CobraArt Postat Ianuarie 24, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2008 Maine vin cu motoru la examen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Maine vin cu motoru la examen vin si eu sa bem un suc ca la examen nu mai intru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Ianuarie 24, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2008 Eu am de la 2 la 4 dupa masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) Frumos motorul, sa iti traiasca , este o optiune foarte viabila si pentru mine cand o sa trec la carene si 1000cc. Descrie cele 3 moduri Sport, Normal si Ud; cum se manifesta ele la modul real,practic? Ai eliminat catalizatorul, sunetul se aude mai tare in tobele?Cum ai facut asta (si eu am Euro3 si se aude destul de incet..)e un proces reversibil usor?10x Editat Februarie 7, 2008 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 Sal,intre A si B eu unul nu vad nici o diferenta,oricum nu le-am studiat asa de mult ca nu prea le folosesc,dar intre A si C este diferenta ca de la cer la pamant.Pe C trage cat un 6oo sau chiar poate mai putin.Asta e bun cand sunt gumele reci,ud,etc pe afara sau poate pt consum... Am inca catalizatoru pe motoreta,dar nu vreua sa il dau jos ca se aude ft. frumos si cu el,cel putin pt. mine se aude si frumos si destul de tare.Nu vreau sa "rup" in doua cu zgomotu...Pe A,pe vremea aste este teroare,din cauza gumele ft. proaste si a puterii mari.Aluneca in draci la orice accelerare mai brusca/blana.Prea multe nu am ce sa zic despre ea ca am doar 3k.,da merge bine pe o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Iar te spargi in figuri,tunatule?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 Iar te spargi in figuri,tunatule?? Taci,ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Sal,intre A si B eu unul nu vad nici o diferenta,oricum nu le-am studiat asa de mult ca nu prea le folosesc,dar intre A si C este diferenta ca de la cer la pamant.Pe C trage cat un 6oo sau chiar poate mai putin.Asta e bun cand sunt gumele reci,ud,etc pe afara sau poate pt consum... Am inca catalizatoru pe motoreta,dar nu vreua sa il dau jos ca se aude ft. frumos si cu el,cel putin pt. mine se aude si frumos si destul de tare.Nu vreau sa "rup" in doua cu zgomotu...Pe A,pe vremea aste este teroare,din cauza gumele ft. proaste si a puterii mari.Aluneca in draci la orice accelerare mai brusca/blana.Prea multe nu am ce sa zic despre ea ca am doar 3k.,da merge bine pe o roata [/quote eee, atunci inseamna ca...merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 How are you doin`? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matei_matei Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 sa o calaresti sanitar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 How are you doin`? Noroc ca te-am luat cu mine bah..vezi ce pierdeai daca plecai cu tunatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 Noroc ca te-am luat cu mine bah..vezi ce pierdeai daca plecai cu tunatii Aia nu erau tunatii,iar i-ai confundat Sa zici mersi ca am venit cu tine,prietene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Pune mah poza cu noul suport de numar sa vada lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Auzi da ce-ai pe numar? Scoci sau cum dreq se scrie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 How are you doin`? Hmmmm. No tits. What gives? BTW : tare motor. Km fara numar si fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hotte Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Frumos motorul, sa iti traiasca , este o optiune foarte viabila si pentru mine cand o sa trec la carene si 1000cc. Descrie cele 3 moduri Sport, Normal si Ud; cum se manifesta ele la modul real,practic? Ai eliminat catalizatorul, sunetul se aude mai tare in tobele?Cum ai facut asta (si eu am Euro3 si se aude destul de incet..)e un proces reversibil usor?10x Setarea: C: cam 110 cp ai la dispozitie B: un mixt intre A si C, adica...pana la 7.000 rpm dispui de 110 cp, iar peste 7.000 rpm ai toti cei 185 calutei la dispozitie A: 185 cp, full power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 Cateva poze cu suportu de numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Biggy_Cbr125 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Beton motor&suport nr ai frate,multi km si numai bine sa vina odata vara asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Ieri am trecut pe la reprezentanta Suzuki si A inseamna 100 % putere, B-ul 80 % si C-ul 60 % din puterea motorului. Schimbarea se poate face si din mers. Si e singurul motor de 1000 care indica in ce treapta de viteza te afli. De 2 nopti nu am putut sa dorm, tot visez un miar in viitorul apropiat. Poate ma alatur clubului de Gixer-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iNs0mN1a Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Ieri am trecut pe la reprezentanta Suzuki si A inseamna 100 % putere, B-ul 80 % si C-ul 60 % din puterea motorului. Schimbarea se poate face si din mers. Si e singurul motor de 1000 care indica in ce treapta de viteza te afli. De 2 nopti nu am putut sa dorm, tot visez un miar in viitorul apropiat. Poate ma alatur clubului de Gixer-isti Ori nu ai fost atent ori cei de la reprezentanta suzuki nu stiu de kawasaki...oare ce indica in dreptul cuvuntului gear din bord? P.S : kawa zx 10 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Mda.......interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 spectacol motoreta.Am comandat si eu un k8 white abia astept sa vina.. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 frumos tare motoru lui Mr.Cobra art. sistem yoshimura suport numere, smecherii. un swing arm extension si e imbatabila pe drag strip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Martie 14, 2008 Autor Share Postat Martie 14, 2008 spectacol motoreta.Am comandat si eu un k8 white abia astept sa vina.. asfalt uscat Salut,ms.K8 de 1000?K8 de 1000 este la fel cu k7-ele numai coloristica difera,nu?Bomba ala alb...sa ne pui poze sa salivam si noi o leaca --- Mesaj completat în 14 Mar 2008 17:39 ------------- frumos tare motoru lui Mr.Cobra art. sistem yoshimura suport numere, smecherii. un swing arm extension si e imbatabila pe drag strip Nu mi-am luat motoreta sa ma dau la curse cu ea Arata misto cu swing arm lung si un cauciuc de 220,dar nu se mai ridica pe o roata plm.... tineretu din ziua de azi MS vere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 14, 2008 Share Postat Martie 14, 2008 (editat) Frumoasa motocicleta ai, sa o stapanesti sanatos.cat despre K8-uri vezi aici. LE:Scuze, link-ul ala e valabil pt 600 si 750, se pare ca la 1000 a ramas acelasi design doar coloristica difera... Editat Martie 14, 2008 de CoSSmiN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.