remu1 Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 O mica firma japoneza vrea sa revolutioneze piata bujiilor venind cu o inventie neasteptata : BUJIA LASER ! Din putinele date pe care le detinem se pare ca in locul electrozilor clasici va fi utilizata o dioda laser de putere medie incorporata in bujie a carei raza va aprinde amestecul carburant. Deocamdata aceasta bujie este utilizata pe motoarele cross si enduro care se pare ca o permit mai bine ! Na , ce mai ziceti de asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 MIsto treaba, insa eu stau si ma intreb 2 lucruri: 1. Cat or fi de fiabile? 2.Cat or costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 laser de putere medie incorporata in bujie a carei raza va aprinde amestecul carburant. Eu zic: ahemahembullshitahem ! Serios acum, citeşte niţel despre LASER, află ce este exact, cum se realizează... şi după aia o să vezi că e puţin probabil să faci bujii cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 o fi laser din ala care-l gasesti in bazar la rusi cu 50-80.000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 are dreptate remu1 uitati aici dovada: "PROCESS NETL Researchers designed a laser ignition system and coupled it with a fully-instrumented internal combustion engine. Focusing a 10 nanosecond, 1.06 micron, laser pulse into the cylinder through the spark plug port generates a laser ignition spark. The laser pulse comes from a Quanta Ray DCR-2 Nd:YAG laser directed to the cylinder with high energy laser mirrors. A two-meter focal length lens is placed 1.7 meters from the final focusing lens to reduce the diameter of the laser beam before entering the lens tube. The laser is focused into the cylinder with a 6 millimeter diameter, 36 millimeter focal length lens through a 3.2mm thick sapphire window. The lens is positioned on a 20 cm long, 7.9 mm diameter lens tube aligned radially to the crankshaft axis of the engine. The final mirror directing the laser beam to the lens is positioned directly above the tube and 45 degrees to the tube axis such that the beam incident on to the mirror is perpendicular to the laser plug axis and tangent to an arc centered on the crankshaft. A schematic of the laser ignition system experimental setup is shown, followed by a photo of the actual setup in operation. " E impropriu spus bujie cu laser, de fapt se inlocuieste bujia cu un sitem de aprindere prin laser. Detalii: http://www.netl.doe.gov/newsroom/backgrounder/mb-0006.html Tehnologia avanseaza baietii, nu pierdeti pasul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.