Comyny Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 (editat) Salutare!! Nu stiu ce naiba are cilindrul din dreapta....scuipa ulei pe toba.Ea targe bine, am aprindere electronica si deci nu ar fi problema de aprindere.Eu cred ca e de la segmenti, acu nu stiu ce sa zic. Si vechiul proprietar mi-a zis ca ii scuipa ulei pe toba.Sper sa ma lamuriti si pe mine.Mersi fain Editat Octombrie 14, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 treaba e ca daca ar fi de la segmenti nu ar mai trage si deci cred ca alta e cauza..ai incercat sa cureti toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 clar...tre' sa-l scuipi si tu pe el sa se-nvete minte faza e cam asa...la motoarele in 2 timpi tobele sunt calculate sa intoarca "combustibilul" nears, inapoi in cilindru...sunt motoare supraturate, si piesele tobei si constructia ei sunt importante pt functionarea motorului....asadar, curata toba si vezi daca ai sicanele alea in ea in stare buna...daca vrei, incearca sa verifici cu cealalta toba care nu scuipa la tine nu face retur, ci da afara....oricum in toba ai sa gasesti mult combustibil nears in urma exploziei, si anume, calamina ....spor la curatat si verificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 La Jawa si Jupiter se intampla frecvent sa scuipe mai mult ulei si fum pe o toba decat pe celalalta, si totusi motorul sa merga bine. Daca totul, merge ok, nu repara O posibilitate ar fi sa traga ulei de cutie din carter intr-unul din cilindri, caz in care s-ar imbacsi bujia rau de tot si ar incepe sa mearga intr-un piston. Daca totul merge, nu-ti bate capul, "asa face ele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Octombrie 14, 2007 Autor Share Postat Octombrie 14, 2007 Posiobil sa fie si de la garniturile alea de la site...imi cam lipsesc garniturile pt ca s-au rupt...din ce material as putea sa le confectionez??sau se gasesc si noi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 o sa scoata si cealalta in curand, curata-le. se ard pur si simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Octombrie 14, 2007 Autor Share Postat Octombrie 14, 2007 o sa scoata si cealalta in curand, curata-le. se ard pur si simplu. pai le-am mai curatat odata...cu motorina si cu o carpa.Operatiunea asta am facut-o asa k ma plictiseam.. deci nu mi-am dat interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 nu ai inteles, inauntru se toarna ceva benzina si se da foc. vezi ca mai bubuie ocazional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Octombrie 14, 2007 Autor Share Postat Octombrie 14, 2007 nu ai inteles, inauntru se toarna ceva benzina si se da foc. vezi ca mai bubuie ocazional. poate mor draq carbonizat . acu pe bune cum se curata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 pe bune nu glumesc. dai jos coturile si tobele, te duci undeva afara, torni ~100 ml de benzina in tobe si dai foc. ia un patent si pune un chibrit in el ca sa nu iti arzi mana. repeta operatia pana cade toata calamina din tobe si din coturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 poate mor draq carbonizat . acu pe bune cum se curata? esti tare, chiar asa se face..... la un prieten le-am ars cu flacara de la autogen fara presiune au iesit boboc.... daca recurgi la o metoda de genul asta sa nu inrosesti tobele ca-ti sare cromul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Hai sa va dau eu o operatie mai puitn costisitoare,si fara prea multa durere de cap.Se baga in o bormasina un capat de cablu otelos,da din ala gros de macara,se strange bine sa nu scape,se baga pe cot si se da drumu la bormasina usor,si din ce in ce mai repede,si asa pana cade toata calamina.Metoda garantata.Fara sa cada cromu,fara benzina,fara foc .....doar cu ceva mai multa atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costea_vlad_bzn Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 eu am un jupi 4, nu stiu exact cum i la jawa da la mine inainte sa montez chiuloasele tre sa strang galeria de admisie ca sa se alinieze camasile dupa ea, de cateva ori nu am respectat treaba asta si cate un piston nu merea sau scotea mai mult fum, poate te ajuta ce tzi - am zis, in plus daka ai umblat la chiuloase mai strangele dupa o tura buna de vreo 50 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Octombrie 16, 2007 Autor Share Postat Octombrie 16, 2007 eu am un jupi 4, nu stiu exact cum i la jawa da la mine inainte sa montez chiuloasele tre sa strang galeria de admisie ca sa se alinieze camasile dupa ea, de cateva ori nu am respectat treaba asta si cate un piston nu merea sau scotea mai mult fum, poate te ajuta ce tzi - am zis, in plus daka ai umblat la chiuloase mai strangele dupa o tura buna de vreo 50 km La motor nu am umblat (inca).urmeaza in primavara sa-i schimb setu pt k imi fac urat segmentii (sper sa-mi iasa operatiunea ).Oricum ms de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 La motor nu am umblat (inca).urmeaza in primavara sa-i schimb setu pt k imi fac urat segmentii (sper sa-mi iasa operatiunea ).Oricum ms de sfat ..poate fi si de la pacatoasa de aprindere...Nu ai avansul reglat la fel pe ambii cilindrii(si la IJ , crede-ma , este imposibil , cu aprinderea clasica..) si la cel care fumega ai avansul mai mic...Dai un pic de avans pe cel cu pricina si vezi ce se schimba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Octombrie 16, 2007 Autor Share Postat Octombrie 16, 2007 ..poate fi si de la pacatoasa de aprindere...Nu ai avansul reglat la fel pe ambii cilindrii(si la IJ , crede-ma , este imposibil , cu aprinderea clasica..) si la cel care fumega ai avansul mai mic...Dai un pic de avans pe cel cu pricina si vezi ce se schimba... sigur nu e de la aprindere.mi-a zis cineva k s-ar putea sa fie bulit cilindru .acu nu stiu ce sa mai cred . cel mai curand o sa desfac tobele dar acu nu prea am timp si nici vremea nu e prea buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 reglajul platinilor se face la 500 de km, cu ceasul comparator. fii sigur ca de acolo nu merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.