gabibyte Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Buna, speram ca primele posturi sa nu fie la categoria aceasta, dar se pare ca nu prea am de ales. Ieri mi-a venit Aprilia RS125, model 2002 paremise. In fine, eu inca sunt paralel cu motoarele in 2 timpi. Ce se intampla e ca am incercat sa o pornesc in dimineata aceasta cu socul tras, a pornit, s-a turat normal si dupa aceea s-a oprit. Am incercat sa o pornesc din nou, nimic. Am scos socu nimic. L-am pus la jumatate, nimic. Nu am reusit sa imi dau seama de ce. M-am gandit ca ar fi din cauza frigului. In momentul asta sunt 10 grade afara. Deci dimineata cred ca au fost 8-9. Daca aveti vreo idee, nu ezitati. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 dupa ce porneste impingi socul la loc si o tii din acceleratie pana se incalzeste. acum da-i jos bujia si da la demaror ture de 5-6 secunde de cateva ori cu acceleratia la maxim. curata bujia sau pune una noua si o sa porneasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabibyte Postat Septembrie 30, 2007 Autor Share Postat Septembrie 30, 2007 Mersi de raspuns, dar...cum ajung la bujie?, dupa cum m-am uitat, ma gandesc ca e undeva sub rezervor, parte la care nu pot sa ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Hai sa-ti zic cum o pornesc pe a mea: socul tras la maxim, o las sa se tureze cateva zeci de secunde, dupa aceea revine singura la relanti, o mai las putin asa, dupa aceea imping socul la loc si o ajut putin din acceleratie cateva secunde si dupa aceea o las singura sa se incalzeasca. Asa am facut de cand o am si nu am avut nici o problema. P.S. Ca sa ajungi la bujie, tre sa ridic rezervorul. In capat (spre ghidon), desfaci surubul cu un imbus si il ridici in sus ca pe o capota de masina . Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 socul are rolul sa taie aerul si astfel, alimenteaza motorul cu ceva mai multa benzina, si se foloseste de obicei cand e motorul rece....il tragi, pornesti, si il lasi sa mearga asa pana vezi ca incepe sa "tuseasca" din lipsa de aer, adica, sa se inece treptat...atunci, impingi frumos socul la locul lui, si incepi sa accelerezi usor...cand motorul isi revine daca il lasi la liber o sa stea la relanti...asa ca atunci te poti sui pe el si sa pleci...e lege...NU SE MERGE CU SOCUL TRAS cand e motorul cald sa scapi de inecare, fa cum a zis stressu...bujiile ar trebui sa fie umede dupa ce le vei desface...asta in cazul in care ti s-a inecat tati bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabibyte Postat Octombrie 1, 2007 Autor Share Postat Octombrie 1, 2007 Va multumesc pentru raspunsuri. A venit un prieten mai priceput in aceasi zi, a desfacut bujia si a curatat-o. A mers perfect dupa aceea. Oricum inca am nedumeriri in legatura cu socul asta. Chestia e ca dimineata imi arata "cold" pe ecran, iar eu nu stiu cat de mult sa trag socul atata cat sa fie ok, nici sa nu moara nici sa nu il inec(mi s-a spus ca daca trag socul la maxim il inneaca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.