la nu stiu ce incarcare /rectificare , sa se procure 5 axe cu came noi , din care sa se aleaga una care are simetria cea mai buna a distributiei realizata de came.Deci, chiar din uzina nu le reuseau doua la fel.... Daca motorul a fost reparat , sunt sanse mari sa nu se mai stie ce ax cu came este in el.... in consecinta , nenumarate legende.... ...iar caii/poneii in plus sunt obtinuti la limita de sus a turatiei , adica inaccesibili la regimurile normale de functionare (presupunand ca utilajele astea au un regim normal ...._
  10. ...dupa o anumita varsta incepi sa citezi din tine insuti... Undeva prin beci mai am ceva foto cu 4 tipuri de axe cu came gasite prin utilajele astea....nu-s doua la fel....
  11. ...roata de atas este de regula mai in fata decat roata din spate a motocicletei.Este un compromis care se face pentru a nu plonja atasul spre bot la virajele la stanga..Asta scade un pic din manevrabilitate(la curbele la dreapta , roata atasului este deplasata de la raza de giratie si apar un pic de 'tarare.....
×
×
  • Create New...