Sari la conținut

Cilindrul Din Dreapta Ma Scuipa


Comyny
 Share

Postări Recomandate

Salutare!! Nu stiu ce naiba are cilindrul din dreapta....scuipa ulei pe toba.Ea targe bine, am aprindere electronica si deci nu ar fi problema de aprindere.Eu cred ca e de la segmenti, acu nu stiu ce sa zic. Si vechiul proprietar mi-a zis ca ii scuipa ulei pe toba.Sper sa ma lamuriti si pe mine.Mersi fain

Editat de Comyny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar...tre' sa-l scuipi si tu pe el sa se-nvete minte :D

 

faza e cam asa...la motoarele in 2 timpi tobele sunt calculate sa intoarca "combustibilul" nears, inapoi in cilindru...sunt motoare supraturate, si piesele tobei si constructia ei sunt importante pt functionarea motorului....asadar, curata toba si vezi daca ai sicanele alea in ea in stare buna...daca vrei, incearca sa verifici cu cealalta toba care nu scuipa :bigstar: la tine nu face retur, ci da afara....oricum in toba ai sa gasesti mult combustibil nears in urma exploziei, si anume, calamina :( ....spor la curatat si verificat :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Jawa si Jupiter se intampla frecvent sa scuipe mai mult ulei si fum pe o toba decat pe celalalta, si totusi motorul sa merga bine. Daca totul, merge ok, nu repara :bigstar: O posibilitate ar fi sa traga ulei de cutie din carter intr-unul din cilindri, caz in care s-ar imbacsi bujia rau de tot si ar incepe sa mearga intr-un piston.

 

 

 

Daca totul merge, nu-ti bate capul, "asa face ele" :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa scoata si cealalta in curand, curata-le. :bigstar: se ard pur si simplu.

pai le-am mai curatat odata...cu motorina si cu o carpa.Operatiunea asta am facut-o asa k ma plictiseam.. deci nu mi-am dat interes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pe bune :bigstar: nu glumesc. dai jos coturile si tobele, te duci undeva afara, torni ~100 ml de benzina in tobe si dai foc. ia un patent si pune un chibrit in el ca sa nu iti arzi mana. repeta operatia pana cade toata calamina din tobe si din coturi. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate mor draq carbonizat :bigstar: . acu pe bune cum se curata?

 

 

:bigstar: esti tare, chiar asa se face..... la un prieten le-am ars cu flacara de la autogen fara presiune au iesit boboc.... daca recurgi la o metoda de genul asta sa nu inrosesti tobele ca-ti sare cromul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va dau eu o operatie mai puitn costisitoare,si fara prea multa durere de cap.Se baga in o bormasina un capat de cablu otelos,da din ala gros de macara,se strange bine sa nu scape,se baga pe cot si se da drumu la bormasina usor,si din ce in ce mai repede,si asa pana cade toata calamina.Metoda garantata.Fara sa cada cromu,fara benzina,fara foc .....doar cu ceva mai multa atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un jupi 4, nu stiu exact cum i la jawa da la mine inainte sa montez chiuloasele tre sa strang galeria de admisie ca sa se alinieze camasile dupa ea, de cateva ori nu am respectat treaba asta si cate un piston nu merea sau scotea mai mult fum, poate te ajuta ce tzi - am zis, in plus daka ai umblat la chiuloase mai strangele dupa o tura buna de vreo 50 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un jupi 4, nu stiu exact cum i la jawa da la mine inainte sa montez chiuloasele tre sa strang galeria de admisie ca sa se alinieze camasile dupa ea, de cateva ori nu am respectat treaba asta si cate un piston nu merea sau scotea mai mult fum, poate te ajuta ce tzi - am zis, in plus daka ai umblat la chiuloase mai strangele dupa o tura buna de vreo 50 km

La motor nu am umblat (inca).urmeaza in primavara sa-i schimb setu pt k imi fac urat segmentii (sper sa-mi iasa operatiunea :bigstar: ).Oricum ms de sfat :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motor nu am umblat (inca).urmeaza in primavara sa-i schimb setu pt k imi fac urat segmentii (sper sa-mi iasa operatiunea :bigstar: ).Oricum ms de sfat :bigstar:

..poate fi si de la pacatoasa de aprindere...Nu ai avansul reglat la fel pe ambii cilindrii(si la IJ , crede-ma , este imposibil , cu aprinderea clasica..) si la cel care fumega ai avansul mai mic...Dai un pic de avans pe cel cu pricina si vezi ce se schimba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..poate fi si de la pacatoasa de aprindere...Nu ai avansul reglat la fel pe ambii cilindrii(si la IJ , crede-ma , este imposibil , cu aprinderea clasica..) si la cel care fumega ai avansul mai mic...Dai un pic de avans pe cel cu pricina si vezi ce se schimba...

sigur nu e de la aprindere.mi-a zis cineva k s-ar putea sa fie bulit cilindru :eek: .acu nu stiu ce sa mai cred :ok: . cel mai curand o sa desfac tobele dar acu nu prea am timp si nici vremea nu e prea buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...