Sari la conținut

Bmw F800s


Sawyer
 Share

Postări Recomandate

Cine a urcat vreodata pe asa ceva? Poate sa ne imparta si noua cateva pareri?

 

AI ACEST MOTOR, SAU VREI SA ITI CUMPERI ...?

 

Sunt nou posesor BMW S 800 , pot veni cu putine comentarii dupa 3000 km parcusi

 

Sunt 2 variante la aceeasi motorizare care se deosebesc foarte putin : S (sport) si ST (touring ) . La ST pozitia manerelor este mai dreapta , dar motorul este mai carenat ... Datorita acestui amanunt de fabricatie , Touring-ul -ul arata mai sport decat varianta Sport :blink:

 

Ce imi place la el : cumplul motor este de 87 N ,constant de la 1500 la 7500 rot/min . la 187 kg , cadru pe AL . Cred ca este un mare avantaj ,pt ca motorul te ajuta la toate cele 6 trepte la fel . Fata de supersportive, la care ai un cuplu motor mare la trepte mici de viteza ... Si cu cei 87 N , pleci tot primul de la stop sau depasesti oricum toate masinile din trafic daca vrei , pt ca ai 187 kg sub tine fata de 2000 kg cat are o masina ...

 

Nu am calarit pe multe motoare asa ca ma aventurez intr-o clasificare a calitatilor si defectelor acestui model . Am studiat insa presa de specilitate inainte sa cumpar ...Cel mai bine se comporta la drum in serpentina (voi da note , care sunt subiective :9... poate si pt ca asta imi place mie cel mai mult :blink: ) ; face fata la drum de munte pitruit , chiar in panta ! ( 5) , in trafic este manevrabil dar are o dimensiune si o greutate (6 ) iar pe autostrada l-am incercat la treapta a 5 la 7500 rot/min cu 200 km . Inca mai putea , mai avea cuplu ... ( 8)

 

Modelul e din 2006. Are tractiunea pe curea si nu ai costuri cu intretinere , ABS optional dar trebuie cumparat ! Manere incalzie : nu le-am vrut initial pt ca am crezut ca e un moft ...dar sunt foarte utile la drum lung cu temperaturi sub 15 grade , ploaie ,vant ,viteza ...

 

Daca vrei sa faci un <drive test> exact pe modelul din fotografia ta , cauta-ma pe e-mail .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de urcat m-am urcat si eu pe unul :blink: (CLiviu stie). nu m-am dat cu el insa am vrut sa vad cam cat este de comoda pozitia. ei bine este! pentru o dezbracata are ghidonul destul de inaltut ceea ce e bine pentru traficul citadin si turing. ce mi s-a parut putin ciudat (tot pentru o dezbracata) este suspensia care pare cam moale. insa si acesta poate fi un avantaj in contextul drumurilor din RO.

 

rezervorul de ulei e in cadru. asta-i bine pe racoare pentru ca tine caldut la picioare insa vara, la 40 de grade s-ar putea sa fie mai putin placut. rezervorul de benzina e sub sa => centru de greutate mai jos plus anularea efectului de baltacaire cand nivelul de benzina e sub jumatate. cureaua e foarte bine protejata deci riscul de patrundere a pietricelelor si altor elemente care pot duce la distrugerea ei este minim.

 

 

cu putina bafta revin in curand cu impresii despre dinamica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super. Eu pe la vara cand voi avea timp sa ma ocup de achizitionarea unui motor am doua variante:BMW F800S sau Honda VFR800. Eram net hotarat sa-mi iau un supersport gen aprilia rsv sau honda 954 dar dupa ce am analizat putin situatia mi-am schimbat orizontul. Sant foarte incantat de ce se aude de BMW. Poate cand voi ajunge prin Bucuresti te voi ruga sa-mi acorzi nu un test-ride ci o proba de comoditate sa-i spun asa...adik sa vad cam cat de mult imi convone pozitia. Multumesc mult pentru pareri! :blink:

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...