valhall Postat Ianuarie 29, 2005 Share Postat Ianuarie 29, 2005 Oare unde se poate magnetiza un magnetou de simson? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheGun Postat Ianuarie 29, 2005 Share Postat Ianuarie 29, 2005 pe al meu l-am remagnetizat la Precizia Sacele(5G). Cauta un fabricant de componente electrice (motoare electrice) care au masini de magnetizat-remagnetizat cat mai aproape de tine. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Ianuarie 30, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2005 mersi mult sper ca oi gasi in bucurestiul asta mare asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Ianuarie 30, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2005 da ma gandeam oare stiu aia cum trebuie magnetizat, e pe acelasi principiu ca la orice motor electric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheGun Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Daca se fabrica asa ceva (motoare electrice, electromotoare etc) in mod cert vor sti despre problema asta! Motoarele electrice din a caror categorie face parte si magnetoul de la Simson, au independenta fata de sursa de curent ( baterie ) pentru excitarea bobinei si debitarea de curent, intrucit rolul celei de-a doua bobine necesare inchiderii cimpului electromagnetic este luat de un magnet permanent (rotor la magnetoul de Simson, stator la cel de la Voshod). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 da ma gandeam oare stiu aia cum trebuie magnetizat, e pe acelasi principiu ca la orice motor electric? un prieten de-al meu tot simsonist , care lucreaza la un depou, face in felul următor:are o bobina grasă cu o formă alungita in care incape rotorul stabileste sensul cîmpului rezidual din rotor cu un magnet marcat stie sensul cimpului din bobină de la fizica de clasa X-a infasoara rotorul intr-o cîrpa , îl înfige cum stie el in bobină , apoi toata instalatia o tine cu piciorul , si piscă bobina la tensiune de 110 vcc. Se văd niste chestii frankenstainiene , instalatia se miscă pe podea, cîteodata sare de sub picior.. Dar magnetizarea remanenta , la al meu a rezistat 4 ani fără problrme. Dar tu trebuie sa vezi si alte chestii , pentru este destul de critică pozitia ansamblului care rupe contactul, fata de magnetul din rotor si fata de stator.Ai o ferestra in care poti obtine o scînteie buna , si în acesta trebuie sa te inscrii si la baleierea facuta de avansul centrifugal. Vezi si întrefierul ... Personal nu am văzut bobine defecte, ci numai dereglări grosolane făcute de reglaje după ureche.Sau bobine belite din cauza că nu a fost observata demagnetizare si 'specialistii ' sau apucat sa le rebobineze. după ce-ti rezolvi problema , nu strică să prinzi magnetoul , cu un cuplaj elastic la o masina de găurit cu turatie reglabila si sa verifici si sa marchezi pe platan fereastra in care ai scînteie , să stii cît te poti întinde la reglarea punctului de aprindere. Sper să nu ai modificări la cupla de prindere , că aia îi o chestie bubu Succes ! si n-o lăsa să moară Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Ianuarie 31, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2005 multumesc mult baieti am sa vad ce ii pot face, din fericire nu e vorba decat de magnetoul meu de rezerva, cel de pe motocicleta merge beton, la rotire manuala da scanteie de 2-3 cm. Asta pe care vreau sa il remagnetizez mergea si el bine vreo 20 de minute. Imediat ce se incalzea motorul bine nu mai aveam putere la turatii joase. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
itc Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 Eu stiam de nea Bucur. N-am magnetizat eu da' am auzit de altii. Ajungi asa: de la Bucur Obor spre Lizeanu, chiar dupa ACR e un gang. Intri prin gang si pe dreapta, la parterul unui bloc, se vad motociclete si atasuri. Acolo sta. Nu stiu numar de telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Februarie 11, 2005 Share Postat Februarie 11, 2005 intrebarea mea nu se leaga chiar la remagnetizare, DAR voi cum ati rezolvat lumina. Eu pornesc absolut la zero. Numai un ax am unde sa montez ceva. DAca aveti vreo ideie folosibila sa-mi ziceti fricz fricike2@yahoo.com merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Februarie 21, 2005 Share Postat Februarie 21, 2005 sa inteleg ca tu nu ai decat magnetoul.....adica ai piesa aia paralelipipedica care se monteaza in capatul axei cu came, dar nu ai dinamul, cel care vine montat in capatul ambielajului......pai exista vreo doua solutii: 1. renunti la magnetoul original si pui un magnetou de minsc si ai si scanteie si lumini si nu ai nevoie de baterie. Dezavantajul la asta este ca renunti la avansul cetrifugal al magnetoului original, ceea ce nu e prea bine, iar in al doilea rand cand motorul merge la ralanti luminile sunt slabe... 2. Montezi un alternator de IJ, si pastrezi magnetoul original...dezavantajul este ca iti trebuie baterie, punte de diode si releu regulator. Avantajul la ambele sisteme este ca ai instalatie pe 12v si nu mai depinzi de becurile de 6v care sunt din ce in ce mai rare. eu am studiat problema adaptarii unei aprinderi electronice de nipru, si pastrarea avansului centrifugal....din pacate a ramas in stadiul de proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.