If_97_AND Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Mi-am luat o yamaha tt600r si nu pot sa o pornesc la pedala...am vreo 60kg si nu cred k sunt de ajuns....ce pot face sa porneasca mai repede????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Mi-am luat o yamaha tt600r si nu pot sa o pornesc la pedala...am vreo 60kg si nu cred k sunt de ajuns....ce pot face sa porneasca mai repede????? Schimba bujia. Daca nu pleaca mai repede asa iar motocicleta nu are nimic stricat, inseamna ca nu sti tu s-o pornesti. Daca esti din Buc, poate te ajut eu. ps- benzina ai in rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
If_97_AND Postat Octombrie 8, 2007 Autor Share Postat Octombrie 8, 2007 pai cred k nu stiu eu sa o pornesc:(...da am benzina in rezervor:P.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 dute la cineva care a mai avut sa-ti arate cum sa pui pedala si cand sa-i dai kik...schimba bujia, vezi carb sa fie curat, benzian s afie buna (verifica daca curge din rezervor... scoate furtunul), filtru de aer curatat/schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
If_97_AND Postat Octombrie 8, 2007 Autor Share Postat Octombrie 8, 2007 ok!!ms mult!! mai e cva.....i-am scos filtrul de aer si avea ulei p el!!de la ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 8, 2007 Admin Share Postat Octombrie 8, 2007 pai cred k nu stiu eu sa o pornesc:(...da am benzina in rezervor:P.... daca vine benzina, ai scanteie, carbul e curat, filtrul e ok ... incearca urmatorii pasi simpli (exact in ordinea asta): 1. tragi socul 2. tragi de gaz de 2-3-4 ori 3. tragi decompresorul (si-l tii asa pt. urmatorii pasi) 4. dai la carja de 5-6-10 ori (nu cu putere, ca la masina de macinat carne) 5. dai drumul decompresorului 6. dai la carja pana se intareste (nu dai cu putere, apesi normal si ar trebui sa fie tare din 2-3 apasari) 7. cand carja e tare o aduci sus de tot 8. tragi decompresorul (si-l tii asa) 9. apesi carja usor, cam 5 cm - simti cum trece un "obstacol" 10. dai drumul decompresorului 11. lasi carja sa revina sus 12. stragi frana de mana peste acceleratie, sau pui mana dreapta undeva pe ghidon - ideea e sa nu tragi accidental de acceleratie 13. tragi aer in piept 14. cu elan muncitoresc sari un pic in sus si dupaia impingi carja cat poti tu de tare, intr-o miscare continua pana jos (aici ideal e sa ai cizmele) 15. daca totul e ok ar trebui sa bubuie 16. daca nu e ok, repeti de la pct. 3 17. daca ai decompresor automat, ignori pasii in care zic de tras decompresorul 18. daca ai carja pe dreapta te poti urca in scarite sa dai mai cu elan 19. daca ai carja pe stanga (sau o ai pe dreapta si nu te poti folosi de piciorul drept - ca mine ) incearca sa pui motorul langa o bordura pt. inceput, pana prinzi miscarea 20. daca tot nu vrea verifica aprinderea si alimentarea sau suna un prieten succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 TTR-ul n-are decompresor manual. Eu il porneam pe-al meu astfel: -duci pedala sus -apesi usor pe ea pana cand simti ca s-a "intarit" -o aduci inapoi, sus -apesi cu putere (dar piciorul tau sa ne se dezlipeasca de pe pedala, adica sa nu lovesti pedala) si foarte important FARA FRICA. cand am avut ghetele de enduro, pornirea era mult mai simpla. bafta ps-daca nu reusesti, spune-mi pe unde stai. daca am timp, poate trec la un sf de sapt pe la tine sa te ajut. --- Mesaj completat în 09 Oct 2007 07:26 -------------si cum bine a spus Smokey mai sus, prima oara tragi socul. Ar mai fi o problema. Daca ai prea multe incercari nereusite, motocicleta se ineaca. Daca s-a inecat, n-o mai pornesti neam. Daca simti miros de benzina, "taie" benzina de la robinetul de rezervor. Impinge la loc socul, taie curentul, strange ambreiajul si incepi sa dai pedale, zeci de pedale, pana nu mai poti. Cand ai "murit", lasa motocicleta 10 minute. Dupa ce ai terminat de injurat, va impacati, dati mana, o mangai ca pe o iubita si o rogi sa porneasca. Nu uita sa-i promiti ca daca face asta o vei cinsti cu o benzina de prima mana Dupa ce ati ingropat securea razboiului si ati fumat pipa pacii, o iei de la capat pont: dupa a treia pedala nereusita, eu "taiam" mereu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 ok!!ms mult!! mai e cva.....i-am scos filtrul de aer si avea ulei p el!!de la ce? daca e ca la ktm-uri si sunt convins ca da atunci ar trebui sa fie o chestie ca un burete..asta se curata bine cu benzina se sufla cu un compresor si se lasa un pic la uscat...dupa care se impregneaza f fin cu un strat de ulei de filtru (vezi ca este ulei special)...filtru infundat creeaza o gramada de probleme.inclusiv ca nu poti porni motorul si ca nu trage deloc...deci ulei pe filtrul de aer este ceva normal nu tre sa te panichezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 pont: dupa a treia pedala nereusita, eu "taiam" mereu benzina .......dupa care continui incercarile asa, cu benzina taiata. Daca porneste, nu uita sa dai drumul benzinei Faza cu zecile de pedale o faci doar cand simti ca s-a inecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 TTR-ul n-are decompresor manual. Eu il porneam pe-al meu astfel: -duci pedala sus -apesi usor pe ea pana cand simti ca s-a "intarit" -o aduci inapoi, sus -apesi cu putere (dar piciorul tau sa ne se dezlipeasca de pe pedala, adica sa nu lovesti pedala) si foarte important FARA FRICA. cand am avut ghetele de enduro, pornirea era mult mai simpla. bafta ps-daca nu reusesti, spune-mi pe unde stai. daca am timp, poate trec la un sf de sapt pe la tine sa te ajut. <small>--- Mesaj completat în 09 Oct 2007 07:26 -------------</small><br/>si cum bine a spus Smokey mai sus, prima oara tragi socul. Ar mai fi o problema. Daca ai prea multe incercari nereusite, motocicleta se ineaca. Daca s-a inecat, n-o mai pornesti neam. Daca simti miros de benzina, "taie" benzina de la robinetul de rezervor. Impinge la loc socul, taie curentul, strange ambreiajul si incepi sa dai pedale, zeci de pedale, pana nu mai poti. Cand ai "murit", lasa motocicleta 10 minute. Dupa ce ai terminat de injurat, va impacati, dati mana, o mangai ca pe o iubita si o rogi sa porneasca. Nu uita sa-i promiti ca daca face asta o vei cinsti cu o benzina de prima mana Dupa ce ati ingropat securea razboiului si ati fumat pipa pacii, o iei de la capat pont: dupa a treia pedala nereusita, eu "taiam" mereu benzina Mai nea Angi Nota ZECE!!!!!!!!!! Jupiter-m are mobra exact ca a ta si e expert la pedalat!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
If_97_AND Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 ms pentru sfaturi! o sa fac ce mi-ati zis...sa vdm ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.