Gilliat Postat Septembrie 22, 2007 Share Postat Septembrie 22, 2007 Bine v-am gasit , Intentionez in viitorul apropiat achizitionarea unei motociclete enduro si as avea nevoie de sfatul vostru , in masura in care gasiti timp si binevointa sa impartasiti din experienta acumulata: Ce vreau sa fac eu cu aceasta motocicleta : - 90% traseu off-road, doar in cazuri de urgenta sosea ( de unde nevoia de a fi inmatriculabila) - traseu enduristic mai soft (limitat la hartoape, gropi si noroaie abordabile in stadiul de incepator) - am 1,84 inaltime, 70 kg Ce conditii trebuie sa indeplineasca motorul: - Sa fie fabricat dupa 99, '00 - sa fie in 4T (nu am nici timp nici nervi de reparatii prea dese , e mai importanta fiabilitatea decat performanta, si in plus nu ma impac prea bine cu zgomotul de 2 T, desi admir agilitatea lor ) - sa aibe o greutate decenta, sa reziste la trante usoare, sa fie in general cat mai iertator si manevrabil cu putinta. - sa gasesc piese pentru el in timp util si nu cu adaos de 300% - sa nu depaseasca ~2000 de euro (SH , bineinteles) -------------------------- Va rog sa-mi recomandati cateva modele care sa indeplineasca pe cat posibil cele insirate mai sus , preferabil si cu argumente pe scurt in favoarea lor. (mentionez ca sunt sceptic relativ la anumite branduri , insa nu exclud ca fiecare fabricant are macar 1,2 modele admirabile) Va multumesc anticipat pentru orice opinii si sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 1. 2000€ e cam putin pentru un motor fabricat dupa '99. 2. Greutate 'decenta' inseamna diferite lucruri pentru diferite persoane; trebuie sa fii mai explicit. De exemplu Husky-ul meu e considerat de unii ca avand o grutate 'decenta' (are ~160 la plin), insa pentru mine s-a dovedit a fi prea greu, asa ca va trebui sa renunt la el. Avand in vedere greutatea ta, banuiesc ca si greutatea motorului va fi un factor destul de important. In general un enduro cu cat e mai maniabil (adica tinde inspre dual-sport) cu atat e mai greu, deci va trebui sa gasesti probabil un balans intre un motor de competitie (agresiv dar ultra-usor) si un dual sport (maniabil si iertator, dar greu). 3. Exista un forum special (Vreau si eu Enduro) pentru genul acesta de topic-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilliat Postat Septembrie 23, 2007 Autor Share Postat Septembrie 23, 2007 Intr-adevar, am sesizat ulterior ca exista o sectiune speciala pt astfel de topicuri, rog un moderator daca se oate muta eventual la sectiunea respectiva. - multumesc. - e drept ca 2000 euro e cam stramt ca buget pt ce caut eu , voi fi intradevar nevoit sa mai plusez 500, poate si mai mult pt un motor in stare decenta, - referitor la greutate, avand in vedere stadiul de incepator 160 Kg ar trebui sa ma sperie, insa desi eu am 70, si cativa ani buni de sport in spate ar trebui sa fac fata, - ce caut de fapt e un compromis intre cross si enduro , o motocicleta usoara pe care sa o pot incaleca insa si in oras cand am o urgenta (desi e foarte putin probabil ) - deci ar fi ideal sa aiba si un sistem de semnalizare (detasabil ) si sa o pot inmatricula fara greutati. - astept in continuare sugestii de modele care sa intruneasca astfel de cerinte. Multumesc. --- Mesaj completat în 24 Sep 2007 16:09 -------------Am mai citit, am mai rasfoit , am mai renuntat la pretentii si am ajuns in stadiul in care: - vreau motor ~1500 euro maxim - neinmatriculat (si neinmatriculabil), sa aiba doar acte de provenienta - sa fie fabricat aproximativ dupa 95 (daca e japonez) , dupa 99 daca e altceva - sa fie ceva intre hard si soft (nu am ambitii de excavator la inceput, dar sa aiba nitica rezistenta la tranteala) - pana acum mi se pare potrivit pt ce vreau eu un dr350 - imi puteti spune ce modele similare se regasesc la honda, yamaha, ktm? - ca sa stiu macar dupa ce ma uit. - e posibi sa gasesc la acesti bani ceva decent? ( adica sa nu ma mai bag in el mai mult de 500 pt intretinere si sa-l mai pot marita peste un an cu 1 mie) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 de ce neaparat 4t??iti poti lua un yamaha dt125 r,din2002 ,2t inmatriculabil la 2000 de euro, si nu repari la el in 2 ani, repari odata maxi,,un ktm din 2000 la 2200 de euro..daca cauti gasesti la pretul acesta crede ma io am gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 la ce vrei tu poti sa mizezi pe un dr 350 din 94-95 pe care il poti achizitiona undeva pe la 1500-1800 de euro in stare excelenta si pe deasupra si inmatriculat.. PS va servi excelent la tot ce vrei tu sa faca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 din pacate omul n-a vazut ce ati scris. Last Active 6th October 2007 - 07:43 AM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.